SUPERCOOL with SOLSTICE 23.3.2005 @ HELSINKI

Back to tapahtumat O

Wednesday Blaster Produced By Millennium.

Supercool Wednesdays Made Of Pure Moments And Real Desire.
@ PREMI, Pohjoinen Rautatiekatu 21 HELSINKI - FINLAND.

Wednesday 23.03.2005 :: 21.00 - 04.00
DOUBLESUPERCOOLER WITH SOLSTICE

:: SUPERCOOL ARENA ::

00.30 - 03.30 SASHA F
[ TechnoHardCooler ] [ 180 MIN SET ]

21.00 - 00.30 JAGU
[ ElektroPantyCooler ] [ 210 MIN SET ]

:: SOLSTICE ARENA 21.00 - 03.30 ::

PUISTOKEMISTI & URMAZ & STEVEN HOAKS [ 390 MIN SET ]

Age Limit 18.
Tickets 3 eur :: Free entrance with Solstice pre-sale ticket & solstice VIP-card!

For More Information.
http://www.mlnm.org

In Association With.
RED BULL > http://www.redbull.fi
NIGHTLIGHT > http://www.nightlight.fi

GET LOOSE ON WEDNESDAYS!

Jep, pääsiäisloma alkaa silleen mukavasti Sashan tykityksellä...
Täältä minut löytää, toivottavasti eturivistä! Mut vaarana on halpa siideri ja niin mukavat sohvat...

oih, jagu <3. jos on taakii elektroo niin eivätköhän bileet ole kickass ^__^

Ketään ei varmaan kiinosta hirveemmin mutta minulta tulossa 2viimeistä tuntia. Aloittaen hieman pehmeällä talolla ja lopettaen vähän rankempaan technoon

tänne keskiviikkona

Kannattaa sanoo muuten kaikille kavereillekkin et Solstice ennakolla pääsee näihinkin bileisiin ilmaiseksi sisään et kipinkapin ostoksille niin saa 2 bileet kokee hyvään hintaan

*jiihaa**jiihaa**jiihaa*

juu juu, tänne... *jiihaa**iloinen**jiihaa*

eiköhän sitä olla taas tääl.. :)

Mä oon niin täällä

Jee enää 26h 5min jäljellä omaan keikkaan

Jännittää ihan pirusti Soitan ensimmäistä kertaa viimeisenä... Siis jos aamubileitä ei lasketa

Tänään pistetään taas Premi vähän sekasin!

[q]Steven Hoaks:
Jännittää ihan pirusti Soitan ensimmäistä kertaa viimeisenä...
[/q]
Sulle täytyy siis lisätä bäkkäritarjoiluun iso paketti wc-paperia - Onko merkkitoivomuksia? Vai tuodaanko potta Dj-koppiin?

Toiseksi viimeinen SUPERCOOL-event ennen pikkuremppaa *sydän*

[q]SA-TomTom:
Sulle täytyy siis lisätä bäkkäritarjoiluun iso paketti wc-paperia - Onko merkkitoivomuksia? Vai tuodaanko potta Dj-koppiin?
[/q]

Lotus Royalia...

[q]SA-TomTom:
Toiseksi viimeinen SUPERCOOL-event ennen pikkuremppaa *sydän*
[/q]

niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-in.... ja mä makaan *super**nuha* kipeenä kotona...*nyyh*
Ja tänään olis ollu tärkee ilta... no aina ei voi voittaa..

Muistutan vinkiksi muillekkin että tänään kannattaa käydä ostamassa Solstice-lippu niin pääsee illalla tännekkin ilmaiseksi, eli selkeetä säästööä 2 hyvät bileet yhellä lipulla

Ja me nähään la kaikki Solsticessa.. Nyt meen parantaa flunssaani ja kiroilemaan kun en pääse illalla tänne

[q]Steven Hoaks:
Lotus Royalia...
[/q]
Soot just tollanen kermap*rse

[q]SA-TomTom:
Soot just tollanen kermap*rse
[/q]

Kuka puhuu

Kylläpäs tuli hyvää musaa *nam* Vähän harmitti ku en päässy ku vast 22.30 paikalle, ja sekin harmitti etten voinut jäädä kuuntelee Sashan settii ku aamul on duunii. Mut ai että mitä perseenpyöritystä jagu soitti*aplodit*, Jagu ei petä koskaan. Kiitos vielä kerran.

Kiitos hienosta illasta. Niin järkkäreille kuin niille ihmisille jotka pitivät mun humalatilaa yllä*hihu*Olisi jäänyt se tämän pääsiäisen ainoa pääsiäismuna saamatta jos en olisi tänne saapunut:D

..Jotain syvällisempää ehkä sitten kun saan univelkani nukuttua pois..

musa olikaikin puolin ihan sairaan hyvää et tippa tuli linssii kun oli hyvissä oloissa MUTTA yksi ISO - kyllä oli kun saatanan alkoholisti rappio nuoret jotka nuiji ihmisii ..... EIKUN SAUNAN TAAKSE JA NISKALAUKAUS

Kiva ku Matti suaki näki*igor* toisin saavuttiin paikalle ennen ysii ja poistuttiin heti Idin teknoilun jälkeen mut paaaljon oli taas tuttui liikentee :)

Harmittaa,kun koulun takia minunkin Superit jäivät lyhyeen*uuh* mutta mä oon tunnollinen

O