Funny Pics!! =))))
...
<3
[q]crissy, 12.10.2007 21:13:
---
Haitok, 12.10.2007 20:33:
---
crissy, 17.9.2007 10:47:
http://www.emailvirals.com/data/media/1/social_fashion.jpg
---
uijui, lailliset katukalsarit!
---
nois oikeemmanpuoleisis housuis on kyl aika levoton kuosi.... mut noi ekan tyypin kengät on ky aika
mut hyi saatana muuten hahaha!
[/q]
kyl mää nicksiin lähtisin noilla samantien... ja näkyyhän noita vielki ja paaaaaaaljon
[q]zaler, 17.8.2008 17:28:
rutale
[/q]
Kanerva teki kyllä varsinaisen karhunpalveluksen. Ennen ees nähny koko eukkoa ja nyt siitä ei pääse eroon millään.
Tuota kuvaa voi kyllä nimittää lähes hauskaksi, kun näkyvä paljas pinta on suhteellisen vähäinen.
^
Ihmetyttää vaan se porukka, joka jaksaa levittää tollasta matskua netissä. Saaks siitä jtn kiksuja?
[q]opmdevil, 19.8.2008 14:30:
Tuon pöpperön postaaman kuvan voisi mun mielestä ylläpito poistaa jos täällä vaikka liikkuu ihmisiä jotka ei halua katsella kuvia kuolleista ihmisistä.
[/q]
Ignoreen vaan
edit: eiku nii, ei se sitä ekaa kertaa vältä...
[q]pöpperö, 8.8.2008 15:56:
Ei kannata ajaa lujaa!
[/q]
Joo, ei. Mieti miltä tuntuu nähdä oma läheinen tossa kunnossa. Ja toiset vielä työkseen siivoo näitä jälkiä. Huvittavaa?
Btw. jatkossa tollaset kuvat voit ihan suosiolla pistää linkkien taakse varoituksen kera tai vähintään edes laittaa oikeaan topiciiin, kuten esim. tänne. Itse oon sitä mieltä et ne jotka tykkää vedellä törkeitä ylinopeuksia vois pistää vuoden tuomioon "häly-päivystäjäksi", joka on mukana siivoomassa näitä uhrien palasia tunnistuksia varten yms.
[q]T-mu, 8.8.2008 16:28:
---
sapeli, 8.8.2008 16:19:
Joo, tuo pöpperö meni kyl heti ignoreen.
---
Samoin. Modet peliin nyt.
[/q]
VINKKI! Kannattaa huhuilla moderaattoreita vaikka
privaviesteillä jos tällaista havaitaan, me ei ehditä
seurata kaikkea mitä täällä tapahtuu, varsinkaan
tällasissa massatopikeissa.
[q]antOn°, 19.8.2008 14:51:
^
Ihmetyttää vaan se porukka, joka jaksaa levittää tollasta matskua netissä. Saaks siitä jtn kiksuja?
[/q]
Ei varmaankaan kuvien levittämisestä, mutta näistä kommenteista kyllä. Sehän taitaa olla koko homman pointti.
[q]Timce, 20.8.2008 12:38:
Kuinka moni muuten huomas siinä kuvassa, tai tarkemmin sanottuna tekstissä itse vitsin?
No eipä siinä, oli mukahauskuuttelu/vitsi piilotettu tekstiin, että saadaan shokeeraava kuva tekosyyllä postattua.
[/q]
Empä vaivautunu ainakaan ite katsomaan/lukemaan koko viestiä.
[q]Fyraett, 10.4.2005 13:17:
---
c-vitamiini, 10.4.2005 13:13:
ÄLÄ sammu bileisiin (paljon kuvia) --->
[/q]
hahhahahahahhhahhhhhahhahahhahah
[q]zaler, 17.8.2008 17:28:
http://img291.imageshack.us/img291/3776/dollss2162jpgsl7.jpg
[/q]
Tosta kuvasta meni kyllä yöunet...
[q]xl8r, 22.8.2008 12:30:
[/q]
Entäs tästä? On yhteen kuvaan saatu naiskauneutta ja mieskomeutta niin, että silmiin sattuu.
[q]Lyylikki, 22.8.2008 12:40:
---
xl8r, 22.8.2008 12:30:
---
Entäs tästä? On yhteen kuvaan saatu naiskauneutta ja mieskomeutta niin, että silmiin sattuu.
[/q]
AAAAAA!!! IT HURTS MY EYES!!!
Tää karvanaama on paljon kovempi:
Kyl tää kaikkien karpaasien sankari ja Kurikan kruunaamaton
kuningas saa mun äänen eduskuntavaaleissa. Eka se tilittää
jossain ET-lehdessä ettei kaipaa enää vaimon kuoltua naista
elämään ja seuraavaa:
Seura:
"Ku naisasioosta on kysytty, oon sanonu olevani holhousviranomaasten tarkkaalun alla aina siihen asti ku poika täyttää 18. Se on niin, jotta aikuusen ihimisen pitää hillitä ja hallita. Jokku sanoo, jotta täytyy antaa aikaa ittelle, mutta jos elämä on hienoa näinki, tarttooko sitä mihinkää muuttaa?
Oon eläny yhyreksän ja puoli vuotta selipaatis, Juha Mieto sanoo, mutta heittää sanat ilmaan hörönaurun säestyksellä. Hän kertoo valinneensa kurinalaisen elämäntavan ja aikovansa jatkaa samalla polulla, tapahtui mitä tapahtui."
Selipaatissa my ass*nauru* Tyyppi hengaa Hustlerminkkien kans jossain epämääräisellä videolla.
Jos toi on sitä kurinalaisuutta niin mäkin kannatan sitä polkua. Tainnut poika jo kaikesta päätellen täyttää 18
http://www.iltasanomat.fi/videot/uusimmat/1573464
Wikipediasta:
Nippelitietoa:
"Juha Mieto on leski. Hänen vaimonsa Minna (os. Grönroos, 19511996) oli ammatiltaan lävistäjä"
Lävistäjä wtf*nauru*
Juha Mieto*sydän*
Piristi kummasti perjantai-iltapäivää töissä