Paras bilekaupunki top 3??

Back to yleinen bilehöpinä O

Mr. E:[q]Kuka on kateellinen?!?

Mr. E[/q]
No, mä en oo kateellinen*hmph**nauraa*

mä oon ilmeisesti joku öö juntti kunnen oo missään muualla bileissä käynyt kuin Helsingissä ja kerran Kouvolassa (ehh..;).
Joten sinänsä ähän paha mennä kaupunkeja bileiden perusteella vertailemaan.
ja eiköhän se makuasia kuitenkin ole :)

Helsingis paras valikoima, mutta kun Turku vaan on niin kiva mesta

Mr. E:[q]1. Turku
2. Lahti
3. Helsinki

Cum on!! Kertokaa parhaat bilekaupungit ja järjestys

Mr. E[/q]

HzO:[q]mikkeli on paras

club hunaja on loistava
[/q]

Hinaja roks
Mutta Mikkeli ei varmaan muuten vielä pääse mun listaan. Helsinki ON ehdoton ykkönen, (koska täällä on yksinkertaisesti paras tarjonta) ja sen jälkeen Tampere, Lahti ja Turku jaetuilla sijoilla. Ulkomaisista uskoisin Barcelonan vievän mun tajunnan täysin. Se on nähtävä. Mutta Lontoo ja Brighton varsinkin kesäisin on loistavia*joo*

[muokattu 27.3.2003 22:58]

1.Turku...pakko myöntää
2.Helsinki
3.Lahti

Onhan se ny sanomattaki melkein selvää et Helsiki on num. uno, koska siel on ylivoimasesti eniten bileitä*joo**joo*
mut en sano et Kotkakaan ois sen huonompi ku Hesa oon meinaa ollu siel monesti yhtä hyvis bileis ku stadiski..*vink**vink* kiitos -tf-*plur*
ja hyvänä kolmosena tulee Lahti ei siitä sen kummempia.. *joo**joo*

1. Helsinki
2. Lahti
3. Turku

Mun mielipide. Helsingissä on eniten ja tähän mennessä parhaimmat bileet..turussa on pari ihan jees ollu mut jää lahden taakse kun siellä oli Finrg

ei oo tullu käytyy muual ku stadis vaik lahdes asunki ni en voi oikee vertailla....mut luulen et se on

1.Hki
2.Lahti
3.Tre

catnip:[q]yana4000:

vaasahan oli pioneeribilekaupunkeja 90luvun alussa. oli teknojunat ja kaikki.

Voih, olisinpa ollut kokemassa. 90-luvun alussa ikää oli hädintuskin kymmenen... *uuh*[/q]

Legendaariset sokeritehtaan bileet kirvoittavat melkein kyyneleen silmäkulmaan. Silloin tekno oli vielä teknoa! *plur**plur* Puhumattakaan sitten niistä kymmenistä bileistä ja jatkoista mitä keltsussa aikoinaan tuli koettua.

.. sniif ..

1: Helsinki
2: Lahti
3: Turku

1.Helsinki
2.Espoo*ding*
3.Turgu*eiei*

Veren, ruosteen ja kuonan kaupunki.
Helsinki Rock City

Yksinkertaista, mutta totta.

Hellsinki rocks

1. Hellllsinki*joo**joo*
2. Hellllsinki*joo**joo*

3. ja Kotka, ihan vanhojen aikojen kunniaks, sieltä se mun aktiivi pileilijän ura joskus aikanaan lähti!!

Nykysin harmittavan vähän tulee enään kierreltyä.. täytyy ottaa itteään niskasta kiinni ja tehdä pientä kulttuuri kierrosta. Mut luulen ja uskon että silti stadi tulee pysymään listan kärjessä!!*joo* Kyllä täällä taitaa olla monipuolisin ja antelian tarjonta ja paras mahdollisuus törmätä tuttuihin..

ei löytynyt vaihtoehdoista mut uskoisin että ibiza niminen saari, amsterdam ja lontoo ovat aika kärki paikoilla (IMO)

Turku (ei tosin tällä hetkellä)
Tampere (#1)
Helsinki

ESPOOn metsistähän ne parhaat bileet on löytyny. Joten vastaus on Espoo.

O