Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

[q]aapee, 23.6.2005 18:12:
Lohjalta löytyy @ Vanha Mestari
[/q]

Lohjalle siis Ei mutta mä haluisin sitä ihan niin ku kotiin. Koffin siinä asiakaslehdessä väitettiin että sitä on Alkossakin pullossa, mutta eipä vaan näy Alkon tuotteissa sitä

Että joku toivottais mulle hyvää nimipäivää viel tänään. Jaa sit mä haluuuuun et täs koko paskassa ois jotain järkeä. *taputapu**hahjust**grr**kivatsulle**släp*

Et olis ollu joku paikka minne olis menny juhannukseks mut olinki faijan ja sen muijan kans täs himas.... et jee jee.. no jo shuomen oli sit toisenlainen ilta... tuskin...

et loma jatkuis viel

jotain tekemistä. eilen ei ollu mikää pelikunto mut nyt jaksais lähtee johki...
1,5päivää nukkuneena aika o_O olo.
muut rupee taasen hiipuu.

mä... ja ihan turhaan...

kelen paperialan työtappelu vois loppua jo ni pääsis töihinki..*ttu..

..että tuo juna kääntyis takasin tänne, ja tois yhen tietyn matkustajan takas mun viekkuun*sydän*

[q]TiiTu, 26.6.2005 22:32:
..että tuo juna kääntyis takasin tänne, ja tois yhen tietyn matkustajan takas mun viekkuun*sydän*
[/q]

juna kääntyy kohta taas

...sut...?

[q]UnityF, 27.6.2005 01:52:
tutustuu suomi-kreikkalais otuksiin.... helpommin sanottu kuin tehty.. en edes tiiä mistä oikeen lähtis ettii
[/q]

http://www.kreikka.net/kreikka_suomessa/seuratoiminta.html

Vesijetin ja takas wakeboardaa.*jiihaa*

[q]Jäck, 27.6.2005 14:21:
---
MesMeRise, 27.6.2005 14:08:
Sitten mä voisin haluta oman kullan kainaloon kesäksi niitä ei vaan vissiin löydy oikeen mistään..*ding*

---

mä voin tulla sun kullaks!
[/q]
Ihanaa

[q]MesMeRise, 27.6.2005 13:19:
Halin
[/q]

[q]MesMeRise, 27.6.2005 14:08:
Sitten mä voisin haluta oman kullan kainaloon kesäksi niitä ei vaan vissiin löydy oikeen mistään..*ding*
[/q]

mä voin tulla sun kullaks!

Halin

[q]MesMeRise, 27.6.2005 13:19:
Halin
[/q]

*super**hali*

[q]ant1, 27.6.2005 14:01:
---
MesMeRise, 27.6.2005 13:19:
Halin

---

[/q]

Hih, nyt mulla on niitä jo ihan varastoon asti

Ikeaan ;)

O