Technology Community

Back to tv, radio, leffat, web O

[q]tumpsi:
[iso]SÄ OOT EHKÄ TYHMIN IHMINEN JONKA POSTEJA OON LUKENU AIKOIHIN![/iso]
(Ei, ei helpottanut. Eikä tarvi jatkaa.)
[/q]
Ai että oikee silleen? No huhhuh :D Mikä sai sut tollaseks pikku horoks?
Se et ei va oikee jaksais vastata sun idioottimaisiin kysymyksiin tosisaan vai se et oot ihan helvetin Tosikko?

[q]AP:
nykyään moni kyllä irkkaa ja se voisi korvata chatroomin. mutta IRC ja forum osio erikseen(jos ymmärsin oikein)
[/q]

Irc = Internet Relay Chat (Käytän ite aika paljon)
Foorumi = Esim tämä täällä, vois melkee sanoo pikku commuuni netissä
Ja chatroom.. jaa sellasis en hangaile paljon(kait) Oisko joku KissFM chat mesta CHatroomi?

Kuvien komentointi on nyt rekisteröidyille käytäjille. Niitä siis ei voinut komentoida kun komentointi oli salittu vain modraatoreille.

Ne planeeta hommelit on screenshooteja eräästä 3D animaatio/videosta.

http://apollo.piramk.fi/~kiviharju/Technology_Community.zip

[q]Espinho:
---
AP:
nykyään moni kyllä irkkaa ja se voisi korvata chatroomin. mutta IRC ja forum osio erikseen(jos ymmärsin oikein)

---


Irc = Internet Relay Chat (Käytän ite aika paljon)
Foorumi = Esim tämä täällä, vois melkee sanoo pikku commuuni netissä
Ja chatroom.. jaa sellasis en hangaile paljon(kait) Oisko joku KissFM chat mesta CHatroomi?
[/q]

Kaikki eivät todellakaan ole niin tyhmiä kuin luulet, itsekin olen irkannut. Silti pidän jtn chatroomia melko tarpeettomana. Forum on varmaankin suomeksi joku keskustelupalsta tmv, tarkalleen en tiedä eikämun kaikkia suomenkielisiä määritelmiä pidäkään sillä en edes ole suomalainen.

[q]AP:
---

Kaikki eivät todellakaan ole niin tyhmiä kuin luulet, itsekin olen irkannut. Silti pidän jtn chatroomia melko tarpeettomana. Forum on varmaankin suomeksi joku keskustelupalsta tmv, tarkalleen en tiedä eikämun kaikkia suomenkielisiä määritelmiä pidäkään sillä en edes ole suomalainen.
[/q]

On se kumma että yksi ihminen saa aikaan tälaisen keskustelun..

[q]AP:
Kaikki eivät todellakaan ole niin tyhmiä kuin luulet, itsekin olen irkannut. Silti pidän jtn chatroomia melko tarpeettomana. Forum on varmaankin suomeksi joku keskustelupalsta tmv, tarkalleen en tiedä eikämun kaikkia suomenkielisiä määritelmiä pidäkään sillä en edes ole suomalainen.
[/q]
Huh mistä moinen Vihan purkaus? O.o
Emmä noit sulle selittäny siks et oisin luullu et sä tienny mtä ne ois ollu o.O!
Va siks et tuntu pikkasen silt et sä luulit et mä et tienny, ni aattelin selittää jutut nii et ei tulis mitää väärin ymmärryksii, kuten kait ton Tumpsin kans :)

[q]Mark Hamilton:
On se kumma että yksi ihminen saa aikaan tälaisen keskustelun..
[/q]
Aina kivaa tällanen ;) Kaikki haukkuu ja morkkaa ni tulee iso topikki viel, venaa vaa

[q]Espinho:
---
AP:
Kaikki eivät todellakaan ole niin tyhmiä kuin luulet, itsekin olen irkannut. Silti pidän jtn chatroomia melko tarpeettomana. Forum on varmaankin suomeksi joku keskustelupalsta tmv, tarkalleen en tiedä eikämun kaikkia suomenkielisiä määritelmiä pidäkään sillä en edes ole suomalainen.

---

Huh mistä moinen Vihan purkaus? .....
[/q]
^^ yhdyssanavirhe (sekä iso alkukirjain)

[q]DominikH:


^^ yhdyssanavirhe (sekä iso alkukirjain)
[/q]
Niit tulee mulle ihan liikaa... -.-

[q]DominikH:
---
Espinho:
---
AP:
Kaikki eivät todellakaan ole niin tyhmiä kuin luulet, itsekin olen irkannut. Silti pidän jtn chatroomia melko tarpeettomana. Forum on varmaankin suomeksi joku keskustelupalsta tmv, tarkalleen en tiedä eikämun kaikkia suomenkielisiä määritelmiä pidäkään sillä en edes ole suomalainen.

---

Huh mistä moinen Vihan purkaus? .....

---

^^ yhdyssanavirhe (sekä iso alkukirjain)
[/q]

Tämä näppis ei ole paras mahdollinen(en ole kotona siis). Ymmärrät?

[q]Espinho:
---
AP:
Kaikki eivät todellakaan ole niin tyhmiä kuin luulet, itsekin olen irkannut. Silti pidän jtn chatroomia melko tarpeettomana. Forum on varmaankin suomeksi joku keskustelupalsta tmv, tarkalleen en tiedä eikämun kaikkia suomenkielisiä määritelmiä pidäkään sillä en edes ole suomalainen.

---

Huh mistä moinen Vihan purkaus? O.o
Emmä noit sulle selittäny siks et oisin luullu et sä tienny mtä ne ois ollu o.O!
Va siks et tuntu pikkasen silt et sä luulit et mä et tienny, ni aattelin selittää jutut nii et ei tulis mitää väärin ymmärryksii, kuten kait ton Tumpsin kans :)
[/q]

Sori, on ollut "hieman" huono pvä

[q]AP:
Tämä näppis ei ole paras mahdollinen(en ole kotona siis). Ymmärrät?
[/q]
Tottis, näppiksen vikahan toikin on.
ps. Aseet tappaa, ei ihmiset.

[q]tumpsi:
---
AP:
Tämä näppis ei ole paras mahdollinen(en ole kotona siis). Ymmärrät?

---

Tottis, näppiksen vikahan toikin on.
ps. Aseet tappaa, ei ihmiset.
[/q]

Hmm. Ehkä sittenkin pitää muuttaa mun reply "takerrutaanko Klubbarissa pikkuseikkoihin" - topikkiin.

Jospa keskitytään olenaiseen..

Esim siihen miksi foorumissani ei ole muutakuin vain kävijöitä ja pari haasua käyttäjää.

Albumin kuvia on komentoitu ja ne on hyviä komenteja. Asikaan vaatimuksista ollut komenti oli hyvä, koska asiakas todella saatta joskus vaatia tekemään saitin joka ei ole ehkä omaan mieleen.

Muistan Planumin nousun joka oli aika nopea. Harmaassa muistissa on että olin ensimmäisten joukossa jotka siihen rekisteröityi.

Artikeleja sivustolleni tarvitaisiin, kun niiden keksiminen tulee työlääksi, koska uutiskynnys on nostetava aika korkealle.

Organisaatiossame on uutta verta:

http://www.technologycommunity.com/site/phpBB2/album_cat.php?cat_id=5

Kuvia voi arvostella rekisteröitymällä foorumiin jos halua jättää palautteen foorumiin.

ha..

http://www.technologycommunity.com

Olisi kiva kuula palautetta, kun se on niin kivaa,...

Olis se minkälaista oli

Sivustolle on tulossa peli

Viime aikoina olen väsäillyt tätä saittia Mambo-sisällönhallintajärjestelmästä.

http://www.technologycommunity.com


Etusivua ei paljon pysty muutteleen:

Ei jaksaisi alkaa muuteleen lähdekoodia..

Linkit on käsitämättömän pitkiä eikä hakukone ystävälliset linkit paljon auta.

O