Mihin nimeen luotat eniten, siten että menisit tapahtumaan ilman mitään ennakkotietoa.

Back to yleinen bilehöpinä O

kyllä tosta saatana puuttuvat kovimmat nimet - illusions ja labyrinth *släp*

Säteen ruksasin gallupissa, mutta kyllä voisin mennä mihin vaan noihin sokkona.

Ihan jok'ikisee

Noista en kyllä ehkä mihinkään..
reiv: ehkä.. mut kaipa sitä ennakkoinfot pitäs tsekkailla silti ensin :)

Sellasia nimiä on kyllä ollut.. edesmenneet Back2Bass ja Freeform (toivottavasti vielä jatkus tosin). Ja vielä harvemmin aktiivisina tietenkin Stealthunit.

[muokattu 8.7.2004 00:19]

millennium EI OO IKUNA pettänyt! Eikä petä!
' ' ' * * * ”rapsuta mun selkää, niin mä rapsutan sun selkää” * * * ' ' '

en varmaan kyllä mihinkään näistä... mutta toisaalta jos on rikas olo niin mähän meen mihin vaan bileisiin vaikkei olis mitään tietoa line-upista tai dekoista yms.

[reiv:] on kyllä aina ollut hintansa väärti ja ihanaa nähdä kun jotlkut tekee hommansa pelkästään rakkaudesta musiiikkiin ja kulttuuriin!

*sydän* Illusions Productions *sydän*

sit tietenkin säde

mikäs muukaan kuin Millennium... aina takuu varmaa kivaa...

*sydän*Säde*sydän*

Säteen ruksasin, mutta myös Rush on sellanen mihin vois kyllä mennä vaikka ei olisikaan mitään tietoa soittajista...

unity *sydän*

-M

Illut ei oo vielä koskaan pettäny *sydän*

Hallmark
Illusions
[reiv:]

hallut ei oo ikinä pettäny *sydän*

Säde, Rush & Illusions Productions

Kaikki kyselyssä mainituista Illuminationia ja Pulsaria lukuunottamatta. Säteisiin menen aina joka tapauksessa, Rusheissa on kuvauskeikka joka kerta, MLNMeihin aina kun ehdin, Unityssä tietää saavansa vastinetta rahoilleen... Nykyään harvoin jaksaa sen paremmin innostua jostain tietystä lineupista ja suurimmasta osasta pippaloita tietää joka tapauksessa etukäteen suurinpiirtein mitä saa.

No jopas on typerät vaihtoehdot pollissa ... lisäksi toi ei mittaa mitään kun voi vastata vain yhteen ...

Mutta asiaan: itse en luota klubin nimeen vaan promoottoriin, jotka on klubin takana. Haba & joonas, unityposse ja screenposse hoitaa homman tyylikkäästi aina mainostuksesta itse tapahtumaan, joten heidän tilaisuuksiaan on helppo tukea.

[muokattu 8.7.2004 09:20]

ei missään järjestyksessä mutta:
Säde
Rush
Millenium
Impulse

niin vähän on tullu käytyä bileissä että ei viel kaikkia tiedä...

käyn nykyään klubeilla lähinnä kun siellä on joku erityisen hyvä artisti tai joku muu erityinen syy....jäänyt käynnit viime aikoina aika vähiin.

siinäpä kysymys.

Muokkaus:

lisäsin säde ja trinity.. ehdottakaa lisää.
[muokattu 7.7.2004 20:34]
lisäsin sitten kaikkea muutakin :D
[muokattu 7.7.2004 20:35]
lisätty pussy
[muokattu 7.7.2004 21:25]

[muokattu 8.7.2004 11:26]

O