Tiistain tanssi-ilta @ YleX

Back to tv, radio, leffat, web O

Kiitokset vaan Kallelle hyvistä ohjelmista!

Mielenkiintoista seurata mihin suuntaan toi TTi oikeen menee. Hieman haiku kyllä jää kun Kalle katoo tiistain puikoista*blush*

Eikös Olli S. ole jo huomenna lähetyksessä b2b:nä Miettisen kanssa? Vai oliko se viikon päästä?

[q]cosmic:
Eikös Olli S. ole jo huomenna lähetyksessä b2b:nä Miettisen kanssa? Vai oliko se viikon päästä?
[/q]Se on vasta viikon päästä eli tän vuoden viimeisessä lähetyksessä 28.12.
Tosin oon kyllä huomenna studiossa häiritsemässä Kallea muuten vaan :D

[q]olliS:
---
cosmic:
Eikös Olli S. ole jo huomenna lähetyksessä b2b:nä Miettisen kanssa? Vai oliko se viikon päästä?

---
Se on vasta viikon päästä eli tän vuoden viimeisessä lähetyksessä 28.12.
Tosin oon kyllä huomenna studiossa häiritsemässä Kallea muuten vaan :D
[/q]

Eeeeiii! miksi sillon vasta... mä oon poissa.. nöyyy... Sumplikaa se jotenki huomiseksi.

Kalle is to go? Noooooooooooooooo!!!!

Ja 60 min slotti per dj? Älytöntä. Jos yhtään meinaa pistää väliin jotain spiikkiä niin eijhän sitä tunnissa ehi soittaa ko viis piisii. Pöh ja pah.

…On se niin kiva ko tommonen hiano ja iso lafka ko YLE jaksaa pitää tarjontansa monipualisena ja näiden uusien ohjelma-aikojen ja dj-vaihdosten myötä osoittaa arvostavansa tanssimusiikkia ja sitä kuuntelevaa nuorisoa. Joo. Hyvää uutta radiovuotta vaan kaijkille tekno-immeisille ympäri Suamen - etenkin niille joiden lähetin nököttää turvallisesti Radio Helsingin (ja Beatboxi)n ulottumattomissa.

Toiseksi viimeistä mun luotsaamaan Tiistain tanssi-iltaa viedään tänään. Mä taisin aiemmin jo sanoa et mitään best-of-past-years meininkiä ei tule. No 1/4:ksi syön sanani ja tänään soitan melkein pelkästään jo vaippaiän ohittanutta musaa.

Syy löytyy siitä että pakatessani levyjä viedäkseni ne pois töistä löysin muutaman kivan tämän vuosituhannen puolella julkaistun plätyn, jonka vielä haluan kertaalleen eetterissä pyöräyttää.

Jälkimmäisellä puoliskolla tänään dj Orkidea.

TTI @ YleX klo 21-24.

Viimeistä TTI:tä viedään mun osilta huomenna. Vieraana tuossa vikassa lähetyksessä OlliS, jonka kanssa soitellaan B2B tämän vuoden parhaimmistoa. Samalla saadaan kuulla mitä Olli aikoo tehdä ensi vuonna hänen ottaessa viikottaisen vuoron vetovastuun.

Omasta puolesta jo tässä oikein suuret kiitokset kaikille kuuntelijoille näistä kuluneista 7 vuodesta. Katotaan kuinka haikeeksi tämän työn jättäminen omilta osilta huomenna menee. :)

Pistäkäähän kuunnella Tiistain tanssi-iltaa huomenna klo 21-24. Jälkimmäisellä osuudella DJ Dizzy.

Kyllä vain .. suuret kiitokset kaikista näistä vuosista .. paljon iloa olet tuonut

Kiitos vaan sulle itselles näistä hienoista tiistai-illoista ja hyvät jatkot Joo, lisää breaksiä kitoooos

kiva setti oli eilen Kiitoksia vaan Kallelle minunkin puolestani! Toivottavasti Olli jatkaa yhtä hienosti!

vieläku tracklistin sais tähän proteuksen settiin..

tai ainakin mikä tuo viimeinen biisi on?!?!?

[q]klat1s:
vieläku tracklistin sais tähän proteuksen settiin..

tai ainakin mikä tuo viimeinen biisi on?!?!?
[/q]

Kaikki biisilistat löytyvät YleX:n nettisivuilta. Proteuksen setin lista on täällä.

Vuoden ensimmäinen tiistain tanssi-ilta lähestyy... Allekirjoittanut ottaa siis ensimmäisen tunnin vastuulleen (21-22) ja tarjoilee jatkossakin laadukasta ja monipuolista elektronista musiikkia. Melkoisen isot saappaat Kalle Miettinen jätti täytettäväksi, mutta aion tehdä parhaani ohjelman onnistumisen eteen :)

Huomenna (tai oikeastaan siis tänään) ohjelmassa:

21-22 OlliS
22-23 Erkko
23-00 Solid Steel, houstina DK

[q]olliS:
Vuoden ensimmäinen tiistain tanssi-ilta lähestyy... Allekirjoittanut ottaa siis ensimmäisen tunnin vastuulleen (21-22) ja tarjoilee jatkossakin laadukasta ja monipuolista elektronista musiikkia. Melkoisen isot saappaat Kalle Miettinen jätti täytettäväksi, mutta aion tehdä parhaani ohjelman onnistumisen eteen :)

Huomenna (tai oikeastaan siis tänään) ohjelmassa:

21-22 OlliS
22-23 Erkko
23-00 Solid Steel, houstina DK
[/q]

ei voi missaa...

[q]Tontsis:
http://www.radiohelsinki.net
[/q]

off-topikkia, mutta http://taajuus.fi/ tarjoaa myös RadioSuomipopin ja Nrj:n.

Pitääkin tänään kuunnella ku viime viikon missasin.

Voihan piru! Pakko kuunnella! Pystyyks netin kautta kuunteleen muuten? Ois aika siistii, ku koneen kautta äänentaso paljon parempi kuin radiosta.

[q]anthocyan:
Pystyyks netin kautta kuunteleen muuten? Ois aika siistii, ku koneen kautta äänentaso paljon parempi kuin radiosta.
[/q]EI valitettavasti pysty. Kiitos Teoston ja Gramexin, oikeastaan mitään radioasemaa ei nykyään pysty kuuntelemaan streamina netissä (siis Suomessa). Nettiradiot ovatkin sitten asia erikseen.

[q]anthocyan:
Voihan piru! Pakko kuunnella! Pystyyks netin kautta kuunteleen muuten? Ois aika siistii, ku koneen kautta äänentaso paljon parempi kuin radiosta.
[/q]

Ei pysty valitettavasti enää

O