Mitä ostit tänään topic
Ostin vihdoin ja viimein uuden repun (vanha hajoili jo todella pahasti). Ostin myös kynätelineen (0,40 e *nauru*), meikkipussin, puuterin, kaverin lahjaa varten salmaria (hyi yök).
Ai niin, ja yhden Tehon ostin myös.
Enkä siltikään löytänyt puoliakaan niistä, mitä olin etsimässä
Hih.
- 20 000 kpl koruhelmiä
- Ms Pacman- joystickin 5 pelillä, kummatkin uudesta Toys "R" Us- lelukaupasta
- erivärisiä muovinauhoja
- ohutta metallilankaa
- kaulakorunarua
- hopeisia korvakorukoukkuja
3 hauskaa korvista jo tehtynä*tirsk*
* Mama-nuudelipaketin
* hedelmäjogurtin
* askin vihreetä Pall Mallia
* salviavoi-kanapastan ja dieettikokiksen Torista
* Pirkka-hedelmä(?)saippuan
* hampitahnan
* ruis-pähkinäjogurttia*slurps*
* pullon mansikkasiideriä
* baarissa vielä vodkarussianin ja kaks siiderituopposta
* ...ja yöpalax tuplajuustohamppari rokkimäkin drive-innistä!
uuh.
Madventures II-tuotantokauden 3 DVD:tä, naudan ulkofilettä 450g, katkarapukimaraa, leukakarvojen ajeluun uusia tarvikkeita, häränliha fondia, mustapippuria, currya, patongin, 4 crowmoor extra dy siideriä, taco tuorejuustoa, salaattia ja kurkkua.
Ikeasta purkkei et saa makaroonit järjestykseen, kukan, lampun & kaikkee normi sälää esim. pyykinpesuaine ja hammastahnan..
+ pullon avaajan et Joni sun ei tarvi enään vaivautuu *vink**nauru*
Pari lippuu FURY epic of hardtranceen
Kävin ostaa akvaarioon kasveja ja kaloja*hihu*
ai niin ja Yatzyn :)
Kalenterin, lopultakin. [size=9]Olosuhteet pakottavat aikuistumaan askel kerrallaan: mulla on aina ennen ollut kalenteri, jonka sisäsivut ovat värilliset. Olisin tahtonut sellaisen taas, mutta löytyi vaan jotain brazeja ja sarjakuva-aiheita ja nallepuheja ja joo, kiitos ei sellaistakaan. Lopulta jouduin ostamaan mustavalkoisen. Mä olen pitänyt tätä aina aikuisuuden pelottavimpana kynnyksenä; kun joustan tämän asian suhteen, olen jo luovuttanut haavekuvasta pysyä henkisesti nuorena vanhuuteen saakka.
Mä tunnen kuinka rypyt lisääntyvät.
Kohta alan haaveilla perheaudista.[/size]
mustaa ja vihreetä spraymaalia! Ja maalarinteippiä
Audio Pro B1.36
Tyytyväinen ja soi hyvin
Mä yllätin itteni itsekurissa. Satuin meinaan näkemään juuri oikeenlaisen naaraan mun taistis urokselle, mutta jätin sen kauppaan
näin myös hohtomilli uroksen joka sopisi niille naaraille, mutta sekin jäi kauppaan.
Kalat on aina ollu mulla heikkous. Harvoin kaupoissa on jotain mua kiinnostavaa, joten sen kerran kun jotain näkee, tekee todella paljon mieli tehdä hankintoja.
Vaatteet on mulla paljon pienempi kiusaus, koska ei ne koskaan oo täydellisiä tai just sitä mistä oon haaveillu x ja x määrän aikaa
bambuarkun, lenkkarit, housut.
muutaman lipun mansonin joulukuun keikalle :)
[q]ipe, 5.9.2007 21:11:
½L Koskenkorva minttu
[/q]
Nam.
Eiliset ostokset:
1L Stolichnaya
1L Viru Valge
1L Saint Brendan's Irish Cream
½L Vana Tallinn
½L Koskenkorva minttu
½L Bombay Sapphire
½L Jägermeister
0,75L Jeanjean Cabernet Sauvignon 2006
*känni*
[q]subu, 31.8.2007 14:39:
+ pullon avaajan et Joni sun ei tarvi enään vaivautuu *vink**nauru*
[/q]
hyvä!
nyt ei tarvitse olla enään riippuvainen jonista :)
tosin tuollainen pitäisi itselleinkin poistaa avainnippuun.
[q]josbe, 5.9.2007 21:49:
APUA! Nyt äkkiä Pirpeli pois sieltä Turusta! :DD
[/q]
eieiEI :D Vaan _bileeeet_ Mä sain 2 Tobleronea, pussin basic M&M's, Sour Winegums-paketin ja Pingviini-salmiakkia. Eli mä siis lihon sekä turmelen maksan :DDD No ei se ookaan naurun asia :C, mut silti. We<3 Tallinnan laivat.
Moottoripukin
[q]Specimen, 6.9.2007 17:19:
Moottoripukin
[/q]
Mikä hitto se on?