Mitä aiot tehdä seuraavaksi?

Back to tunkio O

Etsiä erinäisiä papereita ja lähteä työpaikkahaastatteluun

voisin heivata nää saksan kirjat parkvekkeelt alas

Aio mennä syömään oman kullan tekemää ruokaa !! helppoa olla kokin 'vaimo'

Taidanpa lähteä käymään lähikaupassa ostamassa jotain pientä naposteltavaa

Syön koht ja sit kotiin

Nukkuilemaa....*haukottel* Maria full of grace oli aika huono leffa loppujen lopux.. mut oli siin jotai kiinnostavaaki.. hyväl tsäkäl...*hymy*

[q]LauraLine:
Vois mennä nukkuun et jaksais taas huomenna murehtia elämän pieniä suuria asioita..*igor*
[/q]

sama. jos vaan nukuttais yhtään

[q]LauraLine:
Vois mennä nukkuun et jaksais taas huomenna murehtia elämän pieniä suuria asioita..*igor*
[/q]

Nukkuminen kuulostais todella hyvältä idealta, mutta eikö ne elämän pienet suuret murheet tule yleensä aina öisin päähän pyörimään ja häiritsemään jo ennestään väsyneitä ihmisiä? Taitaa taas niiden ansiosta jäädä omat yöunet vain kaukasiksi haaveiksi..

Ajattelin saada mun kuumeen alas että pääsen joskus selvittämään asioita ja POIS KOTOA makoilemasta ei jaksa olla vaan täällä enää...

[q]yusu:
---

Repussa on aina 10kg rahkaa mukana tälläsiä päiviä varten
[/q]

Oh, I see. Well, in that case: carry on and move along.

voisin vaikka yrittää etsiä töitä..

ööh. hiljaista on, kai mä meen ostaa tupakkaa tj.
ainakin mietin ja pohdin mitä seuraavaksi.

Pelaamaan biljardia ja ottamaan yhden ohra pirtelön...

Hmm... Ajattelin vähän kokkailla..

aamiainen vasta takana niin nyt olis lämpimän aterian aika..

Syömään ja sen jälkeen alakertaan kahville.

menen ostamaan kangasta ja alan tekemään penkkari-pukuani*hihu*

[q]yusu:
duuni->treeni->nuq
[/q]

Oh, olen hämilläni ja ymmälläni: missäs välissä sä syöt kilvan kilokaupalla rahkaa Mulkomartin ja Löllölyypertin kanssa?

täytyy kohta mennä hyvin tylsälle historian kaksoistunnille.. ja sen jälkeen pimeenajoon..

Vessaan ja sitten...

Pohdin justiinsa että jotain tekis mieli mussutella, mut en tiedä viel mitä... Popcornit houkuttais, mut toisaalta nyt ois juustopaahtista ja sen kans vois syödä tomaattitonnikalaa... Mut sit tuol ois vielä vähän tonnikalapastaakin mikä oli aina nam... Liikaa vaihtoehtoja!

O