Negatiivi - Discreet
- « Previous
- 1
- 2
- Next »
Hyvä miksaus, niin hyviä biisejä että mono on tosi harmi. Minua ainakin vähän häiritsee. Missä vaiheessa tuo on mennyt monoksi? Jos vasta mp3:seksi kääntämisen vaiheessa, niin sittenhän tuon voi vielä korjata.
[q]Juhgu:
Hyvä miksaus, niin hyviä biisejä että mono on tosi harmi. Minua ainakin vähän häiritsee. Missä vaiheessa tuo on mennyt monoksi? Jos vasta mp3:seksi kääntämisen vaiheessa, niin sittenhän tuon voi vielä korjata.
[/q]
Toi meni jo nauhoittaessa :(
Eli äänikortin asetuksissa oli Stereo Mix (jostain kumman syystä? *hih*) jäänyt päälle.
ps. Buukkauksia otetaan vastaan (ja lupaan soittaa STEREONA)
edit: typot
Palautetta olis vielä kiva saada.
Sentään yli 150 kuuntelua jo.
Eipä oo montaa psykemixiä tullu kuunneltua.
Tämän kuitenkin latasin ja aikas maistuvaa menoa varsinkin ekan puolen tunnin sisällä!
Muutamassa vaihdossa jotain pientä säätöä mutta eipä haittaa.
[q]negatiivi:
---
Juhgu:
---
Toi meni jo nauhoittaessa :(
Eli äänikortin asetuksissa oli Stereo Mix (jostain kumman syystä? *hih*) jäänyt päälle.
[/q]
offtopic:
biletilanteessa ei haittaa vaikka olisikin monona :)
Jännää kyl miten tää on alkanu pikkuhiljaa lämmitttä tunnelmaa hyvään suuntaan. Taas vaihteeks päivä alkaa kyseisel setil ja tuntuu tooosi maistuvalta :))
noista progeralleista propseja :)
Kiitos kaikille palautteesta!
Uutta miksausta tulossa taas pian :)
tää oli aivan moisen mukavaa lisää vaan tällästä *joo**uros*
Miksaus taas ONLINE yleisön pyynnöstä!
Hyvää vappua!
- « Previous
- 1
- 2
- Next »