M: Pioneer DJM-300-s *MYYTY*

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

Elikäs tarkoitus olisi myydä kyseisen mallinen mikseri pois uutta mikseriä varten.
Vähän käytetty ja loistavassa kunnossa.

Lisätietoja: Thomann

Eli Ovh Thomannilla 338e + pk. Pyydetään 200e.

jos sattuu olemaan viel tallella tos 7.2 päivä niin voisin ostaa sen sulta pois :)

[q]idi:
jos sattuu olemaan viel tallella tos 7.2 päivä niin voisin ostaa sen sulta pois :)
[/q]
Vielä ei ole muita tarjouksia, joten sua varten tallessa näillä näkymin. :)

Onko tossa silverissä värin lisäksi jotain muutakin erikoista? Normaali DJM300 kun kuitenkin maksaa kokonaiset 338e uutena.

[q]Jone:
Onko tossa silverissä värin lisäksi jotain muutakin erikoista? Normaali DJM300 kun kuitenkin maksaa kokonaiset 338e uutena.
[/q]

ei.

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_pioneer_djm300s_prodinfo.html

[q]Jone:
[/q]
Ohops, ei ollut tullukaan huomattua muita kysymyksiä... Silly me.

Joo, siis tavalliseen kolmesatkuun verrattuna ei ole värin lisäksi muuta eroa. Mutta huomioin sen, että laite on vähän käytetty, uuden veroinen ja postikulut maksavat Thomannilta 20e (= 358e).

Postittaessa postikuluja tulee n. 7e, joten kuitenkin säästää 50e ostoksessaan, mikä sekin on rahaa kuitenkin. Ja viedessä/noudettaessa postikuluja ei tarvitse maksaa, joten tulee lähes 60e säästettyä.

Edit: Ja mikserihän on edelleen myynnissä, jos jotakuta kiinnostaa. :)

Olisin valmis ostamaan jos lasket hintaa. Ota yhteyttä Santtu.Hast@webinfo.fi nii jutellaan lisää.

[q]Astaroth:
---

Mutta huomioin sen, että laite on vähän käytetty, uuden veroinen ja postikulut maksavat Thomannilta 20e (= 358e).

[/q]

Jaa, mulle ainaski thomann on tuonu kaikki yli 100e ostokset ilman postikuluja...

[q]aleksisi:
---
Astaroth:
---

..
---

Jaa, mulle ainaski thomann on tuonu kaikki yli 100e ostokset ilman postikuluja...
[/q]
Täh, ei kai?

[q]jorkki:
---
aleksisi:

---

Täh, ei kai?
[/q]

No, kyllä ainakin jouduin maksamaan postikulut kaikista härpäkkeistä tilattuani sieltä parit tesnarit ja DJM300:n.

[q]aleksisi:
[/q]

Minusta siellä kyllä annetaan ymmärtää, että rahtihinta on aina vain 20 riippumatta tilauksesi koosta.

[q]aleksisi:
[/q]
Thomannin tilauspolitiikan mukaan rahtimaksut ovat kiinteä 20e tilauksen koosta riippumatta. Muutenkin tuntuisi höhlältä tuommoinen, kun minimitilausvaatimus Thomannilla on 50e.

Eivät ainakaan pari päivää sitten minua säälineet tilatessani neljän ja puolen sadan Teknaria. :)

Hintaa laskettu, edelleen kaupan.

[q]Astaroth:
---

Eivät ainakaan pari päivää sitten minua säälineet tilatessani neljän ja puolen sadan Teknaria. :)
[/q]

...aika hassua. en sitte tieä voiko olla joku thomannin källi/spesiaali kampanja mutta ainoa kerta ku olen maksanu postikulut oli ku tavara makso 99e. joo nii mutta tää topiccihan oli tiskin myynnistä joka vois kiinnostaa jos/kun vielä kaupan..??

[q]aleksisi:
joo nii mutta tää topiccihan oli tiskin myynnistä joka vois kiinnostaa jos/kun vielä kaupan..??
[/q]
On. :)

Pistä vaikkapa mailia osoitteeseen antti.paakkonen@kolumbus.fi, niin jutellaan tarkemmin.

Edelleen kaupan. 250 eurolla lähtee.

[q]Astaroth:
Edelleen kaupan. 250 eurolla lähtee.
[/q]

kun olis rahaa niin ostaisin kylläkin pois...

Hakekaa pois. 220e.

Onpas kehno sesonki tänä päivänä.

200 euroa on viimeinen tarjous, tuosta en enää laske.

O