O: Lab-4
Haluaisin ostaa Lab-4 Concept of love/ready to pop(fragile records). Tarjotkaa!!!
[q]Tritum:
Haluaisin ostaa Lab-4 Concept of love/ready to pop(fragile records). Tarjotkaa!!!
[/q]
Laiskaa metästystä, tarjoo ite, hyvä biisi eikä reprässätty ainakaan mun tietääkseni. Eli rahaa pöytään et joku ees kiinnostuu susta, näin vinkkinä vaan...
[q]Damien:
---
Tritum:
---
Laiskaa metästystä, tarjoo ite, hyvä biisi eikä reprässätty ainakaan mun tietääkseni. Eli rahaa pöytään et joku ees kiinnostuu susta, näin vinkkinä vaan...
[/q]
vitut! mä ainaki tarjoisin 5euroa heti kättelyssä
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmMITÄ, tarkoitat?
no just sitä, mitä siinä lukee :D
Vitut? Mistä vitut? Vitut ylipäätään mistään?
Mä tarjoon 10
[q]Damien:
Vitut? Mistä vitut? Vitut ylipäätään mistään?
[/q]
eli vitut tästä:
[q]Damien:
[/q]
...koska
[q]Damien
Mä tarjoon 10
[/q]
eli tarjouksia tulee ;)
Okei, nyt sain jotain jostain jollain kiinni.
30e tarjottu jos löytyy hyväkuntoisena ja jos samalla saa Captain Tinribin Coke cause I learned to cope (myös ehdottoman hyväkuntoisena)..
Mulla on, enkä myy!!
Läl-läl-läl-läl-lieruuuuu!!!!!!
*pitkännenännäyttelhymiö*
mul on 2 joten tarjouksia kehiin.
kymppi! toston hyvä lähtee.
[q]enrg:
[/q]
Tarjoon kännit seuraavan kerran kun tuut Keravalle ja kyllähän sä nyt sillä sen platan näin hyvälle jätkälle luovutat.
Sait privaa...
Siis enrg sai privaa!
mul olis kans
ready to bop/ concept of love
reformation2 picturedisk
resurrection
en kauheasti kyl enää soittele.. välillä fiilistelen, mut en mä noista nyt alle 40e/kpl luovu
[q]hardikaveri:
reformation2 picturedisk
[/q]
Pitäisköhän ostaa toinen tollanen ihan vaan seinäkellon kellotauluksi?
joo siin on niin söde pääkallo
[q]Jone:
---
enrg:
---
Tarjoon kännit seuraavan kerran kun tuut Keravalle ja kyllähän sä nyt sillä sen platan näin hyvälle jätkälle luovutat.
[/q]
Asiaa.. Asiaa*pahis*
[q]hardikaveri:
reformation2 picturedisk
resurrection
en kauheasti kyl enää soittele.. välillä fiilistelen, mut en mä noista nyt alle 40e/kpl luovu
[/q]
ostin tänää noi kummatkin ja maksoin 4.5e kpl
ei se arvo vaan TUNNEarvo
en mäkään myis toista kivestäni halvalla vaik en sitä tarviskaan ; )