Lahjoitetaan hyvään kotiin! Roover pupu.
Joku kiltti ihminen vois ilmoittautua Saatais tuolle pupulle koti....
Onko kuinka lihaisa? Tuleeko mausteet kaupan päälle?
nii sitä varten on ihan eriksee ne broilerikanit
vitsi ei saa laittaa tämmösiä ilmotuksia *tahtoo kaikki aina kotiiin* *blush**plur*
Pupu olis kyl <3
mut en tiiä miten meidän (huomionkipeä) kissa suhtautuisi uuteen tulokkaaseen.
Noh, kaikkea ei voi saada :(
PUPU! tänne voi tuoda sellaisen
*pupua onnellisempi*
onnea pupulle*aplodit*
[q]Elwira:
En oo koskaan kania maistanut, enkä maista! Ajatuskin tuntuu pahalle. Tosiaan kanille etsitään hyvää kotia ja ei saa laittaa lihoiksi Minun rakas pupu *sydän*
[/q]
Maistuu kanalta. Niin kuulemma ihminenkin. Jänis maistuu ihmiseltä? Shokeeraavaa! No, onnea uuteen pataan, krhm.. siis kotiin :)
Kiitos vaan Ana ei sit muuten ole tulossa ikuna kylään, tai ainakin sille tehdään teräasetarkastus heti alaovella! kanibaali...
[muokattu 12.8.2004 12:50]
[q]Pygmi:
Kiitos vaan Ana ei sit muuten ole tulossa ikuna kylään, tai ainakin sille tehdään teräasetarkastus heti alaovella! kanibaali...
[muokattu 12.8.2004 12:50]
[/q]
Entäs nuo sen ampuma-aseet?
[q]stimbe:
[/q]
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh! selvän teki. porttikielto talon lähettyville.
ei jänis/kani ole sen enempää ruokaa kuin ihminenkään
[q]Hyzenthlay:
[/q]
eli oikein mukiinmenevää
[q]Kolera:
---
Hyzenthlay:
---
eli oikein mukiinmenevää
[/q]
Jos syö jäniksen lihaa niin onko kanibaali?
[q]sapeli:
[/q]
Luonnollisesti! Itseltä esim. possun syönti onnistuu mutta jos olisin joskus pitänyt lemmikkipossua niin ei varmaan onnistuis enää... vielä oon kinkkubaali. tai siis..hmh..
[q]sapeli:
[/q]
no on! kuten jo sanottiinkin, kuka haluaisi syödä esim. koiraa jos sellainen on ollut lemmikkinä joskus?
[q]Pygmi:
---
stimbe:
---
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh! selvän teki. porttikielto talon lähettyville.
[/q]
Elä huoli, mä oon pseudotrendikäs mukakasvissyöjä. (ts. ihmiset sanoo kasvissyöjäksi, vaikka kelpuutankin lautasellenni siipikarjan sekä merenelävät. Myös järvenelävät käyvät.)
[q]Ana:
Elä huoli, mä oon pseudotrendikäs mukakasvissyöjä. (ts. ihmiset sanoo kasvissyöjäksi, vaikka kelpuutankin lautasellenni siipikarjan sekä merenelävät. Myös järvenelävät käyvät.)
[/q]
MUT jos sun moraali on alhainen ja metsästät jonkun toisen pataan.... en luota vieläkään.
hippiiii! onnea pupulle ja pygmille