O: Nintendo 8-bit pelejä

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

Eli jos jollain olisi kaupan kyseisen pelihärdellin pelejä, niin oisin kiinnostunut niitä ostamaan. Ilmottele mitä olisi tarjolla ja mihin hintaan, niin emmeköhän pääse sopimukseen. Blades of Steel olisi kiva saada.*ding*

mä voisin haluu gbc:n zeldan jos jollain ois myydä huokealla tai lainata pariks kuukaudeks

[Nuclear]:[q]Eli jos jollain olisi kaupan kyseisen pelihärdellin pelejä, niin oisin kiinnostunut niitä ostamaan. Ilmottele mitä olisi tarjolla ja mihin hintaan, niin emmeköhän pääse sopimukseen. Blades of Steel olisi kiva saada.*ding*[/q]

Muistaakseni me pelailtiin sitä teillä vauvoina!! Eiks jep!? Onks sul viel MEGAMANeja???

No voi kökön kökkö...ei tää tuottanu tulosta yhtään*uuh*

Laita mulle privaa niin kerron mistä löydät edullisesti kyseiseen pelihärdelliin pelejä

mulla taitaa himassa olla vielä muutamia kyseisen härvelin pelejä tallella öö. LOLO ainakin on :D muita en muista. voin tsekata vaikka tossa vkonloppuna :)

cosmikki:[q]mulla taitaa himassa olla vielä muutamia kyseisen härvelin pelejä tallella öö. LOLO ainakin on :D muita en muista. voin tsekata vaikka tossa vkonloppuna :)[/q]

Koskaan kuullutkaan em. pelistä*hih* Mut jos katot mitä gamei löytyy, niin ois kiva*joo*

O