Bilevideo

Back to kuvitus O

Ei ehkä paras alue tälle mutta olkoot...

Eli väsäsin tällaisen todella "hienon ja mahtavan" bilevideon.
http://users.evtek.fi/~k0201285/vid/gnomex_bilevideo.avi (56 mt, divx avi)

Kuvamateriaali koostuu vuoden 2003 lopulta vuoden 2004 loppuun olleista bileistä.
Musiikkina Pain on Creation - Adaptation

Editointiin kului hulppeat 10 tuntia, joten mistään huipputason videosta ei siis ole kyse.
Halusin vain ajan kuluksi ja omaksi iloksi kokeilla millaisen videon saan aikaan
Haukkuja ja haleja otetaan vastaan...

Siistiltä näytti, tuollasia koosteita ei oo koskaan liikaa.

Video taas saatavilla

Hauska pätkä kaiken kaikkiaan.....hyviä muistoja osast pileistä!!!!! huoh

loistavan pätkän oot kyll väsänny...*aplodit*

Ai bileistä saa ottaa videolle kuvaa? Vai olitko kysyny joltain lupaa?

Ite oon yrittäny kysellä aiheesta, mut ei oo tullu varmaa tietoo..

[q]onni3mk:
Ai bileistä saa ottaa videolle kuvaa? Vai olitko kysyny joltain lupaa?
[/q]

Eiks saa vai? En mä oo koskaan mitään lupia kyselly. Tarkotatko siis että et tykkää että ite näyt videolla?

[q]mayah:
Mistäköhän johtuu, et mulla ääni kuuluu, mut kuva ei näy? Oon vähän käsi näissä..
[/q]
Onhan sulla divx-codec asennettu?
http://www.divx.com/divx/download/

[q]Gnomex:
---
onni3mk:
Ai bileistä saa ottaa videolle kuvaa? Vai olitko kysyny joltain lupaa?

---


Eiks saa vai? En mä oo koskaan mitään lupia kyselly. Tarkotatko siis että et tykkää että ite näyt videolla?
[/q]

Ei mua haittaa, mut siis, joskus joku vihjas, et järkkärit ei ehkä tykkäis tosta kuvailusta. Siks ihmettelin..

Bilevideoita pitäis olla ehdottamasti enemmän. Tää oli kiva :)

[q]Gnomex:

Eiks saa vai? En mä oo koskaan mitään lupia kyselly. Tarkotatko siis että et tykkää että ite näyt videolla?
[/q]

Ravintolassa kuvaaminen on muistaakseni aina oletusarvoisesti kiellettyä.

Muutoin aika heikko video. Still-kuvia oli liikaa ja useat aivan väärissä paikoissa, ja leikkaukset oli vaan perusrumia. Mutta tosta on hyvä lähtee liikkeelle.

[q]patis:
Ravintolassa kuvaaminen on muistaakseni aina oletusarvoisesti kiellettyä.
[/q]

Eli luvat pitää kysyä järkkäreiltä? Vai ravintolan pitäjältä?

Yleensä bileissä on erikseen huomautus, jos kuvaaminen on kielletty (ts. jos se haittaa jotain, ravintolat eivät yleensä bileiden aikana välitä). Vaan eipä sekään kännisiä kamerapuhelinurpoja edes hidasta

[q]Juhgu:
Yleensä bileissä on erikseen huomautus, jos kuvaaminen on kielletty (ts. jos se haittaa jotain, ravintolat eivät yleensä bileiden aikana välitä). Vaan eipä sekään kännisiä kamerapuhelinurpoja edes hidasta
[/q]

No jotta oltais taas täysin offtopic-keskustelussa, niin...
Esim. tuolla Backlash pres. Rank1:ssahan oli kuvauskielto kaikille paitsi niille, joille erikseen lupa annettiin. Eipä se näy kauheasti estäneen ihmisiä - täällä Klubbarissakin on niitä ilman lupaa otettuja kuvia.

Hyvä video. Tuo kannusti minua vain lisää tulemaan reiveihin.

[q]Jone:
täällä Klubbarissakin on niitä ilman lupaa otettuja kuvia.
[/q]

Tragedia :(

Ihan kiva video... bongasin ittenikin tuossa videossa soittamassa :))

Off-topic jatkukoon, mutta yksissä bileissä täällä Kotkassa vähän aikaa sitten tuntu aika hassulta tanssiessa kun ihan, siis ihan koko ajan joku oli jossain päin ravintolaa coca-cola kamera ojossa. Eli kyllä bileitä dokumentoidaan hurjalla voluumilla. Noh, tämä on tietysti vain mun mielipide mutta johtunee varmaan em. kamerakännyköiden ja digikameroiden yleistymisestä.
Noh ei se mua haittaa, mutta oudon näköstä silti ( Vaikkei mua yleensä hirveästi kuvatakkaan ) .

[q]Gnomex:
---
mayah:
Mistäköhän johtuu, et mulla ääni kuuluu, mut kuva ei näy? Oon vähän käsi näissä..

---

Onhan sulla divx-codec asennettu?
http://www.divx.com/divx/download/
[/q]

No..mulla sama vika..Ja asensin äsken tuon ohjelman..Mutta ei silti näy!???

Mjaa...tyhmältä näytti kun tyhjää tanssilattiaa oli kuvattu paljon. Ei ihan mun makuun ollut mut tekemällä oppii tai jotain.

O