Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

Tehdä tai jonkun tekevän mun hiuksille jotain. Nää on ihan tylsät ja surkeet ja plaah. Mä halun tehä jotain säväyttävää.

[q]Yallu, 21.1.2010 15:26:
---
Freja, 21.1.2010 15:02:
no kainaloon! :)

---

Se haisee..
[/q]
En sun! :D

Paremman päivän.

[q]Janisa, 15.9.2008 18:35:
Uih, kiitos vinkista! Taytyy testimaistaa sinne paastyani; viela 49 paivaa... *vink**joo*
[/q]

Ja mä sitten taas en pidä niistä yhtää :P Ne suklaa- ja mansikkatäytetyt lakut o hyviä, ja ihan perus fazerin pötköt, mut ne suklaakuorrutteiset ei oikee sytyttäny. Mut makunsa kullakin. :P

Uuden asunnon. Sellaisen, minkä saisi rempata mieleisekseen. Sellainen, mikä olisi jossain muualla kuin Helsingissä. Siinä kämpässä saisi olla ikkunalaudat, ikkunoita vähintään kahteen ilmansuuntaan, parketti- tms vastaava lattia, tilava kylpyhuone, missä mieluiten amme. Paljon kaappitilaa, ja parvekekin.

Ausseihin heti kun täällä säät kylmenevät alle kymmenen asteen.

Uuden hiirimaton. En kestä tota mun nykyistä läpyskää!

En tykkää Mikki Hiirestä, en Hessu Hoposta, enkä yhtään tosta sinisestä rotan ja dumbon näkösestä sekoituksesta.

Mä niin halun uuden hiirimaton. Jonku kivan ja nätin ja päheen.

Että voisin joskus pitää sen suuni kiinni :/

Halauksia, hellyyttä ja söpöilyä *sydän*
niin ja Ibizalle...
Kummankohan sais ensin?
hih.

[q]Timce:
linkkii
[/q]
[q]KittysDead:
.... ja ************ rahaa.
[/q]

et olis jo perjantai

Jotain sellasta mikä on mahdoton saada...

tasapainon.

pusuja ja haleja

Et viesteihin vastataa.... ei voi olla niin vaikeeta...

ratsastamaan

kirsikkatomaatteja

Kanasalaattia tai sushia! Ihan kaamee nälkä ja tekis hirveesti mieli just noita kahta ruokaa!!!

et joku siivois,tiskais ja tekis kaikki kotihommat muutenki mun puolesta :P ei jaksa,ei kiinnosta... tahtoo vaa sängynpohjalle :/

Ikeaan ;)

O