Mä haluuuuun ...
Kaljan tai pariki, vaatis vaan kaupassa käynnin.......
...h a l u i s i n olla korviani myöten ihastunut, sillai ihan hupsusti!!
Nyt sitä voileipäkakkua jostain!
Haluan lämpimän ja pörröisen takin
[q]Rubicon, 20.1.2008 13:48:
Ei se oo himassa*grr*
[/q]
No runkkaat sit niin pitkään ennen kun se tulee takas ja sit kimppuun! *täh*
Sellanen pallero ois kiva. Rottiksen pentu.
Ruokaa. Oikeaa Ruokaa. On päässyt keittiöremppa viivästymään pahasti ja nyt alkaa pizza ja kebabbi pursuamaan korvista pihalle. Mikrosapuskatkin maistuu pidemmän päälle pahvilta. Mai-grillin sapuskat vielä onneks maistuu.
On kyllä monta kertaa soinut päässä tämä Villen lausahdus (plattarin sisustustopikissa) kaiken mahdollisen vapaa-ajan käyttämisestä remppaamiseen, että saa homman valmiiksi säädyllisessä ajassa. Jos vaikka tänään koittais tehdä sen verran eteenpäin, että vois kutsua putkimiehen laittamaan hanan paikoilleen.
...unta. *prkl*
2 Rotan poikasta.. ja niin aijon ehkä ottaaki ku muutan omaa kämppää
Ihan vitusti rahaa. Niin paljon että vaikka lahjois kaikki poliisia myöten ja ostelis 100 kämppää ympäri maata ja lentokoneita ym. ni ei silti loppuis kesken.
safkaa.
nyt.
Että asiat olis hyvin. Menis ne sitten mitenpäin vaan, kuhan ne olis hyvin...
Mä haluun kirjotuspöydän ku ei viittis läksyi vääntää lattial :(
*känni**pus**slurps*
oman koneen *toktok*
*tahtoo*
että oppisin paremmin pelaa pokerii ni vois joskus voittaakin noita turnauksii eikä aina jäädä pikku rahoille.
Laivalle! Laivalle! Laivalle!
Iski ihan hirvee innostus tänään ja nyt yrittää jotenkin saada asiaa toteutumaan mahdollisimman pian
Tosin pitäis kyllä säästellä nyt vähän rahoja, mutku
mä haluuuun...
djm-800:n
cdj-1000mk jotai
biljardi eskoo rahaa
hyvännäkösiä naisia
...
taitaa kaikki jäädä haaveeks...
nukkumaan
-M
[q]RiD, 3.9.2006 02:13:
Jonkun tärkeen ja läheisen ihmisen mun elämään kenen kanssa voi oikeesti viettää aikaa lähekkäin ja puhua asioista jotka pahasti vaivaa mun mieltä tällä hetkellä :/ Pitkästä aikaan, tuntuu siltä että mun kaveripiiristä puuttuu sellanen henkilö.
[/q]
*kättä heiluttel*