Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?
[q]sune, 21.10.2005 14:19:
umek - tääki toive OLI toteutumassa...*igor*
[/q]
Voi -ttu mua -tutti heinäkuussa, kun kuulin Umekin peruuntumisesta.
[q]toni, 19.5.2006 21:44:
---
Timce, 19.5.2006 21:35:
Jsus! Suosittelen imppaaman tuon ensimmäisen LIVE-linkin tosta, jos diggaa meno-teknosta. Enpä oo kuullu vähään aikaan yhtä hyvää menoa.
---
Määrittele meno-tekno? tosin oon hieman päissäni et kuuloreseptorit ei oo ehkä kohillaan just
[/q]
Jätkä diggaa. .)
[q]BE, 12.9.2006 17:46:
Jumpia pitäis kyllä soida Suomessa. Konemetsässä Eewol ainakin tykitti pe ja la-välisenä aamuna hardstyleä erittäin mallikkaasti. Hardstyle-träkeissä aika usein tulee jump-kohtia ja tyylit onkin sekottunu aika hienosti.
Eli joku kova jump-DJ ois hieno saada Suomeen visiitille. Vaikkapa Ruthless tai Bad Boyz. Olis kiva nähää miten porukka hyppis täällä! Zany, Blutonium Boy tai Technoboy rokkais myös kovalla tyylillä.
http://kotisivu.dnainternet.net/larair/Laserpoint2007_dj_competition_DJ_The_Large.mp3 <- meikämannen jump-mixaus
[/q]
Jumpia? Kuulostaa aivan männävuosien hollanti hardhouselta, vai mikskä sitä sanottiin.
[q]placiq, 3.11.2006 15:11:
Elton D. ois kans mukava nähdä livenä, potkii jo kotikuuntelussa sen verran mukavasti *sydän*
[/q]
Joo, varsinkin ton kaverin live olis herkkua. :)
[q]CM, 9.12.2006 10:53:
---
Timce, 9.12.2006 10:47:
---
Sellasta vanhaa Siegling-soundia, kyllä sä tiedät. :)
---
Mjoo kieltämättä alkaa sit käymää vaihtoehot vähiin omasta tietoudesta =) Varmaa lähimmäks osuu sit toi Clarke noist.. tai Technasia ite, vai soittaako sekään sitte sitä :) En oo settejä kuullu. No can do :S
[/q]
Sieglingillä just tarkoitin Technasiaa. Onhan se soundi vanhasta muuttunut. Meillä lähti vissiin jutut vähän lapasesta; Mutta kai sen Technasian (Siegling) vois tänne tuoda. :) , kiitos.
[q]Individual, 22.3.2009 09:12:
Tuokaa joku.
[/q]
Mutta ei Turkuun. :D
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=66748
[q]CM, 9.12.2006 10:53:
---
Timce, 9.12.2006 10:47:
---
Sellasta vanhaa Siegling-soundia, kyllä sä tiedät. :)
---
Mjoo kieltämättä alkaa sit käymää vaihtoehot vähiin omasta tietoudesta =) Varmaa lähimmäks osuu sit toi Clarke noist.. tai Technasia ite, vai soittaako sekään sitte sitä :) En oo settejä kuullu. No can do :S
[/q]
Sieglingillä just tarkoitin Technasiaa. Onhan se soundi vanhasta muuttunut. Meillä lähti vissiin jutut vähän lapasesta; Mutta kai sen Technasian (Siegling) vois tänne tuoda. :) , kiitos.
edit: Technasia LIVE olis kans ihan "jees".
[q]Indiboi, 9.1.2007 19:07:
Dj Murphy *sydän*
[/q]
Kannatetaan!
[q]stefanus, 1.12.2006 23:57:
kyl se Hernan Cattaneo olis kova.
[/q]
meillähän on jo yks ;)
[q]astaroth, 9.2.2007 17:52:
---
Timce, 9.2.2007 17:42:
Ootko kuunnellu sen uusimpia tuotoksia? *oksentel*
---
mitä nyt viimeksi kuuntelin äijän remixin nathan fake - outhouse:sta, niin ei ollut kyllä yhtään mun juttu enää. kaipaan niitä kovemman grooven biisejä. onneksi niitä vielä voi sentään itselleen luukutella
[/q]
Joo ja kaverin seteistä kaikki vuoden 2005 jälkeen ilmestyneet on muutamaa poikkeusta lukuunottamatta todella tylsiä.
[<3]
La sala loca EP
Learning how to do it EP
[/<3]
Autechrea. Se taisi olla Turussa pari kesää sitten, mutten päässyt katsomaan.
Tai jos saa toivoa mahdottomia, niin sitten se olisi Aphex Twin.
[q]Lilly, 22.11.2007 22:12:
Paul Oakenfold*super*
[/q]
Jotkut tällä foorumilla vois olla asiasta toista mieltä. Itse en tuolla kuuluisalla stadin keikalla ollut, mutta ehkä joku muistelee mun puolesta kaverin edesottamuksia. :)
[q]10-, 18.1.2008 20:45:
Joey Beltram. Piste.
[/q]
Kelpais.
[q]introvert, 8.7.2008 21:00:
---
Timce, 8.7.2008 20:56:
Boyz Noise olis ihan näde kuulla.
---
Tuohan on tulossa: http://www.tavastiaklubi.fi/index.php?group=2&page=22&uutinen=76
[/q]
edit: Juu joo juu..Eipä mitään. Elokuun 2.pvä on Unityt, eli ei pysty.
[q]doris, 18.2.2007 07:05:
James Holden
[/q]
ehkä 6v sit ois ollu munkin top 10:ssa :)
[q]bedlam, 3.1.2009 12:22:
Dione. Onkohan kyseinen sälli soittanu ennen suomessa?
[/q]
on. Kerran
[q]astaroth, 5.1.2009 16:33:
---
Tha Rippah, 5.1.2009 16:02:
on. Kerran
---
missä?
[/q]
Kiasmassa, jos en ihan väärin muista
Dj Promo
Nosferatu
The Outside Agency
Tha Playah
[q]SASHA F, 14.10.2008 22:49:
Evil Activities
[/q]
Ois kyl tosi jees jos tulis käväseen täällä
[q]astaroth, 16.10.2008 15:27:
current value (live)
[/q]
En pistäis pahakseni tätäkään, mut viel mieluummin ehkä COOH, Mystification tai Counterstrike
[q]HasaKuningas,
Toisena tulee DJ KRUSH joka perkele just oli Helsinki HIP-HOP festivaaleilla, mutta valitettavasti tutustuin herraan muutaman päivän liian myöhään. Noh, Fanaattisuudesta kertonee se, että nyt olen kuunnellut muutaman päivän PELKÄSTÄÄN herran koko tuotantoa, ja täytyy kyllä sanoa että se on ULTRAGOD!!!!
[/q]
No ei olisi edes kannattanut maksaa tunnin setistä haluttua 30egeäköhän se oli, kun siellä oli kaikki muut artistit ihan hanurista niin jäi suosiolla väliin. Dj krush kun oli yksin soittamassa suomessa 13.8.08 täyden useamman tunnin setin tavastialla ja olihan se ihan helvetin hyvä. Helposti teknisesti paras dj mitä olen koskaan nähnyt/kuullut livenä. Kyseisenä iltana 17e liput, eli lähestulkoon ilmaiset kun on kyseessä yksi omista suosikeista. Helposti maksaisin 30e:kin äijän 4h setistä, jos se vaan olisi paremmassa mestassa kuin tavastian kusisissa tiloissa.