dj tiesto @ colors 30.3.

Back to tapahtumat O

hyvä plän myydä mesta ennakkoon loppuun.
tulee hurja viikonloppu..

[muokattu 14.1.2003 10:22]

Ihan perseestä silti tuoda sitä tonne, mut onneks mulla on pieniä ennakkoaavistuksia vähän muistakin jutuista :)

JussiS:[q]Ihan perseestä silti tuoda sitä tonne, mut onneks mulla on pieniä ennakkoaavistuksia vähän muistakin jutuista :)[/q]

jep ;)

2.3.2002 Mario Piu:kin jätti tulematta Colorsiin.. Jäi paha maku silloin.. Toivottavasti ei toista kertaa

kivakiva....mut toi ikäraja kyl vähän harmittaa

Täytyy myöntää että nyt oon ihan pihalla? Minkävallan musiikkia mahtaa tulla? Ikärajan puolest ahoukuttelisi*vink*

Täytyy käydä ostamssa lippu. Saakos siitä jotain korvauksia mikäli käy niin ilkävästi ettei tiesto tulekkaan?

Late:[q] Saakos siitä jotain korvauksia mikäli käy niin ilkävästi ettei tiesto tulekkaan?[/q]

Luulis kyl saavan... Mut joku täs kyl nyt haiskahtaa

clubculture:[q]Late: Saakos siitä jotain korvauksia mikäli käy niin ilkävästi ettei tiesto tulekkaan?

Luulis kyl saavan... Mut joku täs kyl nyt haiskahtaa *hmph*[/q]

hinnan alennuksen varmaan mutta tuskin kokorahaa takaisin

Eipä oo ainakaan buukattuna vielä... kotisivujen mukaan *täh*

pr0ton:[q]Eipä oo ainakaan buukattuna vielä... kotisivujen mukaan *täh*[/q]

se nyt ei merkkaa mitään.

Mikä ei oo varmaa on aina epävarmaa. Mikäs siinä jos ennakot myydään loppuun.

kiksuukiksuukiksuu

*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö* tää on niinku niin mun juttu.. toivottavasti ei peruta tota keikkaa..

[muokattu 14.1.2003 12:49]

hihu.. mäkin kyllä mielisin muille mestoille

mutta aina kun tulee ton tyyppiset heput suomeen soittelee on vaan plussaa

ja havannoinpa tossa et iän puolesta ei ees tarvi ostaa ennakkoo*voiei*

*selaillee kävelykeppi katalogia*

huhumylly -> tapahtumat

Yhyy... Miksi oi miksi ei isukki päättänyt äitin kanssa pistää minua alulle muutamaa kuukautta aiemmin....*eiei**eiei**eiei*

She:[q]Yhyy... Miksi oi miksi ei isukki päättänyt äitin kanssa pistää minua alulle muutamaa kuukautta aiemmin....*eiei**eiei**eiei*[/q]

no ei se ole niin tarkkaa hyvä ihminen:D

mestoille vuan

She:[q]Yhyy... Miksi oi miksi ei isukki päättänyt äitin kanssa pistää minua alulle muutamaa kuukautta aiemmin....*eiei**eiei**eiei*[/q]

Tää täytyy muistaa kun itte rupee miettii skidin aluillepanoa...
*nauraa**nauraa*

Yllätyin itsekin:

http://www.streetbeat.ac/spotlight_colors.shtml

O