reivit

Back to tunkio O

Nyt kaikki ketkä on käyny reiveissä huomio! Mä tiedän suurin piirtein millaista reiveissä on vaikka en oo viel kertaakaa käyny ja luulisin et mä tykkäisin tosi kovin reivaamisesta ku rakastan tanssimista ja tekno yms.musaa ja muutenki sellasesta villistä bilemeiningistä mut kertokaas et kuinka yleisiä huumeet oikeesti on reivaajien keskuudessa? Onks se todella niin et lähes kaikki reiveissä käyvät käyttää niit? Ite oon meinaa aikas lailla huumeita vastaan. Ja sit millasta porukkaa siellä käy? Ja sit viel yks juttu meinaa soitetaaks reiveissä kans sellasta musaa mis lauletaa? ettei se oo vaa sellasta teknojumputusta vaik ei siinäkää mitää vikaa oo:) kiitos kaikille ketkä viittii vähän valasta mua täs asiassa:)

Jospa kävisit tutustumassa ihan paikanpäällä...reivejä voi tosin olla hieman vaikea löytää. suurin osa konemusabileistä kun on klubeja, jotka järjestetään ihan normaaleissa baareissa jne.

ps. sua ei tapeta, huumata tai muutenkaan korruptoida paikanpäällä. Siitä ei liene pelkoa. :)

Sisään ei reiveihin pääse ellei oo tarpeeks sekaisin kaikesta muusta kuin alkoholista.

http://www.platinum.ac/phpbb/images/smiles/silence.gif

kannattaa tulla 25.3. reivaamaan factoryyn. siellä vasta onkin ehtaa... tämähän on helsinkissä eli tänne vain junalla...

Kannattaa käydä ihan rohkeesti ite kattomassa, millasta siellä on. Huumettomia bilettäjiäkin löytyy paljon ja vokaalibiisejä kans.

Mäkin lähin bileisiin ekan kerran sillai, et mulla oli oletus millasta siellä on ja sit vaan kävin kattomassa.

[q]ezzy:
ps. sua ei tapeta, huumata tai muutenkaan korruptoida paikanpäällä. Siitä ei liene pelkoa. :)
[/q]

mut ainaki tapettiin, huumattiin ja vaikka mitä.


nimim. reivaava raiskattu kama-zombie

[q]serotonot:
mut ainaki tapettiin, huumattiin ja vaikka mitä.


nimim. reivaava raiskattu kama-zombie
[/q]
Sen siit saa ku hukkaa sisäisen Gåansa :/

[q]tumpsi:


Sen siit saa ku hukkaa sisäisen Gåansa :/
[/q]

ei sitä oo hukattu. se on vaan ulkoistettu.

[q]serotonot:
ei sitä oo hukattu. se on vaan ulkoistettu.
[/q]
:B

[q]serotonot:

mut ainaki tapettiin, huumattiin ja vaikka mitä.


nimim. reivaava raiskattu kama-zombie
[/q]

Muaki huumattiin salaa, erityisesti kerran tampereella..

Mä olen ainakin pysynyt ihan viattomana. Mihinkään huumeisiin en koske! Joskus juon lasin vettä, koska se on kuulemma terveellistä. Jos musiikki on vain semmoista teknojumputusta, niin ajoittain myös laulan. Tiedän kuitenkin eräitä, jotka eivät menettele näin hyveellisesti!

...

Ei vaan ihan tosissaan kannattaa kyllä käydä bileissä itse katsomassa minkälaista siellä on. Ihmisiä ne bilekansan edustajatkin ovat, eikä se musiikkikaan ole pelkkää "teknojumputusta".

Dj visko vinyyleitä mua päin reiveissä, tais olla sekin ihan huumeissa...

Kuninkuus-reivit ovat reivikauden kohokohta joissa valitaan mm. reivikuningas.

Miks tää koko topikki haisee?

[q]COBALT, 8.4.2005 18:51:
Miks tää koko topikki haisee?
[/q]


Joku on kakkinu tän päälle.

http://img146.imageshack.us/img146/2306/kunreivib5.jpg

rohkeasti vaan peremmälle.
ei me purra, vähän voin lipasta kyllä.

itse en käytä huumeita, ja jos säkään et käytä ni sitten meitä on jo kaksi, en oo varma mut ehkä viel muitakin löytyy :D

ja kyllä myös voksukiksua eli ah sitä niin ihanasti peräänkin kuulutettua LAULUA, sitä ne teejiit soittelevat myös, mutta useimmat kyllä vain muutaman biisin per-setti.

Eka kerran ku menin reiveihin kaverin kans niin oli se aika shokki. Kaveri lähti melkee heti pois ku sitä alko pelottaa :D mä jäin hiukan aikaa jammailee ja kattoo niit outoja ihmisiä.. mut se oli sillo :D

*ding**whaat**pepsodent*

O