Puhelin+Liittymä

Back to häröily O

Vähä on muuttunu. tätä nykyä Nokia 5140i ja dna:n se liittymä mis o paril kympil 500min puhetta ja 100 sms:ää

Nokia 9210i soneran liittymällä ( sama liittymä viimoset 10 vuotta =] )

Nokia 6670 + Surinan liittymä

Vaihdoin tässä tuplapakettiin pari viikkoo sit eli saunis,,, saa jauhaa caccaa ilmasiks

Luuri on siemensin sl65 (varalla/*känni*reissuilla nokian 3220) ja televinlandi...

Ääni kuuluu ja lähtee noksun 7210 iin välityksellä ja siitä ilosta maksan TeleFinlandille.

puhelin on joku noksun 6-sarjalainen. täys paska. katkoo puheluita, kaiuttimen äänestä ei saa mitään selvää, kaikki toiminnot on monen näppäilyn / sennipukanhieromisen takana ja kaiken lisäksi sen näppäinlukko reistaa ja puhelin soittelee itsekseen taskupuheluita sellaisiin numeroihin ja sellaisiin aikoihin, että jää tästä lähin iltaisin kotiin. lisäksi iso ja ruma kuin mikä. ei kelpaa oikeasti edes puhumiseen.

Alkaa menemään vähän toi Telefinlandin telemarkkinointi häiriköinnin puolelle. Mulle on soitettu kyseisestä lafkasta kuusi kertaa viimeisen kahden viikon aikana. Olen tehnyt harvinaisen selväksi, että olen tyytyväinen Elisaan ja en ole halukas vaihtamaan liittymää VAIKKA säästäisinkin yli 5,50 euroa kuukaudessa.

Seuraavasta soitosta teen kirjallisen valituksen ja vaadin triljoonakorvauksia.

[q]alek száhala, 2.9.2005 23:20:
Alkaa menemään vähän toi Telefinlandin telemarkkinointi häiriköinnin puolelle. Mulle on soitettu kyseisestä lafkasta kuusi kertaa viimeisen kahden viikon aikana. Olen tehnyt harvinaisen selväksi, että olen tyytyväinen Elisaan ja en ole halukas vaihtamaan liittymää VAIKKA säästäisinkin yli 5,50 euroa kuukaudessa.

Seuraavasta soitosta teen kirjallisen valituksen ja vaadin triljoonakorvauksia.
[/q]
Teleswedu on kyl sellanen firma, et mitään sen palveluita en tule käyttämään jo mainoksien takia. Harva firma on päässyt yhtä hyvään suosioon, mutta on niitä muitakin...

Mitä asiaan tulee niin "oma" puhelin on 3230, joka tosin on huollossa nyt ja "lainassa" on 7710. Liittymä on edelleen Elisa.

Tällä hetkellä 9300 ja 9500 nokialaiset sekä liittymänä TeliaSonera. Ainut mikä rassaa on se,ettei tekstiviestit tuu edelleenkään perille kunnolla.

Samsung SGH-X450 ja saunalahden tekstari tm liittymä.

nokia 7600+gomogile...

Nokia3650 + Sonera Friends..*hymy* Ollu mulla jo.. OHO! kahdeksan vuotta*hikoil*

2650/DNA ilona 10päivää ja 3330/Telia prepaid kohta 2,5 vuotta

viime viikolla sitten lensi viimein tuo 6600:n romukoppaan. ***kauta mikä kapula.

tilalle w800i. ei muuten ollenkaan hullumpi.

Nokia 5100 ja telefinland.

k750i ja paras puhelin koskaan

Samsung SGH-E710 ja TeleFinland, saunalahti on kyl ollut pari viimeisenä vuotena, mut tulipa vaihdettua tuohoon telefinlandiin..Saunalahden asiakaspalvelu on p...stä, ainakin mun kohdalla..*toktok*

Tuli tossa joku aika sit ostettua Motorola Razr V3 ja oon kyllä tykänny tosi paljo.
Liittymänä toimii Rätinälinja

Samsungin SGH-X480, ja liittymänä Saunalahti.

Onkos muut saunalahtelaiset huomannu verkon kuuluvuuden heikentyneen ? Mun mielestä mulla alkoi puhelut pätkiä sen jälkeen kun saunalahti vaihtoi elisan verkkoon... Ihan helvetin ärsyttävää.

O