RUSH - Trip to DanceValley

Back to kimppakyyti O

Jihuu! Pääsin vielä mukaan vaikka ilmoittauduin näin myöhään! Eli meikä on varma lähtijä!

[q]Mellu-:
hmm...onkos tonne kauhiastikkin jotai rajotuksia? lähinnä ikää jne :F et onks ne tyyliin k20 vai häh ois kyl aika bileet.. tahtoo mukaan
[/q]

K-18 on bileissä ikaraja, laiva pitää vähän sumplia

[q]Mellu-:
hmm...onkos tonne kauhiastikkin jotai rajotuksia? lähinnä ikää jne :F et onks ne tyyliin k20 vai häh ois kyl aika bileet.. tahtoo mukaan
[/q]

K-18

hip hei *jättisuuri ilopomppu*

Aikataulu

Meno: 5.8. lähtö aamulla klo 09.00 Turusta laivalla - perillä Amsterdamissa 6.8. iltapäivä/ilta

Paluu: 8.8. lähtö aamulla Amsterdamista - perillä Turussa 9.8. klo 20.15

Matkan hinta 350.- / varausmaksu 150.- maksetaan varauksen yhteydessä (varaus on sitova)

Varaukset sebastian@clubrush.org

tarvitsemme sulta seuraavat tiedot varaukseen:

- Nimi
- Ikä
- Puhelinnumero
- sähköposti


Bussi alkaa olla pikku hiljaa täynnä ... paikat kannattaa varata nopeasti, jos haluu vielä mukaan

Pikku kysymys...
Ollaanko Helsingistä järjestämässä bussi kyytiä, vai seikkaileeko porukka omilla kyydeillään turkuun?

[q]BuBu:
Pikku kysymys...
Ollaanko Helsingistä järjestämässä bussi kyytiä, vai seikkaileeko porukka omilla kyydeillään turkuun?
[/q]

.... juu, bussi lähtee Helsingistä

APUA APUA APUA APUA!!!

PALJON TOI BUSSIJUTTU MAKSAA?!??!?!?!

eiku ei mitään...en kyl maksa 300-350e tosta reissust, mielummin lennän suoraan damiin 155e :D

[q]
tuitui:
APUA APUA APUA APUA!!!

PALJON TOI BUSSIJUTTU MAKSAA?!??!?!?!

[/q]

Ota silmä käteen äläkä pyöri kuin hyötymarja sukupuolielimessä (kts. alle)

[q]
sebastian

Matkan hinta 350.- / varausmaksu 150.- maksetaan varauksen yhteydessä (varaus on sitova)

[/q]

EDIT: Tzori, olin myöhässä

[muokattu 18.6.2004 15:14]

[q]tuitui:

eiku ei mitään...en kyl maksa 300-350e tosta reissust, mielummin lennän suoraan damiin 155e :D

[/q]

Muista toki DanceValley'n lippuhinta à 180€.. ainakin viime vuonna oli tuon verran. Siis euroissa. Hollannin ulkopuolelta tulevat joutuvat tilaamaan liput briteistä eli hinta nousee aika tuhdiksi.

Sitä paitsi ei se maali vaan se matka*vink*

EDIT: Säätöö

[muokattu 18.6.2004 15:18]

Saatiin 55 kpl lippuja

Perjantai illaksi tulossa warm-up bileet Amsterdamissa

[q]tuitui:
eiku ei mitään...en kyl maksa 300-350e tosta reissust, mielummin lennän suoraan damiin 155e :D
[/q]

Hmmm... Olen itse selvitellyt noita lento hintoja ko. ajankohdalle ja en kylla ihan tuohon hintaan mitaan loytanyt, mika lentoyhtio tarjoilee 155e hintaa????

Ja itseasiassa olet ensimmainen joka pitaa reissua kalliina, kaikki kenen kanssa itse olen keskustellut ovat ihmetelleet sen halpuutta... Matkat, majoitukset, liput jne...

nii.. eli missä vaiheessa saa tietää että on varmasti mukana eli on siis paikka laaksoon varma!! Ja missä vaiheessa on tuo 150e maksettava?
Olisi kiva tietää jos sumplii jo sen ajankokdan duunista sun muusta vapaaksi..*jiihaa*

[q]Taisto:
nii.. eli missä vaiheessa saa tietää että on varmasti mukana eli on siis paikka laaksoon varma!! Ja missä vaiheessa on tuo 150e maksettava?
Olisi kiva tietää jos sumplii jo sen ajankokdan duunista sun muusta vapaaksi..*jiihaa*
[/q]

heti, kun olet laittanu mulle mailii ja varannu paikan ..... varausmaksu maksetaan varauksen yhteydessä - eli kahden viikon sisällä (maksuajassa voidaan joustaa tarpeen vaatiessa).

Eli tässä nyt vielä kerran kaikille muillekin varmuuden vuoksi:

Varaukset mailiin sebastian@clubrush.org ja siihen seuraavat tiedot:

- Nimi
- Ikä
- Puhelinnumero
- sähköposti

saat sähköpostissa varmistuksen varauksesta ja ohjeet koskien varausmaksua

[q]-MC*SG-:
Hmmm... Olen itse selvitellyt noita lento hintoja ko. ajankohdalle ja en kylla ihan tuohon hintaan mitaan loytanyt, mika lentoyhtio tarjoilee 155e hintaa????

Ja itseasiassa olet ensimmainen joka pitaa reissua kalliina, kaikki kenen kanssa itse olen keskustellut ovat ihmetelleet sen halpuutta... Matkat, majoitukset, liput jne...
[/q]

Tälläkin hetkellä suoraan damiin pääsee alle 200e ja saksan puolelle lähelle rajaa 20 e/suunta. Jälkimmäisellä vaihtoehdolla pitää tietysti päästä vielä damiin, mutta silti puhutaan hyvin paljon pienemmästä summasta kuin 200 e edestakaisin damiin.

Hotelliyön tuolta saa todella helposti 40 e/naama/yö, jolloin n. 300e/naama damissa yöpyy käytännössä neljä yötä. Reilulla 60 e:lla taitaa jopa saada 5*, joten jos matkaan menisi 200e, niin 320 eurolla yöpyy damissa kaksi yötä viiden tähden hotellissa.

Rushin järjestämä matka siis ei ole kovin halpa, mutta sen sijaan se tarjoaa jotain muuta: ikimuistoisen bussimatkan hyvässä seurassa ... en yhtään ihmettelisi vaikka tosta bussimatkasta jäisi kaikkein parhaimmat muistot ...

DanceValleyn website on julkaistu --> http://www.dancevalley.nl

[q]mikkihiiri:

Muista toki DanceValley'n lippuhinta à 180.. ainakin viime vuonna oli tuon verran. Siis euroissa. [muokattu 18.6.2004 15:18]
[/q]

taitaa olla joku toinen dancevalley ;)

ennakkoliput maksaa 65 + presale fee, muistaakseni oli sama hinta viime vuonna.

Ou mai gaad! Miks en mä oo tätä aikasemmin huomannu! Toivottavasti kaikki paikat ei oo vielä menny :|

[q]Sebastian:
K-18 on bileissä ikaraja, laiva pitää vähän sumplia
[/q]

ei laivoilla ole mitaan sumplimista reittimatkoilla. paitsi jos on alle 16v niin tarvitsee lupalapun isiltä/äidiltä ;)

O