Waily - Fuzz [Schranz]

Back to biisit ja remixit O

[q]hardikaveri:
---
...sama se oli treoxin kritiikinkin kanssa.. TÄÄ ON MEIDÄN JUTTU JA ME TEHÄÄN SE NÄIN KUN HALUTAAN EIKÄ MUUTETA KANTAA

ihan kunnioitettavaa sinäänsä
[/q]

Älä sä jätkä rupee sekottamaan muita tähän! Mä puhun mitä puhun, eikä sun tarvii sekottaa ketään sivullisia tähän... ottamatta edes esimerkkejä muualta!

Siinä sulle!

[q]kilobitti:
---
Charly RePanic:
---
hardikaveri:
---
mut jos mä laittaisin mun biisit tänne niin nehän sais murkakritiikit kun en osaa tehdä äänestä sellaista kun haluisin kun ei ole edes kavereita jotka tekis musaa muulla kun träkkereillä joten odotellaan ja opitaan.
---
Miksi siis mennä panettelemaan muita?!
---


Eli saadakseen kritisoida pitää aina olla kritiikin kohdetta parempi...*justjoo*
[/q]

Missä niin lukee? *klubitus-ilmiö*
Näitä mulle "sormella" että missä niin lukee, niin myönnän.

[q]hardikaveri:
---
ant1:
saanko kysyä , jos biisi soi liian kovalla deejiillä ... niin mitä varten ne gain vivut on ?
---
mitävarten mastercompressointi jos kerran cd soittimessa on volumen säätö.. mieti sitä...
[/q]

Ja mitähän tekemistä mixerin kanavaVOLUMElla on trimmin eli tasojen säädön kanssa...mieti sitä.


[q]hardikaveri:
no mut kuitenkin jätän teidät tänne rauhassa tekee teidän juttuu niinku haluutte sovitaan etten enää kommentoi omaa näkemystä teidän viisuihin kun tulos on aina sama. sama se oli treoxin kritiikinkin kanssa.. TÄÄ ON MEIDÄN JUTTU JA ME TEHÄÄN SE NÄIN KUN HALUTAAN EIKÄ MUUTETA KANTAA
ihan kunnioitettavaa sinäänsä
[/q]

Ihan kunnioitettavaa sinänsÄ olisi jos sun haukut sisältäis edes hitusen faktaa eikä pelkkää Winamppia, masterointi blabaa sun muuta...

edit: Piisi,

parhaiten tuotettu sun biisi, mutten (kuten tiedät) ole kauhee monobiitin ystävä joten ne pari ilosempaa rallia menee tän yli.
Särö ja happosaundia ois voinu tuunaa vielä paremmaks ja jotain kikkaa mutta tasot on hallussa, eikä nupit ole todellakaan kaakossa niinkuin joku täällä väittää...

[q]hardikaveri:
---
A-E:
Liikaa säröä. Liian pehmeät rummut. Tämä ei sori nyt vaan Waily ole schranzia nähnytkään. Mä luokittelen tämän ihan suoraan polkaksi, missä on jotain elementtejä schranzista. Mä syön mieluummin omat käteni kun kutsun tätä schranziksi.

---


jaa et polkkaa-- aha-- mielenkiintoinen väite
[/q]

No ei tää ainakaan rankkaa schranz technoa ole. Vai onko mulle tullut äkillisesti jotain paskaa korvaan?

Mulle kaikki tämmöinen "rankka" tanssimusiikki joka ei ole rankkaa technoa tai hc:tä on automaattisesti polkkaa. Mua ei kiinnosta hh,hard trance,freeform ja kaikki se paska (eihän noilla edes ole mitään eroa) mitä Neon ja Proteus soittaa, kun se kaikki kuulostaa ihan samalta Mikki Hiiren raiskaamiselta +16 pitchillä mun korvaan.

[q]A-E:
No ei tää ainakaan rankkaa schranz technoa ole...kaikki tämmöinen...on automaattisesti polkkaa...Mua ei kiinnosta...(eihän noilla edes ole mitään eroa)...kuulostaa ihan...Mikki Hiiren ***********:lta[/q]

OMFG! Mä kuuntelen radioo

Alone in the house

Perus polkka, ei juurikaan teknomaisia elementtejä. Soundiltaan ehkä jopa lähempän ranskahc:ta. ton vastabasso soundin ottaisin pois basarien väliestä niin polkkamaisuus vähenis huomattavasti. biisin vois myös keskeyttää siihen 3min kohdalle jos mitään lisättävää ei ole.

Eat My Ass

Kelasin suosiolla ekat 20s "introa". Basari vedetty gainilla ihan puuroks ei säröks, tekee biisistä pirun tukkosen. "Melodia" on kovin liimatun kuulonen päälle. Clappi hieman parantaa biisiä, mutta mutta biisi ei rullaa. se on 2:n iskun töks töks töks. Kun suossa kävelis. Ku ei rullaa niin ei.

Fuzz

Home spiikki.. YYH. Polkkaa Polkkaa. Ihme taukoja ja hirveitä spikkii kohtia. Tappaa rullattavuuden kokonaan. Sama kun Eat My Assissa. suo-suo-suo-suo-kävelyä. Ja taas hirvee spiikkii joka ei sovi mitenkään väliin ja jää vaan odottaamaan että joko se loppuu.

No one owns tomorrow

Tässä on jo enemmän sitä schraz/mayhem elementtiä ja komppia (alku ennen breikbiittiä). Breakbiitti osuus jossa vedetty komppi kanttiaaloks ei toimi. Spiikki joka ei sovi mihinkään. Taas breikki joka katkasee koko biisin ja alkaa alusta. +20 pitchillä toimii paremmin (tosin sillon basaria pitäs tiputtaa soimaan matalammalta)


...

No kyllähän nää kerran kuuntele pikkasen loikkimalla. Mut ei toiste. Voisit keskittyä tohon rakenteeseen ja rullaavuuteen lisää. Kanttiaaltosäröt pois kans.

-- xybo

[q]A-E:
---
hardikaveri:
---
A-E:
Liikaa säröä. Liian pehmeät rummut. Tämä ei sori nyt vaan Waily ole schranzia nähnytkään. Mä luokittelen tämän ihan suoraan polkaksi, missä on jotain elementtejä schranzista. Mä syön mieluummin omat käteni kun kutsun tätä schranziksi.

---


jaa et polkkaa-- aha-- mielenkiintoinen väite

---


No ei tää ainakaan rankkaa schranz technoa ole. Vai onko mulle tullut äkillisesti jotain paskaa korvaan?

Mulle kaikki tämmöinen "rankka" tanssimusiikki joka ei ole rankkaa technoa tai hc:tä on automaattisesti polkkaa. Mua ei kiinnosta hh,hard trance,freeform ja kaikki se paska (eihän noilla edes ole mitään eroa) mitä Neon ja Proteus soittaa, kun se kaikki kuulostaa ihan samalta Mikki Hiiren raiskaamiselta +16 pitchillä mun korvaan.
[/q]

Hassua.. mulle tulee mieleen jollain tavalla Leo Laker - Trained Evil.. tosin skidisti ehkä säröä tässä enemmän ja meno muutenkin enemmän rullaavampaa... kuuntelijan korvissa?

[q]xybo:


Eat My Ass

Kelasin suosiolla ekat 20s "introa". Basari vedetty gainilla ihan puuroks ei säröks, tekee biisistä pirun tukkosen. "Melodia" on kovin liimatun kuulonen päälle.
[/q]

kato kerrankin joku oikea hifikorva on samaa mieltä

[q]hardikaveri:
---
xybo:


Eat My Ass

Kelasin suosiolla ekat 20s "introa". Basari vedetty gainilla ihan puuroks ei säröks, tekee biisistä pirun tukkosen. "Melodia" on kovin liimatun kuulonen päälle.

---


kato kerrankin joku oikea hifikorva on samaa mieltä
[/q]

Sanoo mies, joka toteaa Winampin saundianalyserin hyväksi! Hoh hoh hoo...

no voi vittu etkö sä vieläkään tajuu. lopeta jo kaman veto!

tarkoitin edelleen että siitä oli hyvä totee et tää biisi soi" about +10db" kovempaa kun muut kappaleet ja klippaus/puuroutuminen johtuu joko siitä tai jonkun erillisen linjan klippauksesta.

eiköhän tää keskustelu voida jo lopettaa....

[q]hardikaveri:
no voi vittu etkö sä vieläkään tajuu. lopeta jo kaman veto!

tarkoitin edelleen että siitä oli hyvä totee et tää biisi soi" about +10db" kovempaa kun muut kappaleet ja klippaus/puuroutuminen johtuu joko siitä tai jonkun erillisen linjan klippauksesta.

eiköhän tää keskustelu voida jo lopettaa....
[/q]

Ensinnäkin.. Mun kaman vetäminen / vetämättä jättäminen ei kuulu sulle! Ja sitäpaitsi ota jatkossa asioista selvää, ennenkun päästät sammakoita suustas, poika!

Lopetetaan vaan... mun puolesta. Alkaa maistuu vähän klipille koko homma! *yessir**muhaha**taputapu*

[q]hardikaveri:
kaman veto!
[/q]

MISSÄMISSÄMISSÄ ?!??!?!??!?!?!?!?!??

O