Drumhead - Hygiene (180BPM Polkkaa Lahdesta)

Back to biisit ja remixit O

tämmöne pikku sivuprojekti tuli raapastua kasaan.
Vielä viimeistelemätön mutta eiköhän tosta jotain saa irti.
linkki
Kommentteja kaivataan.

*aplodit**aplodit**aplodit*meizi diggaa...

Ihan hyvältä tuo kuullosti

Njam

Veikeän kuuloinen viisu. Minimalistisuudesta tulee jotenkin vanha rave-musa mieleen.

Basso oli jotenkin liian junttibassomainen mun makuun. Ei ehkä sovi ihan näin nopeaan raitaan tuollaisenaan(Tämä on siis vain minun mielipiteeni). Pääleadi ei myöskään ihan istunu mun korvaan, mutta asia korjaantunee pienellä miksauksella.(eq + joku ns. Sub-Leadi mukaan) Itse lisäisin tähän vielä vähän kilkettä ja kolketta perkkutasolle mukaan, mutta ei liikaa, jottei minimalistisuus kärsisi.

Semmosta. Odotan lopullista versiota.*vink*

[q]Lumpy:
Veikeän kuuloinen viisu. Minimalistisuudesta tulee jotenkin vanha rave-musa mieleen.

Basso oli jotenkin liian junttibassomainen mun makuun. Ei ehkä sovi ihan näin nopeaan raitaan tuollaisenaan(Tämä on siis vain minun mielipiteeni). Pääleadi ei myöskään ihan istunu mun korvaan, mutta asia korjaantunee pienellä miksauksella.(eq + joku ns. Sub-Leadi mukaan) Itse lisäisin tähän vielä vähän kilkettä ja kolketta perkkutasolle mukaan, mutta ei liikaa, jottei minimalistisuus kärsisi.

Semmosta. Odotan lopullista versiota.*vink*
[/q]

Juu teen tän valmiiks heti ku perse kestää.

rave on !!! Ihan menevää. En tiiä mutta soundit kuulostaa aika KORG:lta. Milläs oot vääntäny?

Tää on tehty ihan cubasella ja VST-plugareilla (mm. z3ta+, Pro53, Battery, V-Station)
Koitan saada finaalimman version valmiiks piakkoin

kuuntelin juuri tämmöstä musiikkia 10 vuotta sitten.. ihan hassua

Kuulostaa kieltämättä vanhalta hardtrancelta jostain 10v takaa. Ja positiivisessa mielessä.
Ehkä ensimmäinen "polkka" biisi klubituksessa joka kuulostaakin ihan kelvolliselta. Yksinkertanen
on aina toimivampaa kun nää nykyaikaiset rallit. Tietty tässä ei oo mitään
originaalia mutta sehän lieneekin suuriosa tätä genreä.

-- xybo

Oli aika tiukka biisi kyllä. :)
Yksinkertainen mutta toimiva. Tekninen totetutus hyvä.

Tykkäsin kyllä*hymy* tempoa on ainakin riittävästi*piis*

Mukavaa vaihtelua perus freeform paukutuksiin verrattuna. helppoa kuunneltavaa ja
vallan toimivia ratkaisuja vaikka ei kyllä hirveen ylllättäviä. Liidi ois voinu
olla fätimpi.. Ehkä rumpupuolelle vielä jotain kolinarytmiä/perkkuja niin vois
toimia paremmin.. Hyvin tuotettua mazkua ja mukavan pirteä meno!!*joo*

hihihihihi *sydän*

O