Kuukauden uutispommi

Back to tunkio O

[q]Epailija, 14.9.2005 12:35:
Syytä olisi ollut, kun et tajua näin selvää sarkasmia. Kun katsoo tuota pohjustusviestiä ja MR*ENIGMAn viimeisimpiä(kin) postauksia tähän threadiin, ei voi tulla kuin siihen johtopäätökseen, että koko threadi on sarkastista kritiikkiä forumin sisällöllistä tasoa kohtaan. Muita mahdollisuuksia ei ole. Tai odotas, voihan se olla, että MR*ENIGMA... Ehei, ei kukaan ole niin yksinkertainen. Pysyn siis kannassani.
[/q]
Totta. Mä en tajua miten multa aina menee toi sarkasmi niin ohi :(

[q]MR*ENIGMA, 14.9.2005 12:36:
Loukkasit Oskun muistoa
[/q]
minäkö olin se joka loukkasi?

[q]serotonot, 14.9.2005 12:45:
---
MR*ENIGMA, 14.9.2005 12:36:
Loukkasit Oskun muistoa

---

minäkö olin se joka loukkasi?
[/q]

kukapa muukaan

Toi on taas näitä juttuja mihin poliisi ei selvästi tee mitään. En oo koskaan kuullut että poliisi olisi oikeesti ottanut kiinni tuommoisia ihmisiä. Sairastahan se oli ja sen takia en omaa kissaani päästäkkään ulos.

Noh noh pojat, muistakaa että MR*ENIGMAN mielestä elämme poliisivaltiossa, koska hänen ylinopeutta ajanut kaverinsa sai ylinopeussakot. http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=44769
Jos jollekin on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

[q]saig0ni, 14.9.2005 14:10:
Mun vääristyneeseen mieleen tä uppoaa ihan hyvin. Kritisoi myös Iltalehden vankkaa sisältöä.
[/q]

Iltalehden taattuun laatuun voi aina luottaa.

Kertokaa miten joku voi olla niin tyhmä että uskoo tollasta ja antaa kaikki säästönsä.


Antikristuksen synnyttämisen estäminen köyhdytti 50 000 euroa

Palermo 27.07.2005

Italialainen pariskunta huijasi 50 000 euroa sisilialaiselta naiselta uskoteltuaan hänelle, että he ovat vampyyreja, jotka voisivat noitua hänet synnyttämään antikristuksen pojan.
Nainen meni halpaan, mikä kävi kalliiksi. Pariskunta nimittäin onnistui myymään naiselle 3 000 euron hintaisia pillereitä, jotka estäisivät naista tulemasta raskaaksi.
Poliisi pääsi neljä vuotta uhriaan lypsäneiden huijareiden jäljille, kun 47-vuotiaan naisen perhe alkoi ihmetellä, minne hän oli tuhlannut kaikki säästönsä.

Voiko noita pillereitä tilata netin kautta?

Peräruiskebandiitti

USA Iltalehden hullu maailma 8.6.2005

Poliisi on pidättänyt Yhdysvaltoja terrorisoineen naamioidun "peräruiskebandiitin", joka tunkeutui asuntoihin kuljetuspalvelun lähetiksi naamioituneena ja antoi sen jälkeen asukkaille väkisin voimakkaan peräruiskeen. Itse asiasta kuultuna kertoi peräruiskebandiitti Juan Manuel Ruiz, 46, pyrkineensä tekemään ihmiskunnalle palveluksen, koska "ummetuksesta kärsivät ihmiset ovat vihaisia ja kykenemättömiä sosiaalisiin suhteisiin". Hän paljasti myös lähettäneensä presidentti George W. Bushille kirjeen ja suositelleensa tällekin peräruisketta "Valkoisen talon sisäisen jännityksen helpottamiseksi".

[q]Anselmi, 14.9.2005 20:45:
Voiko noita pillereitä tilata netin kautta?
[/q]

yritä etsiä

ei kuukauden eikä tod. päivän uutispommi mut en löytäny just nyt muuta paikkaa minne tää sopis!

http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/4713323.stm

'A sculpted and polished phallus found in a German cave is among the earliest representations of male sexuality ever uncovered, researchers say.'

[q]phanatic, 14.9.2005 14:06:
elämme poliisivaltiossa, koska hänen ylinopeutta ajanut kaverinsa sai ylinopeussakot. [/q]

O