Paras bilemesta ever!

Back to yleinen bilehöpinä O

(Jo edesmennyt) Siperia

Zouk, singapore *sydän*

http://www.zoukclub.com.sg/

premi, kaikkihan sen tietää

Lepakko on paras, aina ja ikuisesti. Aamut joka viikonloppu vuosien ajan ja koko mesta oli vaan ylitse muiden.Sitä se tulee olemaankin.

Kyllä telakkastudiot on jääny mieleen kovin

danzeteria......at barcelona...vuoren päällä ja joraillessa voi ziigailla alas barcan yön valoja...posh*slurps**aplodit*

[q]Käenpoika, 24.11.2006 01:04:
---
Elias, 24.11.2006 01:01:

---

Joo agreed niis on ollu kyl vitun hyvä meno!
[/q]
Joo telakkastudiot<3

[q]Twist, 22.11.2006 10:21:
---
petraxx, 2.11.2006 16:12:
ja oon unohtanut mainita cavo paradison *sydän*
http://www.cavoparadiso.gr

Todellakin .. Myconos ?? Onkos se joku Kreikan saari ?
[/q]

sehan se. toi paikka on auki vaan 3 kk vuodessa ja sinne tulee jengia pitkin manner-kreikkaa ja italiaa. bileet alkaa kolmelta yolla ja kestaa siihen asti kunnes porukka lahtee pois. tuolla on joitain mun ottamia kuvia: http://www.imagestation.com/album/pictures.html?id=2103308644

[q]Elwi, 24.11.2006 00:41:
Lepakko on paras, aina ja ikuisesti. Aamut joka viikonloppu vuosien ajan ja koko mesta oli vaan ylitse muiden.Sitä se tulee olemaankin.
[/q]kuinkas monta vuotta siitä on, ku se meni kiinni?
Tuli käytyy siellä joskus 13 vuotiaana, mut ei sillon konemusaa kuunneltu

[q]Loyal, 25.11.2006 19:50:
---
Elwi, 24.11.2006 00:41:

---
kuinkas monta vuotta siitä on, ku se meni kiinni?
Tuli käytyy siellä joskus 13 vuotiaana, mut ei sillon konemusaa kuunneltu
[/q]

En ole laskenu kauan sen sulkeutumisesta on aikaa. En mäkään täysikänen ollu, mutta tuli lepakossa muissakin kinkereissä oltua paljonkin.

telakkastudiot on kyl jääny mieleen. Sit on aina noita random paikkoja joita ei voi oikeen laskea mukaan

Saaks vastaa Premi? :D

telakka, fiskars, kaapeli, feenix.

+

botta
ainakin vielä hetken ;) <3

suosikit säilyy..

[q]Ober, 25.11.2006 15:48:
---
Käenpoika, 24.11.2006 01:04:
---
Elias, 24.11.2006 01:01:

---

Joo agreed niis on ollu kyl vitun hyvä meno!

---

Joo telakkastudiot<3
[/q]

Jep telakkastudiot oli kyllä hieno, mutta tarpeeks rosonen vähän kuin jättimäinen tehdashalliolkkari! Lepakko tietty kans ja putkinotkon bileitä en unohda kaikki oli niin nuoria ja viattomia ja puhku intoa. Mut kyllä mulla rakkaimmat muistot tulee olee silti premistä... naisten vessaa en kyllä jää kaipaamaan....*hihu*

Parhaita on kyllä Nylon! Ja jatkomestana tietty Lepakko.... vaikka olihan sillon Nyloniskin joskus aamujatkoja

Parhaimmat metsäbileet on musta ollu karhusaaressa ah se ihana hiekkaranta vähä ku köyhänmiehen goa*plur*. Ja sit suokin valhalla, en ikinä unohda sitä hippityttöä joka tanssi siellä korkealla muurilla ja hiukset liihotti tuulessa*plur*. Sit tietty akanpesä ja sen massiiviset puut ja kaikki se muta missä me tarvottiin ku aurinko nousi ja sato vettä*plur*

amnesia, rakkauden saari

[q]wicked, 17.1.2007 21:10:
Ja jatkomestana tietty Lepakko....
[/q]

Kyl!!!

Club Mansion, Miami.

Tässä ekana mieleentulevat kovat biletysmestat:

Lahti: Nuutti
Hämeenlinna: Focus
Helsinki: Tätä joutui ihan kelaamaan, mutta kyllä mulla on kaikkein hauskinta ollut Telakkastudioilla
Tampere: I-klubi

Ulkomaisista paikoista ihan paras meno on itsellä ollut:

Praha: Roxy Club
Berliini: Tresor (erityisesti kiitos sille australialaiselle huuliveikolle, joka ei tahtonut millään uskoa, että "hääyöaie" on oikea sana *lmao*)

Jos noista nyt joku pitäis nostaa ylitse muiden niin kyllä kaiken kaikkiaan mulla on ylivoimaisesti mukavinta ollut Tampereen I-klubilla. *sydän*

.pi.

PS. Ambasada Gavioli pitää ehdottomasti vielä joskus käydä tsekkaamassa, kun se on itä-euroopan Tresor.

O