Keskaritesti

Back to päihdekeskustelu O

[q]Jutu, 13.7.2008 15:24:
---
ramsau, 11.7.2008 17:29:
Aika perussettiä näyttäisi täällä kansa juovan, ja hieman ot;

Mihin on unohtunut Suomalaisten pienpanimoiden todella hyvät oluet? Eikö niitä arvosteta ollenkaan vai eikö popula osaa löytää milläänsäkään heidän hyllyille? Helsingissäkin kolme erittäin arvostettua pienpanimoravintolaa, Tampereella kaksi, Lahti, Pori..


Onkos muilla millaisia mieltymyksiä oman maan pienpanimoista?

---

Helsingissä ja Lahdessa oli Pienet panimot, suuret oluet -tapahtuma, jossa oli näitä pienien panimoiden tarjontaa. Oli ihan kivat pippalot Lahdessa, vaikka oma juominen keskittyi Teerenpelin mustikka- ja puolukkasiiderin maisteluun. Mutta muu seurue kehui Saimaan Panimon Marsalkka(?) olutta.
[/q]

Ai olitteks teki siel :D Nähtiinks me vai olinks mä taas liian tutkalla? :DDD

[q]Mellu-, 13.7.2008 16:06:
Ai olitteks teki siel :D Nähtiinks me vai olinks mä taas liian tutkalla? :DDD
[/q]
Oltiin ja ei me nähty teitä. Oltiin koko ajan siinä sen lavan takana :D

[q]Jutu, 13.7.2008 16:14:
---
Mellu-, 13.7.2008 16:06:
Ai olitteks teki siel :D Nähtiinks me vai olinks mä taas liian tutkalla? :DDD

---

Oltiin ja ei me nähty teitä. Oltiin koko ajan siinä sen lavan takana :D
[/q]

Me oltii meijä joukkue ft. Veikko DeLaFuente ja puolikas ihminen ni siinä ihan keskellä niitä kaikkia kojuja

[q]Jutu, 13.7.2008 15:24:
---
ramsau, 11.7.2008 17:29:
Aika perussettiä näyttäisi täällä kansa juovan, ja hieman ot;

Mihin on unohtunut Suomalaisten pienpanimoiden todella hyvät oluet? Eikö niitä arvosteta ollenkaan vai eikö popula osaa löytää milläänsäkään heidän hyllyille? Helsingissäkin kolme erittäin arvostettua pienpanimoravintolaa, Tampereella kaksi, Lahti, Pori..


Onkos muilla millaisia mieltymyksiä oman maan pienpanimoista?

---

Helsingissä ja Lahdessa oli Pienet panimot, suuret oluet -tapahtuma, jossa oli näitä pienien panimoiden tarjontaa. Oli ihan kivat pippalot Lahdessa, vaikka oma juominen keskittyi Teerenpelin mustikka- ja puolukkasiiderin maisteluun. Mutta muu seurue kehui Saimaan Panimon Marsalkka(?) olutta.
[/q]

Saimaan Panimo on mikkeliläisvetoinen pulju, vaikka itse pääpanimo sijaitseekin lappeen Rannassa(tm). Pienempi tuotekehittelypanimo on mikkelissä. Tullut muutamaan otteeseen ko. puljun tuotteita nautittua ja hyviä ovat.

[q]Optik
Saimaan Panimo on mikkeliläisvetoinen pulju, vaikka itse pääpanimo sijaitseekin lappeen Rannassa(tm). Pienempi tuotekehittelypanimo on mikkelissä. Tullut muutamaan otteeseen ko. puljun tuotteita nautittua ja hyviä ovat.
[/q]
Hih. Kiitosta Vuan. Sen verran korjaan että se on Saimaan Olut nykyään: http://www.viisitahtea.fi/content/view/3206/135/

Ja pakkohan sen Marsalkan on hyvää olla kun HBF08-festareilla IV vei kullan, toissa vuonna sen vei Rokrammi.

Helsingissä on Pienet panimot - Suuret oluet tapahtuma 24.-26.7.2008, joten tervetuloa ko. tapahtumaan tänne pk-seudulle!

Karhu vie voiton mutta kohvia tulee juotua ku on aina niin hyviä tarjouksia...

Ensimmäisenä tulee Karhu ja kakkosena Koff, ja kolmantena Corona<3

Lahden Sininen *huoh**sydän* Sitä joskus skidinä maisteltiin ja taas sitä saa. Harmi vaan kun on ihan järjettömän hintasta, Prismassa 2,45e puolen litran tölkki Mut on kyllä ihan helvetin hyvää.

Pissalta ne kaikki maistuu! :(

ainuita suomi oluita joista välitän on mallaskosken kuohu seinajoelta mlemman tumma sekä vaalee olut tuolta panimolta uppoo hyvin..

[q]psymax, 14.11.2008 23:27:
ainuita suomi oluita joista välitän on mallaskosken kuohu seinajoelta mlemman tumma sekä vaalee olut tuolta panimolta uppoo hyvin..
[/q]

Aika usein tullu ostettua tota. Tosin se vaalee ei oo mun mielestä kyl niin hyvä.

[q]whispering, 14.11.2008 23:30:
---
psymax, 14.11.2008 23:27:
ainuita suomi oluita joista välitän on mallaskosken kuohu seinajoelta mlemman tumma sekä vaalee olut tuolta panimolta uppoo hyvin..

---


Aika usein tullu ostettua tota. Tosin se vaalee ei oo mun mielestä kyl niin hyvä.
[/q]

totta.. makusteluun tumma hyvempi.. mutta jos on miehekäs jano vaalee äkkinäisesti käkättimeen kaadettuna toimii...

itse en enää karhuja yms osta kun on velipojan kellarissa 10 laatikkoo saksalaista..*känni*

annetuista vaihtoehdoista mieluiten karhua, mut aika usein sitä tulee kyllä koffia tai karjalaa ostettua, kun niitä saa usein niin paljon halvemmalla

muuten noista "perusoluista" valkkaisin sandelssin, tai carlsbergin.

Lähikaupasta löytyi uusi tuttavuus:

Golden Pheasant

Slovakialainen vaalea olut. Pehmeämpi kuin Urquell, mutta raikas!

Jo yhden pullon jälkeen tätä olutta Saku Gold ja A. le Coq Premium maistuvat suorastaan pahoilta. (Siis päälle juodessa :D)

Mie maistoin tossa yks päivä San Miguelia ja oli erittäin juotavan ja hyvän makuista, pitänee ostaa toistekin :)

En muista!

[q]mikke, 17.1.2009 22:37:
Mie maistoin tossa yks päivä San Miguelia ja oli erittäin juotavan ja hyvän makuista, pitänee ostaa toistekin :)
[/q]

Itse tutustuin ko. juomaan vasta tämän vuoden puolella Bar Celonassa. Oikein tervetullut tuttavuus.

Nykysin tulee juotua Sandelsia

Carlsberg

Karhu ihan ylivoimasest paras, muut tulee kaukana takaa *känni*

O