Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?
Umek
ja samalla koneella sieltä Valentino Kanzyani.
[q]pyhimys, 4.10.2007 15:41:
Umek
ja samalla koneella sieltä Valentino Kanzyani.
[/q]
haha, tänään täällä molemmat!
Fonzerelli*joo*
[q]akiapina, 3.8.2008 21:27:
Jaytech Australiasta tulee Suomeen! o/
http://orion.reaktio.net/blog/2008/07/jaytech-to-finland/
[/q]
Loistavaa! Herra tuottaa ihan huikeeta soundia ja mitä oon mixauksia kuullu, ni homma toimii myös dj:nä.
Green Velvet! Näin sen kerran Damissa ja äijä oli aivan loistava. Sen jälkeen ei oo paljoa näkyny jenkkilän ulkopuolella... snif snif
No hei, TOM NOVY!
Peter Grummich
Omar-S
Hieroglyphic Being
Donnacha Costello
olikos jo listattu:
cristian vogel
tyree cooper
glenn underground
dj deeon
Moonbeam!
[q]Pika-Pasi, 29.10.2007 14:38:
Moby. En kyl tiedä tekeekö minkäänlaista live-toimintaa mut iha sama.
[/q]
viimeks ku oli suomes niin meno oli kohdillaan, "i want you all put your middle fingers up and say fuck you moby".. oijoi hyvät menot oli
CArl cox
joo ite asiassa tiesin mutta toivon silti suomeen hah
Ehdottomasti Clerics Of Anarchy! Tää oli niin uskomattoman hyvä 5.12.06. Eikä oikeen löydy matskuu mistään nettikaupastakaan =(
[q]poro, 29.10.2007 22:47:
---
Arctos, 29.10.2007 19:09:
---
poro, 24.10.2007 10:21:
olikos jo listattu:
tyree cooper
---
PS. Olihan se läppä, olihan?
---
sinä olet.
[/q]
Oho..
Kyseisen herran tuotoksista olen viimeksi kuullut Hustlerin DJ-Groupie-miksauksen ja se on melkoista kuraa. Ei tosin kovin kattava tieto kaverin urasta, myönnetään.
[q]Kyseisen herran tuotoksista olen viimeksi kuullut Hustlerin DJ-Groupie-miksauksen ja se on melkoista kuraa. Ei tosin kovin kattava tieto kaverin urasta, myönnetään.[/q]
itse en ole kuullut yhtäkään miksausta. ja muutenkin ennemminhän sitä rapakoiden takaa tulisi liveilemään. ja minkäs sille kuralle mahtaa, kukapa olisi pulmunen.
siitä vaan kahlailemaan julkaisuja: http://www.discogs.com/artist/Tyree+Cooper
Ihan kuka tahansa, joka soittaa perus-teknoa. Siis vittu vaikka jotain samba-kolistelua, mut hyvänen aika vielä tämän vuosikymmenen aikana. d'oh. I want the 2001-2003 era back.
Viime lauantain (no, sunnuntain) ~6h Panorama Bar setin perusteella: Andre Galluzzi! Siinä vasta mies paikallaan. Setit maistuneet ennenkin nauhalta mutta livenä huh huh.
Above & Beyond, Sean Tyas tai Kyau & Albert
Tällä hetkellä: Clerics of Anarchy tai Dj Kuruption
[q]xl8r, 23.11.2007 07:23:
Tällä hetkellä: Clerics of Anarchy tai Dj Kuruption
[/q]