Hallmark Afterparty 20.02.2005 @ Helsinki
Eiks tää päivä oo tänään?
Missäs nää on? Vai onko tää taas jotain näitä säätöjä...
minkäköhän hallmarkin jatkot
[q]Nanny:
Eiks tää päivä oo tänään?
Missäs nää on? Vai onko tää taas jotain näitä säätöjä...
[/q]
pikkuvirhe päivä määrä on muutettu --> 20.2.2005
Loistavaa \o/
Hö heme foorumi vei toisen käden :(
Hallmark Afterparty / Sunday 20.02.2005
New morning venue! Near La Tour!
Line-up:
D.N.A (Resident)
Juju (Iglu)
Unik (Drama)
Info:
05-12, k18
Ticket from Hallmark/La Tour: 5
Ticket from the door: 10
ENTRY ONLY WITH ADVANCE TICKET OR WITH INVITATION
Hyvät bileet tiedossa eli ei kannata missata.
Tiedot päivitetty!
UUUUUUUUUUUUUUUUU, mahottomat liekitykset varmaan tiedossa! Kaasu pohjassa koko aamu, hähähä!
Niin...siis. Toistan itseäni mutta laatu pilleet edssä ja tiedossa.
WHEE.. aamut pitkästä aikaan.
niinku niin täällä!
*kuolaa**slurps*
[iso]JIIHAA[/iso]
Oli kyllä niin loistavaa musiikkia et oksat pois. Vaikka toimin lipunmyyjänä koko aamun niin tulipas tanssittua aika paljon siinä samalla kun niitä lippusia myi.. Ja välillä oli vain pakko _juosta_ tanssilattialle ja laittaa Aidan tuuraamaan mua kun musiikki oli jotain uskomattoman hyvää
Ja se viimeinen tuntinen minkä kerkesin tanssii niin nautin niin paljon et oksat pois. *sydän*
Kiitos Denis *super**sydän* ja kuinka ollakkaan et holding onto nothing tuli just kun mä pääsin jammailee.. kyllä sä mut jo niin hyvin tunnet että huh huh.. melkein alkaa pelottamaan Oikeesti oli tosi upeeta ja nautin erittäin paljon.*sydän*
Portsareillekkin
olitte kyl loisto seuraa..*plur* myös Aidanille kiitos tuuraushetkistä ja avusta
Mie meen nyt väsyneenä mut erittäin onnelisena nukkumaan.*sydän* tätä oli odotettu pitkään ja tää ei pettäny!! myös jujun ja unikin setti oli jotain
peikko kuittaa.. öitä.
ps. purtsiiiiiiiiiiiiiiiiii lalaland *super**sydän* sulla on siitä maailman paras versio mitä oon koskaan kuullu.. SE ROKKAS JA LUJAA..!
oli kyl nastaa! la la laaa
Harmi ku ei tullu lähettyy..
Hubaa oli
[q]zaler:
...+ sitten aamut.. positiivinen yllätys, oli parhaat aamut missä oon ollut, jäi todella hyvä fiilis ihan helvetin hyvää settiä tuli ja oli pakko olla melkein kokoajan tanssimassa. jeah
[/q]
niin
Oli hauskaa, kiitos.
Paikasta tuli vähän alahuone mieleen, mikä itselleni on ainakin ihan positiivinen asia, kun alahuoneella on n+x bilettä biletetty.
hei onko mahista kinuu jonkinlaista biisilistaa??? *täh*
kun mulla soi niin moni biisi päässä.. ei tarvis olla ees järjestyksessä sekajärjestyskin kelpais... poimisin vähäsen nimiä taas talteen nimittäin..
ja tää koskee kaikkia kolmee herra deejiitä
edelleen hymy naamassa kun muistelee tätä aamuu
Oli kyll TOSi mahtavat jatkot vaiks oli "duunissa" siel : )
Pitää nostaa erityisesti hattua Jujulle ja Unikille teijän setit oli kyll mahtavia!
Ja Denis you never fail! mahtava setti ja encore oli Paras! Kiitos!