Poliisi - This is no disco! [psychedelic trance]

Back to miksaukset ja setit O

Uudet ja osittain myös vanhat levyt painoivat laukkua, joten ajattelin siirtää painoa muidenkin harteille seuraavanlaisella tekeleellä:
Poliisi - This is no disco!
Vähän on koitettu tehdä taas jotain aiemmista poikkeavaa, ettei kävis sangen tylsäksi.
Palaute on jälleen kerran sangen tervetullutta :)

tracklist:
gms - psychedelic circus [etnica.net]
earthling - stalagmitis [acidance]
sub6 & pixel - navigate into [hommega]
soundaholix - fractal explorer[spun]
cruncy punch - twin freaks[solistice]
melicia - psychodelica [phonokol]
absolum - pole position [3d vision]
nomad - sorcery [3d vision]
absolum - stomper [3d vision]
void - no disco [cdr promo]
twisted system - twisted sister [timecode]
duvdev - now is the time [hommega]


[edit: *linkin korjail* (ei park)]

[muokattu 4.6.2004 03:19]

Oonki odotellu tätä jo jonkin aikaa. 2 edellistä on on ollu melkolailla loistavia settejä.

Paljon tuttuja biisejä (joitakin ehkä tullut kunneltua vähän liikaa). Eipä siinä mitään, hyviähän nuo ovat. Teknisesti taas tosi jees, vaihdot menee sujuvasti ja muutenkin kokonaisuutena ihan menevä setti imo. Eipä tämä kuitenkaan selektioltaan päihitä guerilla cheese:ä, joka kyllä on todella loistava setti. Mut mielellään tätä settiä kuuntelee, kyllä tällainen menevä full-on aina osuu ja uppoo

Kerran kuuntelin - en osaa sanoo teknisyydestä mitään muuta ku et ei ainakaan mun korvaan mitään särähtäny.. Tosin en oo asiantuntia sillä saralla... Mutta siis maistui oikein loistavasti! *sydän* Tuli pölyt hyvin pyyhittyä tämän tahdissa!
Uudestaan soimaan ennen illan rientoja

Suosittelen lämpimästi muillekkin!

29minuutin kohdalla mennään hyvältä kuulostanut kyllä tähän mennessä
en olekkaan varmaan ainoatakaan psyke settiä kuunnellut ainakaan vuoteen, nyt oli korkee aika

Kaikinpuolin menevä setti. Näitä lisää. Biisivalinta oli ihan kiva ja bongasin muutaman tutunkin joukosta.

kivahyvä lisää!

Moi, olen Jorma 42 v. ja tykkään Poliisista.
Aina kun mä ajan trukkia niin mä laitan
tän miksauksen soimaan.

eihän varmasti oo luvattomii promoi ;)

imuun menee kyl
kommentti ehkis vuoden päästä

[q]Viltsu:
eihän varmasti oo luvattomii promoi ;)
[/q]
Ei oo, ei hätää :)

mäki tykkään poliisista _o/
tää oli ihan loistava, pakko kyl sanoo et tää voittaa guerilla cheesein vaik siin on kivaa progempaa saundia, et ehkä ei voi hirveesti verrata.
Vaihdot ja teknisesti tää meneei täysin nappii, näit vaihtoja vois kuunella uudestaan ja uudestaan, aina ku seuraavan biisi tuubi basso potkasee sisään nii huhuuh NYT MENTII! :)(: biisivalikoima= 10p.

Maistuvaa diskoo, tuttua ja turvallista poliisipsyykettä

[q]bzr:
Maistuvaa diskoo, tuttua ja turvallista poliisipsyykettä
[/q]
EI SE OO DISKOO!
:D

[q]serotonot:
---
bzr:
Maistuvaa diskoo, tuttua ja turvallista poliisipsyykettä

---

EI SE OO DISKOO!
:D
[/q]

No ei niin, vaan vokaalihousea. Olin aistivinani setin alkupäässä sellaista viekoittelevaa ja letkeää kesätaloa...

[q]Zyklonius:
---
serotonot:
---
bzr:
Maistuvaa diskoo, tuttua ja turvallista poliisipsyykettä

---

EI SE OO DISKOO!
:D

---


No ei niin, vaan vokaalihousea. Olin aistivinani setin alkupäässä sellaista viekoittelevaa ja letkeää kesätaloa...
[/q]
Mitä se Geneve on tehny sun aisteille? :D

Mä en tajuu psykestä oikeen mitään mä vaan kuuntelen ja joko tykkään taikka en muttä tää on HYVÄ.. oon tykänny todella paljon ja tää on soinukkin joka päivä aina jossain vaiheessa..

kiitos ja kumarrus näin ihanasta setistä

Olipas loistokas setti, työt suju ku lentäen ku tätä popitti
Ne alun puhesamplet oli loistavat
Erityisesti tykkäsin siinä suunnillee 20min kohdilla pyörineestä veisusta
Ja sit se kunnon discoilu siel lopussa
Juu, eli makoisa setti, tykkäsin *sydän*

[muokattu 16.6.2004 16:29]

Tää oli HYVÄ*aplodit* *tanssitus*

Lataukseen ja palautetta myöhemmin :)

huh. onpas tullut kiitosta :)

kiitoksia kaikille kommenteista ja kannustavista kehuista :)

Tähän kyllä jäi hyvin ”jumiin”. Vaikka vain jonkin verran psykeä kuuntelen, tämä on kyllä todella loistava. Vaihdotkin on erittäin mallikkaasti toteutettu ja missään vaiheessa semmosta ”mitävittuutäältapahtuuoikeen” -meininkiä ei tullu. Sopivasti vaihtelua -> tuoreena loppuun asti.

Tosin äijä kyl rokkas katon kautta lattiasta läpi tammerfesteillä... Siellä osa näistä biiseistä pääs oikeuksiinsa. Ei muutaku lisää!!!

Edit : typo

[muokattu 12.8.2004 21:29]

O