Tunnistusta

Back to musiikki O

Mitä scuban biisiä on viimeaikona soitettu bassolta muutamia kertoja? Joku kohtuu chilli, Siinä oli joku naisen ääni, joka ei suoranaisesti laulanut

[q]Sunshine^82, 13.5.2010 20:44:
---
Sunshine^82, 9.12.2009 22:26:
Mikäs tässä mahtaa soida? Kuulostaa Pulserilta mut en oo yhtään varma. :P

---


BUMP!
[/q]

hmmm... oisko Pulser - My Religion 2009 (Airbase Remix)

[q]Ressiv, 14.5.2010 21:52:
---
Sunshine^82, 13.5.2010 20:44:
---
Sunshine^82, 9.12.2009 22:26:
Mikäs tässä mahtaa soida? Kuulostaa Pulserilta mut en oo yhtään varma. :P

---


BUMP!

---


hmmm... oisko Pulser - My Religion 2009 (Airbase Remix)
[/q]

joo samantyyliseltä kuulostaa mut ei oo toi, prkl..

[q]Fregate:
Onkohan kenelläkään tietoo mikä biisi vois olla kyseessä. Varmaankin aika uusi trancemäinen.. Ei lauleta mitään.. Ja tavallaan kertis sellasta jänskää melodista luritusta.. Kuullostaa ihan safri duolta.
Tullut discossa aikas usein..
[/q]

Safri Duolta tullut suht uus biisi, Rise. Mutta siinä kyllä lauleskellaan, kenties sen jokin miksattu versio?

[q]Verottaja, 17.6.2010 23:53:
Virgil Enzinger live @ Tresor Berlin 29/05/2009



Elikäs, mikä biisi jytisee tuosta 1:32 eteenpäin? Sen verran
messevää kolinaa että huh :)
[/q]
Itse itselleni vastaten, taitaapi olla
VX (Virgil Enzinger & Xavier Morel) - Barbaric



Eli tuosta 21 min -> ?

mulla on haussa "se yks" ihan helvetin mainstream trancehitti jostai
2000 -luvun alusta (kai), jossa on tosi pitkä breakdown, jonka aikana
naisvokalisti laulaa jotain "save the world.. save the jotainjotain" :D

kaikki on varmasti kuullut tän joskus.. mutta ite en ole koskaan
perehtynyt siihen niin tarkasti, että tietäisin artistia, tms.

Tässä Lil' Tonyn 1. Darkroom-miksauksessa 46 minuutin kohdalla soivan kappaleen nimi ja tekijä olis mukava tietää. Monta kertaa jo kuultu, mutta nimi edelleen kateissa. Sitten vielä tän toisen darkroom-miksauksen 1 h 2 min kohdalla soivan biisin tiedot kiinnostais.

[q]spacedetective, 25.6.2010 03:25:
Tässä Lil' Tonyn 1. Darkroom-miksauksessa 46 minuutin kohdalla soivan kappaleen nimi ja tekijä olis mukava tietää. Monta kertaa jo kuultu, mutta nimi edelleen kateissa. Sitten vielä tän toisen darkroom-miksauksen 1 h 2 min kohdalla soivan biisin tiedot kiinnostais.
[/q]
Kysyppä vaikka Lil Tonylta?

[q]spacedetective, 25.6.2010 15:58:
Näin oli tarkoitus tehdä myöhemmin, jos kukaan (esim. Toni itse) ei täällä huomaa tai osaa noita kertoa, mutta kiitosta vain nerokkaasta vinkistä.
[/q]
Ehkä oon sit ite niin malttamaton että kysyn aina ensin dj:ltä itseltään...mut kukin tavallaan.

[q]AlexS, 25.6.2010 16:02:
---
spacedetective, 25.6.2010 15:58:
Näin oli tarkoitus tehdä myöhemmin, jos kukaan (esim. Toni itse) ei täällä huomaa tai osaa noita kertoa, mutta kiitosta vain nerokkaasta vinkistä.

---

Ehkä oon sit ite niin malttamaton että kysyn aina ensin dj:ltä itseltään...mut kukin tavallaan.
[/q]Jees, eipä siinä mitään. Siinä on kyllä pointti, että aika heikot mahikset on että kukaan muu kuin Toni itse noita tunnistaa, mutta ajattelin ettei se haittaa täällä ensin täällä kysellä, kun erityisen kiire ei ole ja ko. djllä on sen verran varmasti muitakin kyselijöitä vaivoinaan ja kosolti muita kiireitä. + Ehkä jotakuta muutakin kiinnostaa. Luultavasti ei.

[q]AlexS, 25.6.2010 14:00:
Kysyppä vaikka Lil Tonylta?
[/q]
Näin oli tarkoitus tehdä myöhemmin, jos kukaan (esim. Toni itse) ei täällä huomaa tai osaa (tai viitsi) noita kertoa, mutta kiitosta vain nerokkaasta vinkistä.

Eliot Ness art of mixing numero jotain, mikä raita?

http://riotbot.reaktio.net/abcd.mp3

[q]spacedetective, 25.6.2010 16:14:
---

Jees, eipä siinä mitään. Siinä on kyllä pointti, että aika heikot mahikset on että kukaan muu kuin Toni itse noita tunnistaa, mutta ajattelin ettei se haittaa täällä ensin täällä kysellä, kun erityisen kiire ei ole ja ko. djllä on sen verran varmasti muitakin kyselijöitä vaivoinaan ja kosolti muita kiireitä. + Ehkä jotakuta muutakin kiinnostaa. Luultavasti ei.
[/q]

Noin mä kyllä itsekin ajattelen, että pistää ensin vaikka tänne ja, jos ei selviä, niin alkaa vasta sitten riivaamaan dj:tä. Kuitenkin Lil Tonykin varmaan suhteellisen kiireinen mies (ammatti-dj, promoottori, 3 klubin puikoissa ja vieläpä jopa Flow:n parissa huseeraamassa). Ei siinä, etteikö herra varmaan mielellään vastaa, mutta eri asia sitten viitsiikö kovin herkästi alkaa riivaamaan kiireistä miestä. :) Ja tosiaan mun mielestä tän threadin suola on just toi, että saatat löytää tän kautta hyviä biisejä, jotka kolisee itsellekin. Suht usein porukka kuitenkin kyselee todellisten timanttien perään. :)

[q]Tapi, 12.3.2010 23:51:
Tässä Lupituksen vanhan koulun kiksunörteille pala purtavaksi; mikä jäätävän kova versio Atlantiksen Fijistä ao. linkissä soi? Tracklistin mukaan kyseessä on Kelly & Lee - Only You [white label], mutta Paul Oakenfoldin Essential Mixien tracklisteissä biisit ovat about aina ihan mitä sattuu, eikä tuolla löydy mitään järkevää.


[/q]

Kirjoitin lyhyen blogipostauksen tuohon Fijiin liittyen ja sen tekijä kommentoi sitä lyhyesti - siinä tuli vähän lisää infoa noista raidoista - näköjään Only You ei ole Fijin lisäksi ainoa raita, joka käyttää ko. samplea: http://www.djorion.fi/2010/04/picks-from-the-crate-5-atlantis-fiji/

[q]Riotbot, 29.6.2010 11:28:
Eliot Ness art of mixing numero jotain, mikä raita?

http://riotbot.reaktio.net/abcd.mp3
[/q]

Helpottais tietää että mistä AoM:stä tuo on, mulla on joidenkin noiden epätäydellisiä tracklisteja tallessa.

[q]mastream, 30.6.2010 03:07:
---
Riotbot, 29.6.2010 11:28:
Eliot Ness art of mixing numero jotain, mikä raita?

http://riotbot.reaktio.net/abcd.mp3

---


Helpottais tietää että mistä AoM:stä tuo on, mulla on joidenkin noiden epätäydellisiä tracklisteja tallessa.
[/q]

Joo se olikin nopea paikantaa muodostuneiden .sfk:iden avulla noista parista kymmenestä (muista milloin ko. clipin pätkäissyt aikanaan), eli kyseessä aom 19, ~16:40->

mikä tää eka biisi?

Tristan live @ Curlie's. Sonica Pre-Party Goa 13.03.2014

Hmm... ei toi ainakaan... Tosin melkein kaikki reggaet kuulostaa kyl samalta tälleen asiaan vihkiytymättömän kaverin korviin :)

Ei hittolainen, nyt ois hakusessa semmonen biisi missä kertsissä lauletaan jatkuvasti ainakin "whenever you need me", vokaali on vedetty vocoderin tai vastaavan efektin läpi. Ja tuota lausetta + jotain jatkona siihen hoetaan kyseisessä kappaleessa ihan yhtenään. Jonkinnäköstä housea muistaakseni.

Mikäköhän voisi olla?

O