Mitä Odotat?
Odotan perjantaita, jolloin voin kokeilla, onnistuuko kipsin kanssa käveleminen ilman sauvoja. Ja kun ei ole sauvoja, on elämä kumman luksusta: voi esim. siirtää esineitä käsissään paikasta toiseen. ;)
odottelen, että kello tulis jotain 18.30, ni pääsis dokaileen kunnolla :)
Odotan, että flunssa lähtisi moikkaamaan jotakuta muuta.
odotan, että aika kuluis nopeemmin, jotta ei tarvis jumittaa espoossa vaan pääsis hetkeks helsinkiin jumittaa ja sitten ulos baarin.
Tulevaa
Tulevaa
joulupukkia
[q]mirah, 4.9.2005 12:50:
6.10.2005 päiviä.
[/q]
Tota mäkin odotan. Mä kotiudun sillon Upinniemestä.
Odotan että selviäisi mitä on tapahtunut. Odotan että voin nauraa olleeni vain krapulavainoharhainen ja että mitä luulen ei ole se mitä on tapahtunut. Huh, loppuisi jo. Hitto ku muhun sattuu.
35-tuntista työviikkoa johon pitäisi vielä mahduttaa 23 tuntia luentoja, pari-kolme salilla käyntiä JA ehtiä vielä syödä ja nukkuakin...*nauru*
Sitä päivää, kun mä en enää pohdi ja mieti.
[q]Timmo, 4.9.2005 12:56:
---
mirah, 4.9.2005 12:50:
6.10.2005 päiviä.
---
Tota mäkin odotan. Mä kotiudun sillon Upinniemestä.
[/q]
Samasta syystä sitten odotetaan. Mun poikaystävä kotiutuu sillon Mäkiluodosta.
Et löytyis joku joka rullaluistelis, yksin on välil niin tylsä rullailla :( Tuntuu vaan et liiemmin kukaan enää oo kiinnostunut siitä tai eivät edes uskalla kokeilla... Toinen mitä odotan on lumi, et pääsee taas lautailee
noita pluton synttäribileitä..
nyt jo 101 merkannu tulevansa josta 84+minä on kavereita.. vähänkö siisti iltama tulossa paljon ystäviä paikalla
*super**iloinen*
Tällä hetkellä odotan, että pääsisin töistä pian kotiin tekemään hyvää ruokaa ja lepäämään. Pidemmällä tähtäimellä odotan, että pääsen pois Kuopiosta.
Ra:n uutta "9th"-albumia. Enää viikko jäljellä?
keikkaa uudeksi vuodeksi taikka matkaa ulkomaille...
Että pääsis jo himaan koulusta. Siellä oottaa kuitenkin jotain paljon parempaa ku jauhelihakeitto ja ruotsin tunnit
Tän illan bileitä*hih*
lomaa.