päivän :(
[q]Optik, 26.4.2006 11:32:
---
T-mu, 26.4.2006 00:59:
Raytracer...*eiei*
Alotin rendaamaan tänä aamuna ja kusiset 51% valmiina...
---
Miten monta miljoonaa polygonia sällillä on sitte siinä scenessä?
Ei mulla oo ikinä menny noin kauaa Lightwaven ja 3DMaxin kanssa
[/q]
ruohikko *eikä*
Sanoin eilen kännipäissäni kaverille jotain todella typerää ja nyt kaduttaa... *toktok*
ikävä...*uuh*
Huomen 2 viikkoa ollu jo polvi paskana enkä vieläkään saanut lääkäriaikaa.
Kyllä lahti on sitten hyvä paikka asua ja yrittää. *hmph**eiei**dissaa**grr**kivatsulle**släp*
tekee mieli huutaa täysiä. Mikään ei voi koskaan mennä niinq on suunnitellu.
[q]Amma
Onks T-mu vielä hengissä? Miten meni?
Viisaudenhampaisiin ei kai hirveesti voi vaikuttaa omalla hammashoidollaan. Ne on ja tulee, jos ovat tullakseen ja niitä poistellaan kai esim. sen takia, että ne voivat reikiintyä helpommin (koska puhdistaminen on vaikeampaa), aiheuttaa ientulehduksia ja painaa/vaurioittaa muita hampaita. Tarkoittaa siis sitä, että poistosta toipumisen jälkeen elämä voi olla piirun verran mukavampaa!
Multa on nyt yks revitty irti ja toimenpide oli ihan yllättävän nopea ja helppo. Ainoa paska juttu oli se, ettei hammaslääkäri ottanut kuvia hampaista ja hampaan juuri olikin ehkä kiero, koska se katkesi. Tällä hetkellä ei vielä oo onneks tullu mtn jälkiseuraksia (hampaanpala nimittäin jäi ikenen sisään) ja reikä parani muutenkin nopeasti, enkä kipulääkkeitäkään tarvinnut yhtään niin paljoa kuin mukaani sain. :)
Riittävä puudutus, (lempimusaa soimaan korviin, mukavan rennot vaatteet päälle toimenpiteeseen,) hyvät kipulääkkeet mukaan lekurista, kylmähoitoa poskelle ja sitä rataa. ;)
[/q]
Joo hengissä ollaan, 600mg Buranaa vaan turpaan ni ei täs oo mitään hätää. Poski on vielä aika turvonnu ja syömisestä ei tuu mitään mutta eiköhän nää tästä parane. Ite operaatio kesti just sen 20min. Alapuolen leego jouduttiin poistaan kirurgisesti kun juuret meni hermojen seassa. Samalla sitten poistettiin yläpuolen viisuri vaikka siitä ei sen kummempaa vaivaa koskaa ole ollutkaan.
Parin viikon kuluttua poistetaan myös toiselta puolelta viisurit niin onhan sitten tämäkin paska ikuisesti ohitse.
Mulla ei lähtökohtasesti ollu näiden kanssa mitään muita ongelmia kuin että n. kk sitten tää veikeimman operaation vaatinut leego päätti vähän tulehtua ja tulehdusta näytettyäni hammaslääkärille hän suositteli kaikkien poistoa vaikka ei niistä sen kummempaa vaivaa aiheutuisikaan. Päätin sitten että nyt ne lähtee kaikki.
Saatana kohta hammaskirurgiseen toimenpiteeseen, toisen puolen lisämuistit lähtee. V*uttaa jo valmiiks vaikka ei oo yhtään vielä poistettu mutta oon kuullu liikaa kauhutarinoita miten ne sitten paranee.
[q]nomic, 3.5.2010 22:42:
:(
[/q]
Enää viikko sapattia ja ja sitten on duunit.. Jeps persiistä on kun ei oo lottomiljonääri :(
Pitkä työpäivä, päätä kivistää, pitäis jaksaa tehdä ruokaa..
Ja huomenna reilu 1000e lasku auton abs-korjailusta >:/
maanantai...
pippa
väärä paikka , väärä aika
auto jäi parkkipaikan porttien sisäpuolelle kauppojen suljettua,ja pelastamaan tullu stevarikin mökötti ja antoi palautetta ..kyyylläpä hävetti
[q]ipe, 25.5.2007 15:26:
oon koko päivän pähkäilly tota hommaa että pitäskö ne koittaa ite vaihtaa vai maksaa ko. lystistä veholle tms. joku helvetin 200-300 egee.
[/q]
Kyllä sä jarrulevyt saat vaihdettua, ei sen mitään salatiedettä pitäisi olla. Jotain crc:ä vielä mukaan, en tiedä miten paljon ruuvit ruostuu kuudessa vuodessa. :) Ota joku kädet öljyssä syntynyt kamu viereen vahtimaan jos arvelluttaa.
[q]Klabi, 21.3.2006 14:14:
Sain tänään kuulla että 88v mummini on sairaalassa keuhkokuumeen takia. Tuli rehellisesti itkettyä pahasta olosta.
Vittu.
Niiiii-iiin ja mummini on kieltänyt meitä (mua ja pikkusiskoa) käymästä sairaalassa. Ei kuulemma halua että näemme hänet siinä kunnossa.
VITTTTTTTU.
[/q]
[q]Lyylikki, 6.7.2009 10:54:
Tosin näissä tyhjennys tapauksissa kortin omistaja voi näyttää aika helposti toteen, että ei ole ollut kyseisenä aikana ulkomailla ja pitää hallussaan korttia, jolloin vakuutus kyllä korvaa menetetyt massit. Työkaverin Visalla oli tehty tuhansien eurojen ostot Macy's tavaratalossa USA:ssa, luottokunta palautti rahat, koska työkaveri oli ollut tiukasti Suomen kamaralla silloin.
[/q]
Oon kuullut huhua että pankki on nihkeempi korvaamaan kuin Luottokunta. -?
duhadedä.
Kolme päivää tässä helvetin mahataudissa jo, juoksen vieläkin tunnin välein vessassa ja vitunmoinen päänsärky päällä toista päivää johtuen nestehukasta. Voi jumalauta kauan tää paska voi kestää, dediksetkin painais päälle, mutta tee tässä nyt töitä saatana.