Klubituslaisilla lapsia?
[q]Lene:
---
[/q]
Huoh mikä asenne..
[q]Astaroth:
---
MiSSy*:
toiseksi ottaa myöskin vastuun perheestä.
---
Et kai tarkoittanut kirjaimellisesti?
[/q]
kyllä kyllä! Vielä semmoinen löytyy
[q]MiSSy*:
[/q]
Tällä tasa-arvon luvattuna aikakautena minä ainakin tulen jakamaan vastuun.
[q]Astaroth:
---
MiSSy*:
---
Tällä tasa-arvon luvattuna aikakautena minä ainakin tulen jakamaan vastuun.
[/q]
Noniin!
Ääh... muistin just et se mies vois olla vielä semmonenki et se jäis kotiin hoitaa muksuja!
Helposti vois jäädäkkin jos naisen töihin lähtö ei aiheuta kupruja totuttuun elintasoon...
[q]Lene:
Perusteluita kiitos.
[/q]
Ei mun tarvi perustella mitään kun sä olet jo perustellut kantas täydellisesti.
[q]galilei:
Ei mun tarvi perustella mitään kun sä olet jo perustellut kantas täydellisesti.
[/q]
Mutta ei kai ole liikaa pyydetty, että perustelet, mikä hänen perustellussa kannassaan mielestäsi mättää?
[q]Lene:
No jotta sun vastakkaisella mielipiteellä olisi jotain merkitystä niin kyllähän se nyt pitää perustella. Mutta ehkä et sitten vain osaa.
[/q]
"Et osaa, et uskalla, ei oo munaa.." ym. evvk
Sanoit jo kaiken. Etsi omista sanomisistas, löydät sieltä. En jaksa alkaa kirjotella kaikkea uusiks.
Pistetääs nyt vielä uusiks jos sitten ymmärtäisit.
Huoh mikä asenne..
[q]Lene:
A. Olen vakaasti tätä mieltä.
B. Mutta se on väärä mielipide.
C. Miksi tietoisesti valitsisin väärän mielipiteen, jos kerran "oikeakin" on tiedossa.
[/q]
Ei ole olemassa oikeaa tai väärää mielipidettä. Mielipidehän on kuitenkin vaan mielipide. Jokaisella on omansa.
Enkä nyt edes puhunut siitä vaan yleisestä asenteestas koko asiaa ja elämää kohtaan.
[q]galilei:
"Et osaa, et uskalla, ei oo munaa.." ym. evvk
Sanoit jo kaiken. Etsi omista sanomisistas, löydät sieltä. En jaksa alkaa kirjotella kaikkea uusiks.[/q]
Hahahaha...meepäs takas sinne pinnasänkyyn nukkuu, jos vaikka pienten päikkäreitten jälkeen onnistuis ihan kunnollinen keskustelu. :D
[q]Lene:
No mutta eihän sitten voi tulla arvostelemaan, jos kerran ei ole "vääriä" mielipiteitä tai vaikkapa niitä asenteita. Huom. käytetyt sitaatit.
[/q]
Toki sulla saa olla tommoset asenteet, turha silti ihmetellä jos joku niistä ei pidä. Onko väärin olla pitämättä niistä? En ole tyrkyttämässä sulle mitään "oikeeta" tapaa tai väittänyt että sellasta olis. Parempi että löydät ne itse. Ehkä siten opit ymmärtämään ne paremmin. Tää oli nyt vaan pieni ravistus olkapäistä "hei herää..". Yritä ottaa se sellaisena ja tutkiskella omia kantojasi.
(Huoh = toivotonta.. ei voi uskoa näkemäänsä, ym. tietänet mitä tarkottaa)
No ei oo. Sen verran nuori vielä ja kaikki kesken elämässä. Tuun noin 7-9v kuluttua vastaamaan uudestaan. Sillon mitä luultavammin on jos vain kaikki siihen "tarvittava" on kuvioissa ja elämäntilanteeseen sopii. Ja mielellään 2 lasta, ehkäpä 2 tyttöä.. tai no ei sillä väliä.
[q]Keeerin:
---
Anime:
Mulla ei nyt näillä näkymin oo tulossa luonnollisin keinoin muksui (tai mistäs sitä ikinä tietää? *ding*), joten jatkoin sukuani sateenkaariperheen tavoin tuossa muutama vuosi sitten: Lahjoitin siittiöitäni lesbopariskunnalle, jotka olen tuntenut yli 10 vuotta. Pointti on siinä, että mä saan nähdä tyttöäni milloin haluan (ne asuu melkein naapurissa) ja hänelle tullaan alusta pitäen kertomaan kuka on biologinen isä. Se on niin kaunis nappinenä et vähemmästäkin rupee plurisuttaa ku vaa ajattelee mikä meidän suhde tulee olee kunhan se alkaa vähän ajattelee ensin
Meitsi kyl skannaa kuvan tänne ASAP
-Äärimmäisen onnellinen 3-vuotiaan tytön "isukki"-
---siis wautsi!!! toi on mun mielestä niin hienointa mitä tiedän!! respektii kidi!!
ite opettelen täs tätä äidin elämää. meidän Uni vauva on nyt kk ikäinen. on täs kyl opettelemistaki..
Aina sitä oppii ystävistään jotain uutta!
[/q]
[q]Jii-75:
On lapsia, eli kaksi ihanaa prinsessaa löytyy, toinen täyttä keväällä 7v ja toinen täytti juuri 5v.
tosin lisää lapsia tuskin olen koskaan enää tekemässä.... mutta eiköhän noi kaksikin jo riitä;)
[/q]
siis apua onx siullakin lapsukaisia!!! vitsi miten yllättävää ja hienoa!!
[q]irrrma:
---
Jii-75:
On lapsia, eli kaksi ihanaa prinsessaa löytyy, toinen täyttä keväällä 7v ja toinen täytti juuri 5v.
tosin lisää lapsia tuskin olen koskaan enää tekemässä.... mutta eiköhän noi kaksikin jo riitä;)
---
siis apua onx siullakin lapsukaisia!!! vitsi miten yllättävää ja hienoa!!
[/q]
öööh aijaa;) *wirn* hmm no ei se mikään salaisuus ole et mul on lapsii.. mut en mä sitä koko ajan jossakin bileissä toitota *naur* hih;)
[q]Lene:
Mikä mahtaisi olla hyvä peruste päättää kummalle vanhemmalle lapset menevät, kun ollaan tilanteessa jossa molemmat vanhemmat rakastavat lapsiaan yhtä paljon? Varmaankin yksi peruste on oletus siitä, että äidin ja lapsen välit olisivat läheisemmät (TAI mikä muu tahansa seikka joka puoltaa lapsen etua). Käytännössähän isän ja lapsen välit voivat olla läheisemmät ja silloin oletus täytyisi voida murtaa. Ja joskushan ne lapset menevät isälle ja usein ei olisi hyväksi, jos lapset menisivät isälle.
[/q]
Hyvista periaatteista en yrittanytkaan sanoa mitaan, vaan siita, etta kirschin vaite "harvoin isa niita lapsia ottaa" oli mielestani turhan toykea koko miessukukuntaa ajatellen - moni mies kun ne lapset varmasti mielellaan ottaisi, mihin taasen oikeusjarjestelmamme ei oikein anna mahdollisuuksia.
[q]
---
Sinansa ihan realistista, mutta ehka hieman huono lahtokohta millekaan parisuhteelle ..?
---
Eihän se ole lähtökohta parisuhteelle vaan lapsen hankinnalle.
[/q]
Sun mielesta lahtokohtana lapsen hankinnalle tulee olla se, etta lapsen tulee loppujen lopuksi aina huoltamaan yksin ...?
[q]Anime:
Mulla ei nyt näillä näkymin oo tulossa luonnollisin keinoin muksui (tai mistäs sitä ikinä tietää? *ding*), joten jatkoin sukuani sateenkaariperheen tavoin tuossa muutama vuosi sitten: Lahjoitin siittiöitäni lesbopariskunnalle, jotka olen tuntenut yli 10 vuotta. Pointti on siinä, että mä saan nähdä tyttöäni milloin haluan (ne asuu melkein naapurissa) ja hänelle tullaan alusta pitäen kertomaan kuka on biologinen isä. Se on niin kaunis nappinenä et vähemmästäkin rupee plurisuttaa ku vaa ajattelee mikä meidän suhde tulee olee kunhan se alkaa vähän ajattelee ensin
Meitsi kyl skannaa kuvan tänne ASAP
-Äärimmäisen onnellinen 3-vuotiaan tytön "isukki"-
[/q]
Olen todella iloinen että joku mies tekee noin....maailmassa on todella paljon sellaisia ihmisia jotka ei hyväksy että nais- tai miespariskunnat saisi lapsia...itse olen sitä mieltä että jokaisella on oikeus omaan lapseen ja itse myös toivon omia lapsia mutta se ei ole víelä varmaa saanko niitä enää...*nyyh*
lapset on mukavia.
itse en kumminkaan ehkä ikinä itselleni hanki... saapi nähdä
Ihan sama. Jatkakaa minun puolestani.