päivän :(

Back to häröily O

Lensin tänään selälleni ja tällä hetkellä ei niska taitu oikeen kunnolla. Eli aika paska päivä. Onneksi sentään pääsin koulusta elossa pois.

Sain sunnuntai yönä otetun nielunviljelyn tulokset. Negatiivinenhan se oli. eli antibiootteja ei tarvii enää syää, mutta nyt sitten vaan odottelen että menis ohi. Vähän alkaa kipu laantumaan, mut aamut on edelleen kauheita. Ja ääni on vähän outo, ei oo oikeen poissa, mut ihan kun joku oli laittanu limitterin päälle. Kai se on siitä kun joutuu tulemaan pienemmästä raosta ulos kun normaalisti.
Toivottavasti tää menee pois pian. Tietäis ees mitä tää on ja mistä tullu.

Ahistaa Eikä sille näy loppua ollenkaan..

[q]Karvinen:
takaraivossa törkee kuhmu... sattuu... kaulassa neljä mustelmaa, sattuu... kyynärpäät ihan kipeet, vasen käsi on halvaantunu parix päiväx... oikee ranne vitun kipee...
[/q]
mitäs oot oikeen touhunnu?

takaraivossa törkee kuhmu... sattuu... kaulassa neljä mustelmaa, sattuu... kyynärpäät ihan kipeet, vasen käsi on halvaantunu parix päiväx... oikee ranne vitun kipee...

[q]DagO:
---
Karvinen:

---

mitäs oot oikeen touhunnu?
[/q]

niinno... se on asia erikseen!!

En saakkaan mun läppärii huomenna, vaikka sen piti tulla Suomeen jo 27.10. Maahantuoja on jotain sössinyt... Toisaalta saan ensviikolla vähän paremman koneen samaan hintaan.

Lääkeri kerto, että joudunkin pitämään keppejä vielä neljä viikkoa. Alkaa ahistamaan.

Ryhmätyöt Huomenna olisi yhden ryhmätyön raportin palautus ja jaettiin aikoja sitten tehtävät, kuka tekee minkäkin osan, mun osuudeksi tuli ihan pieni juttu + lopullisen raportin koostaminen. Nyt sit on saanu eilen ja tänään lähetellä ikäviä maileja yms. että missäs teidän osuudet on ja olen siinä samassa antanut asiallista palautetta, mitä voisi vielä korjata joidenkin osuuksissa. KUKAAN ryhmäläisistä ei ole näihin maileihin vastannut, saati muuten ottanut yhteyttä, ei mitään kommentointia mun parannusehdotuksiin eikä mihinkään. Olen yrittänyt olla kiltti ja kirjoittaa kaiken asialliseen sävyyn ja 'kannustavasti' ja silti on tullut sellainen olo, että mulle on nyt langennut ryhmän orjapiiskurirooli ja ne kaikki vihaa mua ja on hylännyt mut, ja tekeekin sen koko työn keskenään ja.. *vainoharhail*

Huono tepareutti

[q]illusion:
---
oisku tullu noin vähä, 150e sieltä ilmesty laskuu
---
[/q]

Njoo, mut äijän tulot on hieman eri luokkaa kuin meikäläisen...

[q]Optik:
Tämän päivän vitutuksen toi mukanaan postiljooni kusti...

Sähkölasku 85,16
[/q]
oisku tullu noin vähä, 150e sieltä ilmesty laskuu

menin pari tuntia sitte päivystyksee hampaan takia ja kohta huomaan istuvani hammaslääkärituolissa ja ne tunkee mulle puudustuspiikkia suuhun...meinasin pyörtyä ku piikki alko vaikuttaa... Viisaudenhammas lähti ja sain sen muistoks. Nyt vaa sattuu aikaste paljon mut eiköhän se tästä....

aikanen herätys mut sit toisaalt taas ku heräs ihqn vierest nii einii :(
ja sit ku tulin kotii, nii mun vimonen kahvimaitotilkka oliryöstetty

Istuminen tääl kursseilla.. Kouluttaja tulee kuulemma paikalle vasta12jälkee..Ja päivä päättyyki sitte yhden aikaa!*jiihaa*

[q]hemuz-:
Tää atooppinen iho. Voi olla et oon aikasemminki avautunu, mut kiva olla tällänen mörkö. Taas viimeyönä sai raapia, ku kutisi nii perkeleesti ja 1000 eri rasvaa/voidetta käytössä/käytetty. Pitäis vaa lilluu jossai öljyssä päivät pitkät, eh.
[/q]
Kantsii mennä solariumiin..*joo*

[q]T-mu:
Olin eilen viihteellä ja joku ammuttiin samassa baarissa. Tunnustelin pulssia ja sit se kuoli.
[/q]
Et oo tosissas...*eiei*

[q]Jna:
---
hemuz-:
Tää atooppinen iho. Voi olla et oon aikasemminki avautunu, mut kiva olla tällänen mörkö. Taas viimeyönä sai raapia, ku kutisi nii perkeleesti ja 1000 eri rasvaa/voidetta käytössä/käytetty. Pitäis vaa lilluu jossai öljyssä päivät pitkät, eh.

---

Kantsii mennä solariumiin..*joo*
[/q]

Njoo se on täs harkinnassa ollu jo jonki aikaa nyt ois rahaa mut pitää ostaa kengät ja ja... pakkohan se on mennä.

minua harmittaa vieläkin se että napakymppi loppui.

Tuli hetkeksi aivan jumalattoman ihana ja levollinen olotila (en kerro miksi :P), mutta kuten aina.... se ei pitkään kestä... huomenna viimeistään kiristellään ruuveja pääkopassa :(

O