Kuukauden totaaliselibaatti (Gallup)
hei miks tää on vaan miehille.... mä haluun kans osallistua sellibaattiin =) =)
-uhuuilmanhuuhkajanmunaa
no siihen onnistumisprosenttiin tietenkin vaikuttaa se että onko vastakkaista sukupuolta tyrkyllä vai ei.
[q]Jegguh:
---
Uhuu:
hei miks tää on vaan miehille.... mä haluun kans osallistua sellibaattiin =) =)
---
Eihän ole! Kun en ole mies itsekkään.
[/q]
hups... tein oletuksen katsomatta profiiliasi... =)
ajattelin, että tää on taas näitä jätkien juttuja!!
-omaannokkeluuteenkompastujauhuu
mikä on sellibaatti? Liittyyks siihe vangitsemine sellii*lmao*
HUONO!!1!
alotin tän vuoden muistaakseni 5 viikon täydellisellä selibaatilla, ja onnistuhan se.. kovin helppoahan se ei kyllä.
Lasketaax myös onanointi?
Totaalisessa selibaatissa on kyllä masturbointikin kiellettyä. Alkaa himottaa kummasti.
*sydän**hih**sydän*
Onnistuu, ja oon varmasti joutunut elämäänkin selibaatissa muutamaan otteeseen muinaisina aikoina. Helppoa ei oo ollu mut aina siit on selvitty
Vaikka laittasin tohon et juu tottakai natsaa ni valehtelisin. Et semmosta
Ok, tiedänkin sitten vastauksen.
ei #ittu varmasti! =D
olin tos about vuos sit vuoden selibaatissa. en mitenkään päätäny sitä, ei vaa napannu... hormonitasotki laskee siin vaihees sen verran, et loppuvaihees en edes miettiny seksiä pahemmin :) nyt kyl tuntuu aika kamalalta ajatukselta!
mut voi miten hauskaa on olla pariselibaatissa.... sitä alkaa kummasti toinen kiinnostamaan vielä enemmän, kun on yhdessä sovittu ettei mitään tuhmuuksia =)
kuukausi on kyllä siihen hommaan vähän turhan pitkä aika... mut jos nyt edes viikko... heh...
-tsektsuaaliterapeuttihuuuh(aa)uu
Siis ilma seksii ei kyl voi elää ilma totaalist vitutust! Ja jos selibaattii liittyy myös masturbointikielto ni ei tuu kesää!
Helposti...
Onnistuuhan tuo, mutta miksi pitäisi olla ?*justjoo**ding*
kovayritys päällä mut ei pysty ei kykene
Mies, ei kiinnosta.
kylhän tää vois sinkulta onnistua mut parisuhteessa oleville varmaan ei koska siinä on se toinenkin osapuoli *hali**pus**jiihaa**lmao**vink**joo**joo**ding**lohduttel**joo**kuolaa**grr**ankka**pupu*
Löin kaverin kanssa vetoa että kuukauden täydellinen selibaatti onnistuu. Lisätään tähän alkuunkin vielä, että oikein kunnon totaalitehoselibaatissa ei sallita edes masturbointia.
Gallupissa ei tosin kysytä, että onnistunko minä. Vaan onnistuisiko tämä sinulta.
[muokattu 11.6.2004 15:52]