päivän :(
Koko viikko mennyt koulun osilta ihan päin mäntyä..*igor*
Oli niin v*ttumaisen v*ttumaista ajaa pyörällä töihin 7km aamulla, kun tuuli suoraan vastaan ja siinä samalla inhottavan kovaa lunta lensi silmiin ja naamalle.. vieläkin sattuu silmiin, mutta jotain positiivista löytyy - pääsen pian vuodeksi pois Suomesta. :)
ps. anteeksi kirosanat, vaikka ne sensuroituja ovatkin. ;)
Olin eilen viihteellä ja joku ammuttiin samassa baarissa. Tunnustelin pulssia ja sit se kuoli.
nyt on kurja elämä..yhyy
[q]mikkihiiri:
Dokumentissa haastateltiin lapsia ja nuoria, jotka kirkkain silmin kertoivat heidän uskon olevan Ainoa Oikea Usko, uskottomat ja vääräuskoiset palavat helvetintulissa ikuisesti, ja "miten joku neekeri jossai Afrikassa ei _voi_ uskoa jumalaan". Noiden nuorten mielestä Diskot, latotanssit, televisio ja oikeastaan ihan kaikki muu paitsi Jesse ja Pyhä Kirja on ihan kauheeta.
Ei v***u tommost!
EDIT: kiihkoisen kirjoittamisen erheitä
[/q]
semmost se on
ääh..kohta pitäs lähtee töihin ja ja kiinnostus on yhtä suuri ku ku..noh kuiteskii. nää iltavuorot on niin prtseestä*dissaa*
Myöhästyin duunin aamuvuorosta 40min... perkeleen herätyskello ei soinu!
Ei vaan oo kivaa!!!
Perkeleet lähettävät nettilaskuja, vaikka koko yhteys ei ole toiminut "asennuksen" jälkeen. Ja aivan varmasti vaadin ensimmäisen toimivan kuukauden ilmaiseksi.*grr*
viikon loukkaus saatu.
ja pettymyksien tulos kasattu. [jiihaa]
Alkaa pikkuhiljaa suoraan sanottuna vituttamaan olla tän kämpän kodinhoitaja..Ekaksi mun kämpiksen täti asui meillä yli 2kk ja tämä oli yhtä sotkuinen kuin kämppiksenikin.. Ja nyt viimeiset 2 viikkoa on kämppikseni luona ollut koko ajan 2-5 kaveria yötä! Ei siinä mitään..On ne ihan kivoja..Mut voisko kukaan laittaa edes yhtä tikkua ristiin tän kämpän takia!
Ruokaa tehdään, ei tiskata, vanhat ruuat homehtuu kaappiin..Sanoin että pitäis kai imuroida..Niin mun kämppis imuroi vaan oman huoneensa, mä siivosin kaiken muun!
Kyllä mä vielä mun kämppiksen sotkut siivoan, kun olen siihen niin tottunut..Mutta en muiden!
Ja haluisin jo vihdoin edes hetkeksi oman rauhan!
Ja tarkennukseski tähän, että en ole mikään siivoushullu, mutta tykkään että on suht siistiä. Siivouspäivä on kerran viikossa ja jos tehdään ruokaa niin siivotaan omat sotkut pois..Ei luulis olevan liikaa vaadittu..*ding*
Tää on harvinaisen vammanen tunne ku silmästä alaspäin leukaan asti vasenpuoli naamasta aivan puutuneena, samoin kieli ja korvanlehti!!
Viisauden hampaanpoisto oli kivutonta ja ihmeen helppoa, mut kouhta voi mieli muuttua kun puudutus loppuu ja särky alkaa!
Ei kellään olis heittää 1100 egee..?? Kiitti..*nyyh*
Ihminen josta välittää..muuttuukin tunteettomaksi hirviöksi..*uuh*
Nyt koskee,
Ja vituttaa!
Tuli veronpalautukset..Kaikki ne rahat meni laskuihin..Ja taas oon rahaton!
Vaikka mitä pitäis ostaa kotiin..ja Ruokakin on loppu!
Ja sit joutuu missaamaan Yoji ja ehkä muutkin viikonlopun riennot!!!
on vaan paska ja huono fiilis..*uuh*
Ei vieläkään mitään uutta Thaimaasta..Ystäväni perhe edelleen kateissa ja ystäväni loukkantuneena pahasti..
Voihan ahdistus..*grr*