Pakko luukuttaa!

Back to häröily O

Mitenköhän tohon vois antaa vastauksen bunde??? Siis et vai tiedä kuinka "SE" tehdään ??? vai??? mäpä tiedän...

*häh*

Tosin sitä en kerro... voisi sanoa et taitaa olla poikien salaisuus...

Mä olenki kuullu huhuja, miten te pojat teette sen...*possu*

bunde hei.. älä nyt ala yllyttää sitä... se voi viel vaikka kertoa.. mä en usko et kukaan haluaa kuulla... *lähtee pelästyneenä pervoja karkuun*.... vaikka itse olenkin se pahin pervo...*iloinen* mut rajasa kaikella...*hymy*

Jooh,lopettakaa nyt oikeest viälä ajoissa

Joo nyt loppu!!! aletaa puhuu jostain.... hmm.. esim kuinka voisi saada nurmikestästä vihreemmän ???

..ehkä patis voisi kuiskata vastauksen bundelle *vink**heiii*

no ei toi kuiskauskaan kuulosta hyvältä.... joku saattais siitä huolimatta kuulla sen ja miettikää miten siitä tulisi hermoraunio... jos bunde haluaa kuulla sen niin tehköön vierailun patiksen luona...*iloinen*

oikeesti minä en ole hullu, enkä pervo......hmm, mutta joo annetaa asian olla rock minä en ikinä tappaisi kissan pentua koska ne on niin suloisia

heh.. sinäkö et tappais kissan pentua ku ne on niin sulosia... siis uskot sä tohon itekkään? mä en ainakaan...*iloinen*

Sillälailla JA homma pysyy hanskassa täälläkin *cool*
Kissat on rock,kuhan ei kuse kintuille*heiii*

onhan tää viel hallinassa... kaikki tykkää kissoista...=)

hih!

sairasta
mut toisaalta jos ei tiedä mikä on sairasta nii ei voi erottaa hyvää eikä pahaakaan...

Ei kissat kuse kintuil...*igor*
Koirat kusee...*nauraa*

>>

>> ibiza album on hauska..
>> haha.. :D

Vaa onneks mä tykkään enemmän koirista kun kissoista. Muuten vois tulla paha paikka...*vink*

Mä diggaan meidän pikku maakilpikonnasta... se on kiva... silloin ku nukkuu, syö ja sukelta vaikka sitä se ei osaa ees tehdä...

Systeril on maakilpikonna... ei voi sanoa ku että maailman turhin otus :)
Syö nukkuu ja paskoo... hmm.. kerran jätin sen oven väliin.. ei tykänny hyvää *eiih*

O