Mitä ostit tänään topic
[q]thomas, 5.1.2007 19:05:
---
Bio, 5.1.2007 19:05:
Ostin tänään digiboxin.
---
mä vaan kynän ja ruokaa kun täällä ei toi digiboxi oikein toimi (vitun kaapelitv!!, koht ostan oikeesti antenniboxin)
[/q]
Mä ostin kans kaapeli-digiboxin.. toivottavast toimii.. testaan huomenna.
Kirjahyllyn vihdoin ja viimein! Just miun maun mukkaan: valkoinen, korkeus 250, leveys 200, syvyys 30, 8 maitolasiovea, 4 kirkasta.
2 Lego-palikkaa
ostin ruokapöydä ja verkokaapeli viihdoinkin on netti kotona*jiihaa*
2 uutta t-paitaa aerobiciin kun vanhat on jo niin kulahtaneita ja loppuunkäytettyjä.
Digiboksin viimeinkin ja hain samalla kortin että näkyy kanavia. Nyt voi tuhlata entistä isomman osan elämästä telkkarin äärellä.
[q]Chatte, 8.1.2007 19:26:
Kirjahyllyn
[/q]
[q]Dave^, 8.1.2007 19:45:
Mistä?
Nimim. hankinta edessä myös.
[/q]
Vepsäläinen. Suosittelen.
Alennusmyynteihin uskaltauduin. Ostin Espritin trikoopaidan ja Jackpotin neuletakin ja kotiin päästyäni kävin toteamassa, että menee tili miinukselle. Jepa jee jee.
[q]pirpeli, 9.1.2007 00:15:
---
ipe, 8.1.2007 18:59:
2 Lego-palikkaa
---
Mä oon jo suunnitellu noista sen pöydän :D Ei tartte kun läpinäkyvää pleksiä, joka on pyöristetty kulmista ja parilla napakalla ruuvilla tms. noihin se kiinni. Voilá!
[/q]
okej, heti kun mä saan itelleni sen sohvan niin tehdään noista sitte mulle sohvapöytä...
[q]ipe, 9.1.2007 00:27:
okej, heti kun mä saan itelleni sen sohvan niin tehdään noista sitte mulle sohvapöytä...
[/q]
*joo*!!!
En ostanut muuta kuin sämpylän aamupalaksi mut hypistelin käsissäni (ja jaloissani) 420e skimbamonoja... dont know wot 2do.
-a-
Element-piképaidan<3 Kiva, ruskeasävyinen ja halpa.
Suolakeksejä ja Fantaa
hain kiipeilemästä tullessa 24 kpl palautusjuomia
Jazzhousut, ruokaa ja siideriä.*slurps* Kohta vois korkata noi siiderit kunhan eka hoidan yhden kokouksen alta pois.
uuden sängyn ja sohvan*hihu*
läppäriin lisämuistia, viikon safkat, sormikkaat ja collegehousut salikäyttöä varten.
Juustoo
kaljaa ja ötkerin pitsan.. pitaskalja, hyvää darraan..
[q][Siru], 17.2.2009 22:58:
---
Zenni, 17.2.2009 22:57:
---
[Siru], 17.2.2009 22:40:
Uuden colgate360 hammasharjan. Se puhdistaa koko suun!
---
Voi noita slim tip -harjaksia!
---
puhdistaa myös kielen ja poskien sisäpinnat
[/q]
Aargh, meinaan oikeesti aina kuolla ku nään ton mainoksen töllöstä :D