Paras bilemesta ever!

Back to yleinen bilehöpinä O

La Rocca Latviassa josta kerroinkin jo tän saman aihealueen "Baltian suurin klubi" threadissa, on kyl hyvä mesta ^_^

oon käyny bileis kyl vasta kohta vuoden, mut tähän mennes ainaki Gloria on ykköspaikka.. Siellä tanssilattia-alueella ihmiset siis tanssii, eikä vaan istuskele.. Sit siellä ylhäällä voi istuskella ja jutella.. Tosi hyvä mun mielestä, et on tolleen oikeesti kaks eri aluetta. Ja sit se parvi on tosi magee..*joo*

[q]Tanjiz:
oon käyny bileis kyl vasta kohta vuoden, mut tähän mennes ainaki Gloria on ykköspaikka.. Siellä tanssilattia-alueella ihmiset siis tanssii, eikä vaan istuskele.. Sit siellä ylhäällä voi istuskella ja jutella.. Tosi hyvä mun mielestä, et on tolleen oikeesti kaks eri aluetta. Ja sit se parvi on tosi magee..*joo*
[/q]

toi on kyl totta. se paikka rokkaa, koska se _ei_ ole baari. Olispa vaan snadisti isompi.

nokian eden. saletisti

Terrarium, Tallinna.. tuola on ollut aina NIIN kivaa ja muutenkin tilana niin hyvä, imho...

[q]Lumpy:
Lahden Nuutti! Sitä meininkiä on ikävä*nyyh*
[/q]

Ditto. Nuutin menetys oli nuoruuteni suurimpia tragedioita.

Muutama paikka on jäänyt erityisesti mieleen:

* Fiskarsin tehdas ja "Kaste"
* Kaapelitehdas silloin joskus....
* Maestro vaikka olikin lyhyen aikaa
* Vanha tehdas Lasnamäellä Tallinnassa (ei tarkkaa tietoa missä oikein olin)
* Bileet vanhassa talossa Vuosaaressa...oli aika tiivis tunnelma*pelle*

Siinäpä ne...tähän asti kertyneet.

[q]Timce:
Turun Fenix...ehdottomasti.

edit:typo
[/q]

WORD!

jos oisin miljonääri niin tiedän mitä/minkä ostaisin ekaks

Lepakko *sydän*

[q]Kate:
Muutama paikka on jäänyt erityisesti mieleen:

** Vanha kunnon Arkadia*iihhih*
* [/q]

BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! hehehehhEHEHAHAHAHAHAHhahahahah

e-werk

[q]LilB:
[/q]

Mä tiedän mitä sä ajattelet, mutta sä et tiedä mitä mä ajattelen*lmao**muhaha*

[q]nenna:
Tullikamari
[/q]

ja aktia sali...ja tän Feenixin olisin halunnu kokea, mutta siihen ei enää mulla oo mahdollisuutta *uuh**nyyh*

[q]Kate:
---
LilB:

---

Mä tiedän mitä sä ajattelet, mutta sä et tiedä mitä mä ajattelen*lmao**muhaha*
[/q]
jos sä tiedät mitä mä ajattelen niin mist sä voit tietää et mä en tiedä mitä mä tiedän et sä ajattelet.,.. huh huh???

La Terazza ja Illusion@barcelona

Terrace @ Space
DC10
Pacha
Amnesia
Maestro
Rose Garden

Taitaahan nuo aika lailla oikeassa järjestyksessäkin olla. Myös nuo colorssin kekkerit on ollu oikeestaan aina hyvät paikasta riippumatta.

Edit:Full Moon Party kiilaa tuohon johonkin väliin.

Telakka Studiot.

[q]Damien:
Heh isälles, ei voi muuta siellä sentään mahtui tanssimaan ja pystyi hengittämään, kusellekkin pääsi. Plus sit nimi vastas mestaa, Kerman kohdalla ois toiminu varmaan paremmin joku Ripulivaahto. LOL!

edit: väsy typåt
[/q]

Tämä on niin totta.

Mun mielestä paras bilemesta on ollut DanceValley Amsterdamissa

Tällä hetkellä olemassaolevista Tavastia-Klubi. Ainakin Väthin keikalla siellä toimi kaikki 110 prosenttisesti ja muutenkin siellä on tunnelmaa.
Joku vastaavanlainen tapahtuma sinne olis kyllä tervetullut.

-LEPAKKO aikanaan. Ajai niitä aikoja kun sai notkua Lepakon aamuissa

-Mut kyl ehkä ykkösten ykkönen on ainoa oikea HYPE. Missään ei ollut samaa tunnelmaa. HYPE ei ole korvattavissa!
Muistuu vaan mieleen tätä kirjoittaessa ne bileajat ku HYPEssä kävi Jenni Aholat ja muutki "nykyajan julkkikset", jotka silloin oli samanlaista rahvasta kuin mekin :) :)

O