Mitä Odotat?
Sita etta joku (ihana uros, mielellaan...) ilmoittaa mulle etta jonain vkoloppuna me suljetaan puhelimet, laitetaan kaihtimet kiinni ja olla mollotetaan ja katsotaan kaikki Star Warsit lapi eika valiteta muusta maailmasta. Juuh.
Sita odotellessa.
huomista
- ystäviä *sydän*
- hyvää ruokaa
- bisukkaa
- murmeli
(ja kouluu 9-15... ruotsia, mut se on kivaa *hih*)
ulé päivä siis tiedossa
Kesälomaa ja camping reissuu pitkin suomea rakas matkassa ja tietty sit yhtä kivaa päivää johon aikaa viel jonki aikaa*plur*
Ai mitä odotan, no Helsingin kämpän keittiöremontin suunnittelun alkamista, Tallinnan kämpän huonekaluostoksien suorittamista, vahvistusta koulupapereista ja, ja, ja lokakuun LOMAAAAAAA*släp**jiihaa*
[q]Fakiiri, 28.5.2008 12:05:
Ibiza countdown 4 days.
[/q]
*sydän* kaippa sita joskus itekkin paasee viela lahteen...
[q]Ozma, 28.5.2008 12:07:
---
Fakiiri, 28.5.2008 12:05:
Ibiza countdown 4 days.
---
*sydän* kaippa sita joskus itekkin paasee viela lahteen...
[/q]
Itseasiassa aika osuva tuo lahteen, sinne vaan johonki perussedulaan ja siellä on aivan sama meininki kuin ibizalla. Paitsi että Lahdessa tietysti on sata kertaa halvempaa..
Lunssan väistymistä ja motskarin iskaria. Kohta baanalle!!
Perjantaina Nokialle Ja sitten kerkee vielä näkemään Murmeliakin
[q]Tiinuliinu81, 4.6.2008 13:08:
Kesälomaa..
[/q]
Sama. Huikeat 7,5 vkoa vielä siihen.. apua
[q]MissKoo, 4.6.2008 13:09:
---
Tiinuliinu81, 4.6.2008 13:08:
Kesälomaa..
---
Sama. Huikeat 7,5 vkoa vielä siihen.. apua
[/q]
No mulla sentään vaan vajaa 4 viikkoa mutta hyväähän kannattaa odottaa*joo*.
Watchmen-elokuvaa. Pitkä on odotus, vajaa vuosi vielä...
[q]gnomex, 4.6.2008 17:30:
Perjantaina Nokialle Ja sitten kerkee vielä näkemään Murmeliakin
[/q]
Murmelin halia
[q]Zeratul, 3.1.2008 23:36:
Good for you!
Mut oikeesti oot kumminki tyttö et sillai ja niin. (whatever that means. :D)
[/q]
Whattahell :D Kuule ei niitä valioyksilöitä oo koskaan ovista ja ikkunoista sisään ängennyt vaikka oonkin (kai) tyttö.
Niin, ja kyllä juu päätin tavata ihmistä, kuten sosiaaliseen luonteeseeni kuuluu. Oon päättänyt useankin kohdalla, että tapaan ja tutustun, musta ihmisiin tutustuminen tuo rikkautta elämään (oli sit mies tahi nainen tai vaikka molempia). Mutta eipä ole koskaan muulloin käynyt niin, että olen kertonut ystävilleni, kuinka tulen satavarmasti olemaan tämänkin tyypin kanssa vain ystäviä, nyt ja tulevaisuudessa, enkä ole todellakaan uskonut että siitä koskaan mitään muuta tulisi. Mutta toisin kävi. Ja ihan ilman sitä perus baarimeisinkiä ja viinan kittaamista ja kaikkea, mitä siihen ''iskemiseen'' sun muuhun kuuluu.
Mutta enihau, ymmärrän kyllä sun pointin, ja oon itekin sitä mieltä, et suuria muutoksia ei kannata vaan odotella himassa peukkuja pyöritellen. Kannattaa mennä ja kokea, tutustua itseensä ja muihin ihmisiin, matkustella ja tehdä niitä virheitäkin. Tää ei kuitenkaan mun mielestä poissulje sitä, että aika ajoin elämä voi siltikin yllättää. :) Enpä mä haluisikaan, että kaikki olisi tarkoin suunniteltua ja täysin hallittavissa. Olisi jäänyt moni kokemus väliin, niin mukavia kuin ikäviäkin. Enkä kyllä yhtäkään niistä ikävistäkään jättäisi pois, nehän ne parhaiten kasvattaa, kuten Anni-tädin Parhaat Kliseet -kirjan sivulla 1 sanotaan. :D
palkkapäivää
Kesälomaa...
Syyskuuta
^^ komppaan ihan täysin ylläolevaa
jaiks! huomenna koululle. Periaatteessa niin kivaa, toisaata taas tuntu olevan niin lyhyt kesä.. No joo, kivaa et pääsee taas opiskelemaan
kesälomaa et vihdoin pääsee rentoumaa...*känni*
Ens viikkoa niin alkaa kesäloma