Lahjoitetaan hyvään kotiin! Roover pupu.
- « Previous
- 1
- 2
- Next »
[q]Hyzenthlay:
no on! kuten jo sanottiinkin, kuka haluaisi syödä esim. koiraa jos sellainen on ollut lemmikkinä joskus?[/q]
Tai syödä meetwurstia jos on ollu hevosten kans tekemisissä. Kukaan ei saa syödä yhtään mitään, ootte kanni/sekobaaleja jos syötte muuta ku rikkaruohoa!
[q][Nuclear]:
---
Hyzenthlay:
no on! kuten jo sanottiinkin, kuka haluaisi syödä esim. koiraa jos sellainen on ollut lemmikkinä joskus?
---
Tai syödä meetwurstia jos on ollu hevosten kans tekemisissä. Kukaan ei saa syödä yhtään mitään, ootte kanni/sekobaaleja jos syötte muuta ku rikkaruohoa!
[/q]
kyse oli siitä mitä ei tee mieli syödä. saat ihan rauhassa syödä meetwurstias....
[q]Pygmi:
kyse oli siitä mitä ei tee mieli syödä. saat ihan rauhassa syödä meetwurstias....[/q]
Katos sä olitkin heppatyttö... =D Älä pelkää, en oo syöny meetwurstia pitkään aikaan enkä varmaan syö eli ei sun heppas mun suuhun oo ihan heti joutumassa.
[q][Nuclear]:
---
Pygmi:
kyse oli siitä mitä ei tee mieli syödä. saat ihan rauhassa syödä meetwurstias....
---
Katos sä olitkin heppatyttö... =D Älä pelkää, en oo syöny meetwurstia pitkään aikaan enkä varmaan syö eli ei sun heppas mun suuhun oo ihan heti joutumassa.
[/q]
mä arvasin et sä käyt heti kattoo ja jos et kerro kellekään oon syöny meetwurstiakin. Ei oikein maistunut, hyvin suolaista
on muuten iskevä nimi kanilla! Meitsi ois ehkä antanut kuitenkin sille nimeksi Hoover... ja toiselle Polkka
- « Previous
- 1
- 2
- Next »