TRANSMISSION @ SOKERI, Turku

Back to tapahtumat O

*piis*LIVE BROADCAST ONLINE!*piis*

Katso ja kuuntele livenä TRANSMISSION-kinkerit netistä jos et pääse itse paikalle. Julkistamme stream-osoitteen huomenna, QuickTime Player required. ...Hope 4 pudenda videostream...

[q]transmission, 22.4.2005 18:23:

Katso ja kuuntele livenä TRANSMISSION-kinkerit netistä jos et pääse itse paikalle. Julkistamme stream-osoitteen huomenna, QuickTime Player required. ...Hope 4 pudenda videostream...
[/q]

...aina vaan paranee ...

tänne. . . meillä ois yks paikka autossa vapaana jos joku innokas haluu pykälää. lähtö ois huomenna päivällä helsingistä pistäkää viestii jos joku o kyytii vailla !

Jahas tänään tsekataan mikä on meno ja meininki
ekoissa missioneissa =)

Kun eilisestä sokeri reissusta ollaan jo hyvin selvitty niin vois ottaa tänään uusiksi. Eilen oli ainakin todella hieno fiilis ja upea ilta kamujen kanssa. Toivottavasti sama fiilinki pysyy myös tänään!

joo todellakin täällä...etkot jo käynnissä levyt pauhaa ja viinaa virtaa

tänään myynnissä kemuissa UUSInMix Eli HARDBASS EXTREME vol.6 tulkaa repimään hihasta

[q]Rocca, 23.4.2005 15:45:
joo todellakin täällä...etkot jo käynnissä levyt pauhaa ja viinaa virtaa
[/q]
Viinaa ? xD

tässähän alkaa pikkuhiljaa päästä fiiliksiin.. muutaman tunnin päästä lähtö.. hik..

kaverilta saadut muusiikit soimaan ja etkot käyntiin. Jokusen tunnin päästä suunnaks sokeri

ARE YOU READY

[q]BUTCHER-KK, 23.4.2005 21:15:
ARE YOU READY
[/q]

no aika hiton ready alan olee

[q]transmission, 22.4.2005 18:23:

[/q]

siistii, QuickTime valmiina odotellaan :)

Samaten, odottelen striimiä. Pitääpä odotella vielä, huonolta näyttää.

LIVE BROADCAST OSOITTEESSA rtsp://ihanuus.sytes.net/mystream.sdp

Avataan Quicktime -playerilla valitsemalla "open from url"

nauttikaa!!

[q]transmission, 23.4.2005 22:17:
LIVE BROADCAST OSOITTEESSA rtsp://ihanuus.sytes.net/mystream.sdp

Avataan Quicktime -playerilla valitsemalla "open from url"

nauttikaa!!
[/q]

Ensin koitti avata mediaa ja nyt tulee neljänollanelosta. :) Toivottavasti vika ei ole minun koneessani.

streami vähän pätkii mut taas tulee!! kärsivällisyyttä....

POLIISI puikoissa seuraavaksi...

[q]transmission, 23.4.2005 23:19:
POLIISI puikoissa seuraavaksi...
[/q]

ja puikot pysyi hyvin kädessä. mut mut..yhteys vaan oli setin viimeisen puolen tunnin aikana vähän hakusessa. mistä sitten johtuneekaan..anyway-> iso käsi teille jotka järkkäsitte
tän netin kautta näkyviin! kiitos paljon ja toistekin samaa lisää.*hihu*

ja vielä vähän, TOM-X puikoissa seuraavaksi.. enjoy;)

O