Eurodancer - Laukkaa Vol. I
kuvaus :
yksi tylsä ilta ja kaksi dj:tä päättivät alkaa soittamaan huonoa musiikkia. setti päätettiin nauhoittaa ja kun se epäonnistui näinkin pahasti, niin pitihän se laittaa muidenkin kuunneltavaksi, eli kyseessä on huonoa 2000-luvun eurodancea - vielä huonompien dj:den (2kpl) soittamana.
ps. ei se setti oikeasti niin huono ole, ainakin biiseistä voisi joku jopa tykätä. ;)
tracklist :
Vengeance Feat E-La
Noemi
Ceres
Snap
Ziria
Cappella
Culture Beat
Clubringer
William Hawk
E-Rotic
Neo Cortex
X-Perience
Novaspace
DJ Quicksilver
RMB feat. Talla 2XLC
Foggy
Klubbingman
DJ Volume
Scooter
kuuntele - infot
No tästähän vasta tän viikon muoti-ilmiö on tullu.
Lisäälisäälisää
Eiks noita kandeis ruveta postailemaan asiaan keskittyneille sivustiolle/forumeille niin asiantuntijat voisivat arvostella niitä...
Eurodance forum
Findance
"asiantuntijat" luultavasti haukkuisivat miksauksen pystyyn, niin kuin tekisin myös minä, että myös varmasti tekin.
teknisesti miksaus on tosi surkea ja sen huomaa kuka tahansa jos vain jaksaa kuunnella - edes vähän alusta.
Onhan tää nyt sentään soitettu ihan omilta levyiltä eikä warelta?
[q]Jone:
Onhan tää nyt sentään soitettu ihan omilta levyiltä eikä warelta?
[/q]
ihan omilta levyiltä. anttilastahan noita kokoelmalevyjä saa alta 2e:n.
[q]Eurodancer:
ihan omilta levyiltä. anttilastahan noita kokoelmalevyjä saa alta 2e:n.
[/q]
Pyh, CD:itä.
Mut hyvä etteivät kaikki sentään wareta soittamaansa, ovatpa sitten siitä mitä mieltä hyvänsä. Mulle ysäridancessa on kuitenkin sitä jotain - eli pistetäänpäs kuunteluun.
Aktiivisuus: viestejä: 3
No niin, kuka klubituslainen tämän takana oikeasti on? Tunnusta henkilöllisyytesi!
[q]Juhgu:
No niin, kuka klubituslainen tämän takana oikeasti on? Tunnusta henkilöllisyytesi!
[/q]
eipä tuota ole ehtinyt vielä kovinkaan aktiivinen olla, vasta kun rekisteröin nimimerkinkin tänne. ;)
[q]Eurodancer:
---
Juhgu:
---
eipä tuota ole ehtinyt vielä kovinkaan aktiivinen olla, vasta kun rekisteröin nimimerkinkin tänne. ;)
[/q]
Setti:hyvää, tulee ihan diskoajat mieleen (kävin tosin teininä vain kerran *uuh*)
tänään tulossa uutta materiaalia 90 luvun halutuimmista eurodance kappaleista :)
hmmm, yllättävän paljon tullut jo latauksia, vaikka musagenren pitäisi olla jotain muuta, mitä täällä tavallisesti porukka kuuntelee. hienoa kuitenkin, että ihmisiä kiinnostaa tälläiset huonotkin setit. :)
tykkään!
[q]Ana-5000:
[/q]
niinpä... ei voi tajuta o_O
ehkä tämä vain kertoo kertoo siitä kuinka kyllästyneitä ihmiset ovat.
tai siitä, ettei musamaku enää oikeasti evoloidu ala-asteen jälkeen :P
[q]Ana-5000:
[/q]
Nostalgia on aina muodissa.
minusta tässä setissä ei ole mitään nostalgista, sillä kaikki biisit ovat tehty 2000-luvulla... niin no vaikka osa biiseistä onkin covereita, vanhoista 90-luvun klassikoista. tavallisissa yökerhoissa tälläinen setti iskee ihmisiin tosi hyvin, joskus jopa paremmin kuin rnb tai hiphop.
toisessa meidän mixtapessa on oikeastaan kaikki "parhaimmat" 90-luvun eurodance biisit soitettuna, no ainakin mun mielestä.
[q]Eurodancer:
minusta tässä setissä ei ole mitään nostalgista, sillä kaikki biisit ovat tehty 2000-luvulla... niin no vaikka osa biiseistä onkin covereita, vanhoista 90-luvun klassikoista. tavallisissa yökerhoissa tälläinen setti iskee ihmisiin tosi hyvin, joskus jopa paremmin kuin rnb tai hiphop.
toisessa meidän mixtapessa on oikeastaan kaikki "parhaimmat" 90-luvun eurodance biisit soitettuna, no ainakin mun mielestä.
[/q]
No aika lailla nostalgiavetoista toi mulle
on, jos siin on vaikka uusiakin versioita
vanhoista biiseistä. Cappellahan se esim.
rules.
Ihan kelvollista Eurodancea hyvähän näitäkin on kuunnella
Ei tää nyt näin hyvä setti ole :D