Annetaan pois IT-kirjallisuutta.

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

Jos kiinnostaa niin saa tulla hakemaan pois kymmeniä (jotain 30+ näin äkkiseltään arvioituna) ohjelmointiin keskittyneitä kirjoja. Suurinosa on ASP 3.0 kirjoja MUTTA myös:

Windows 2000 Server
Exchange 2000 Server
ISA Server 2000
IIS5
XML
ADO
RDS
SQL Server
Visual InterDev
InDesign
3D Studio MAX
After Effects
Visual C#
Access 2000

ASP 3.0 Programmers Reference
ADO 2.6 Programmers Reference
Professional SQL Server 7.0 Programming
Professional ADO RDS Programming with ASP
Crystal Reports 8.5 The Complete Reference
Visual C# Step by Step
MCSE Microsoft Windows 2000 Advanced Server Clustering Services
...jne.

Jos kiinnostaa niin soita (jos tiedät numeron) tai sitten lähetä sähköpostia / privaa.

Vois tulla poistamaan. Olis tollasille tarvetta. Ei kyl kaikelle varmaan, mutta lähipiirissä löytyy niiden tarvitsijoita sitten.

[q]Dorka:
Jos kiinnostaa niin saa tulla hakemaan pois kymmeniä (jotain 20-30 näin äkkiseltään arvioituna) ohjelmointiin keskittyneitä kirjoja. Suurinosa on ASP (mutta myös Windows 2000 Server, ADO, SQL Server, .NET yms.) liittyvää eli malliesimerkkeinä:

ASP 3.0 Programmers Reference
ADO 2.6 Programmers Reference
Professional SQL Server 7.0 Programming
Professional ADO RDS Programming with ASP
Crystal Reports 8.5 The Complete Reference
Visual Basic .NET Step by Step
MCSE Microsoft Windows 2000 Advanced Server Clustering Services
...jne.
[/q]

onks jotain ei MS keskeistä?

[q]terat-o-genic:
onks jotain ei MS keskeistä?
[/q]
Eip oikeastaan ole ellei muutamaa Adobe After Effects, 3D Studio MAX ja Dreamweaver kirjaa lasketa mukaan.

Mulle kelpaa toi 3D Studio Maxin kirja, jos löytyy Lightwave 3Deehen kirjaa ni tänne vaan.

3D Studio MAX kirja on 4 versiolle - jota on itseasiassa kaksi samanlaista kirjaa: Inside 3D Studio MAX 4 (New Riders). Ei ole Lighwave kirjoja - kuka edes sitä käyttää, kun koko softa on aivan kuollu?

Mulla on discreetin 3dsMAX 5, onkohan tosta kirjasta apua?? Mistä saa??

On siitä apua jos on ihan hukassa MAX:n kanssa, kun ton 4 ja 5:n välinen ero ei ole kovin iso. Itseasiassa siitä on menossa jo versio 7

Nää kirjat sijaitsee pikku-huopalahdessa.

Onko yhtään C++ kirjoja? Windows c++ onkin jäänyt vielä toistaiseksi vieraaksi asiaksi (ehkä syystä ;)

- Garo

[q]Garo:
Onko yhtään C++ kirjoja? Windows c++ onkin jäänyt vielä toistaiseksi vieraaksi asiaksi (ehkä syystä ;)
[/q]
Ei oo ainuttakaan C++ kirjaa, tosin jos Windows softaa meinaat ruveta opettelemaan niin opettele suoraan .NET C# kieltä...

voisin poistattaa 3D Studio MAX ja Dreamweaverin jos ei menny jo...

[q]Lost-Soul:
voisin poistattaa 3D Studio MAX ja Dreamweaverin jos ei menny jo...
[/q]
Molempia kirjoja löytyyy kaksin kappalein samoja joten mä otan sivuun yhdet sinulle.

[q]Jone:
Vois tulla poistamaan. Olis tollasille tarvetta. Ei kyl kaikelle varmaan, mutta lähipiirissä löytyy niiden tarvitsijoita sitten.
[/q]
Jos ei jotain muita ottajia löydy niin ota vain noi kaikki kirjat mukaas. Mut jos joku muukin haluaa jotain tiettyä niin jätetään muillekkin jotain rippeitä

pistä mulle toinen 3dsMAX sivuun jos sopii

[q]phemy:
pistä mulle toinen 3dsMAX sivuun jos sopii
[/q]
ok

[q]Dorka:
Jos ei jotain muita ottajia löydy niin ota vain noi kaikki kirjat mukaas. Mut jos joku muukin haluaa jotain tiettyä niin jätetään muillekkin jotain rippeitä
[/q]

Perskeles. :D

Toki.

Mulla on oikeasti melkoinen tarve monille IT-kirjoille, eri asia on onko sulla nyt sitten just niiden tarpeiden piiriin pamahtavaa matskua.

Dreamweaver-, Flash-, Freehand-, C-, CSS-, XML-, Java-, 3dsMAX-, SQL- ja PHP-kirjoille nyt on olis ainakin tarvetta.

[q]Jone:
Perskeles. :D
[/q]
3DSMAX kirjat meni, kun en mä edes tajunnu et sä semmosiakin nyt kaipaat. Mut kyllä osa noista aihe alueista on katettu. PHP kirjoja mulla ei ole eikä ikinä tule olemaan jostain sattumoisesta syystä. XML ja SQL kirjoja on tossa pinossa paljon.

[q]Dorka:
---
Jone:
Perskeles. :D

---

3DSMAX kirjat meni, kun en mä edes tajunnu et sä semmosiakin nyt kaipaat. Mut kyllä osa noista aihe alueista on katettu. PHP kirjoja mulla ei ole eikä ikinä tule olemaan jostain sattumoisesta syystä. XML ja SQL kirjoja on tossa pinossa paljon.
[/q]

oj oj oj XML!

tosta aiheesta en ole jaksanu pahemmin lueskella joten ...! mulle!

jos sulla on jotain mysql/postgresql/oracle spesifista niin voisin olla myös kiinnostunut. jos ne keskittyvät MS-SQLään niin no thanks


voin tulla hakemaan vaikka nyt heti

[q]terat-o-genic:
jos sulla on jotain mysql/postgresql/oracle spesifista niin voisin olla myös kiinnostunut. jos ne keskittyvät MS-SQLään niin no thanks[/q]
SQL kirjat kaikki painottuu SQL Serveriin 7 ja 2000 (ohjelmointi, sertifiointi, ylläpito jne.) ja näitä on paljo - XML kirjoja on pari, mutta ne menee Jonelle ellei se "pistä hanttiin"

[q]Dorka:
---
terat-o-genic:
jos sulla on jotain mysql/postgresql/oracle spesifista niin voisin olla myös kiinnostunut. jos ne keskittyvät MS-SQLään niin no thanks
---

SQL kirjat kaikki painottuu SQL Serveriin 7 ja 2000 (ohjelmointi, sertifiointi, ylläpito jne.) ja näitä on paljo - XML kirjoja on pari, mutta ne menee Jonelle ellei se "pistä hanttiin"
[/q]

jone tarviikin noita mua enemmän et ei sil niin välii =)

O