Turhin ostoksesi?
mulla varmaan on paljon sellasta krääsää mitä on tullu turhaan ostettua..
mut jos vähän kalliimpia ajatellaan niin yks paita, jonka ostin bileitä varten ja oon käyttäny sitä kerran vaan.
tietty sit on levyjä, jotka on kuullostanu clipissä hyvältä, mut koko biisinä tylsiä..
[q]mayah:
Paljonkohan sitä säästäisi, jos oikeasti vähän ajattelisi?
[/q]
Hmm. Ainakin harvasen viikonloppu tulee ostettua liikaa alkoholipitoisia juomia jotka sitten juodaan loppuun saakka samantien ja aivan hukkaanhan se menee
Turhin ostos kuitenkin on varmaan ollut aikanaan VHS-video. Oon henk. koht. käyttäny sitä ehkä <10 kertaa 7 vuoden sisään.
tjooh.. tähän vois kirjottaa himopitkäntekstin mut ihan täysin turhimmat ostokset on ollu kaiken maailman laukut. omistan 40 pikkulaukkua,23 isoo urheilukassia ja 5 reppua ei näin
tosin noin puolet noist on tyyliin äitin ostamia mulle.. mutta silti!
Melkein kaikki korut, joita omistan. En käytä normaalisti lainkaan koruja, pari kertaa vuodessa saatan jonkun juhla-asun kanssa käyttää kaulakorua, lähinnä paria tiettyä niistä mitä omistan.
Ennen ostin paljon enemmän kaikkea kuin nykyään - parin viimeisen vuoden ajalta on vaikea keksiä mitään todella todella turhaa. Laatikot on niin täynnä kaikkea vuosia sitten ostettua turhuuttakin, että olen yrittänyt hillitä itseäni. (Okei, ulkomaanmatkoilla sorrun usein turhiin kauniisiin esineisiin *blush*)
Ensimmäisenä tulee mieleeni kun oli Titanic-leffan aikaan saatava se the Heart of the Ocean -koru Tulipa sitäkin ehkä kerran jopa pidettyä kaulassa (turkasen painava kapistus...)
Kauheasti vaatteita ja kenkiä joita käyttänyt 1-0 kertaa.. "Mutku ei mulla oo mitään päällepantavaa.."*iihhih*
[q]naira:
Ensimmäisenä tulee mieleeni kun oli Titanic-leffan aikaan saatava se the Heart of the Ocean -koru Tulipa sitäkin ehkä kerran jopa pidettyä kaulassa (turkasen painava kapistus...)
[/q]
hahaha ei sulla sentään LOTR-huumasta ole Evenstaria?
mm.
Gerber strike force. Sytyttää semmoisia valkoisia kuutioita tuleen esim nuotiota varten. Maksoi liikaa enkä ole käyttänyt kertaakaan vaan se on jäänyt kotiin niinä parina kertana kun on pitänyt nuotio sytyttää.
Toinen oli aikanaan ampiaisverkko joka laitetaan päähän..en vieläkään käsitä miksi ostin semmoisen.
Colt .45 puukahva..olivat kerran käytössä mutta vaihtuivat vajaan viikon päästä uuteen parempaan joten en ehtinyt käyttää niitä kertaakaan.
Nyt tähän sopisi aasihymiö
[q]ezzy:
---
naira:
---
hahaha ei sulla sentään LOTR-huumasta ole Evenstaria?
[/q]
ei... kun en oo jaksanut jenkeistä asti tilata ja maksaakin ihan liikaa...
*nauru**nauru**nauru*
200 cd-levyn vaihtaja!
Se on niin turha! Hidas! Epäkäytännöllinen!*grr*
Nykyään käytän dvd-soitinta cd-soittimena ja se himmeli on komerossa pölyyntymäs!*nauru*
Mulla on neljät eri "kävelykengät" mitä käytän. Pärjäisin ihan hyvin yksilläkin, mutta ku yhdet sopivat noitten housujen kanssa ja noi kengät taas ei sovi, noi on liian värittömät mun paidan kanssa.
Jonkin verran tulee ostettua sellaista kamaa mitä ensin kelaa pitkään, että "jees vähän siistii tollasen mä haluun ja sit käytän sitä ihan sikana" monesti sitten käy niin, että vähän aikaa jaksetaan intoilla ja sitten tavara siirtyy rojuarkistoihin (joita kyllä piisaa)
pakkomielteenomainen turhan sälänhankkimisentarve yhdistettynä haluttomuuteen heittää mitään pois ei ole kovin toimiva yhdistelmä
JOo vaatteita ja lisää vaatteita. Ei mahu kaikki ees kaappiin...
Onhan noita turhia härpäkkeitä tullu hankkittua esim. 1F kondensaattori, hakkurivirtalähde ja jälkeenpäin kaduttu ja ihmetelty että mihin ne rahat taas hävis.
Tänään vein julisteen kehystettäväksi paikalliseen kehystämöön. Hinta 85e !!! Pamahti leuka lattiaan mutta toivon mukaan ei ollut väärä päätös. Onpahan sitten muistuttamassa omasta harkintakyvyn puutteesta tuossa seinällä.
Ps Sukulaisten on sitten turha odotella joululahjoja...
Koulukirjat joita ei loppukädessä tarvinut edes avata... Muutoin rahat on kyl menny aika hyvään käyttöön, sitä kun on niin vähän ni sitä vähän kattoo mihin sen käyttää...
vähänkin tulee extra rahaa jostakin, niin hitto et iskee shoppailuholismi...mä ostan aivan kaiken mitä näköpiiriin tulee :D
PArin viikon sisällä menny varmaan päälle 1000e kaikenlaiseen elektroniikkaan jne.
Turhasta en sit osaa sanoa...ajattelin ritari ässän KNIGHT-kilven ostaa autoon x)
varmaan tää iso läjä halpoja & paskoja levyjä mitä osti alussa ku rupes soittelee. Niistä ei pääse eroon mitenkää, eikä niit roskii viitti heittää, kesäl niist ois kyl saanut hyvii frisbejä ku vähä pitää auringon alla:P
[q]idi:
varmaan tää iso läjä halpoja & paskoja levyjä mitä osti alussa ku rupes soittelee. Niistä ei pääse eroon mitenkää, eikä niit roskii viitti heittää, kesäl niist ois kyl saanut hyvii frisbejä ku vähä pitää auringon alla:P
[/q]
LAITA LISTAA!!!
Katselin jälleen tuossa tiskatessani pölyn peittämää kahvinkeitintäni. Ostin sen joskus neljä vuotta sitten. Se on selvinnyt ainakin kolmesta muutosta ja aina löytänyt paikkansa jostain keittiön pöydältä. Olen käyttänyt kyseistä kahvinkeitintä noin kolme kertaa. Minulla ei ole suodatinpusseja, eikä kahvia. En edes itse juo kahvia. Miksi minulla siis on kahvinkeitin? Niinpä.
Mikä on sinun turhin ostoksesi? Kasoittain käyttämättömiä vaatteita? Kerran kokeiltua kodinelektroniikkaa? Pinoittain levyjä, joissa on se yksi hyvä puolen minuutin kohta, mutta joita et koskaan ole soittanut keikalla?
Paljonkohan sitä säästäisi, jos oikeasti vähän ajattelisi?