Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?
Deadmau5 uudestaan, mieluiten jonnekin turkuun kun kerran täällä asun :D
Chooneihin seuraavaks olis paras buukkaus mielestäni Tom Colontonio! <3
Activa ja Sean Tyas on täällä jo käynyt mutta ei pahitteeksi olisi nähdä kyseisiä miekkosia uudestaankin deckien takana =)
Nightmares on Wax
http://www.youtube.com/watch?v=LJC8EvEdB5o&feature=player_embedded#!
[q]gr, 2.8.2010 02:00:
No kaks nimee:
- Dom & Roland
- London Elektricity
[/q]
Joo voisivat tulla uusiksi Suomeen (niin Dom kuin Londonkin), joskin mulla on sellainen käsitys, ettei London Elektricity enää ole keikkaillut live-kokoonpanolla muutamaan vuoteen, joka on erittäin suuri harmi (rokkasivat nimittäin aikanaan Koneistossa live-bändin kanssa ihan hel-ve-tis-ti). Taisi tosiaan toi Londonin dj-settikin olla jokunen vuosi sitten Suomessa, jos en väärin muista (itse missasin sen, joten enpä osaa sanoa oliko hyvä vai ei). Dom & Roland ollut kanssa, vikoissa Koneistoissa, mutta kuten oon mielestäni ennenkin sanonut tässä ketjussa: ihan koska vain uusiksi, niin hyvää settiä sekin veti. Ja onhan siitäkin jo tosiaan 4 vuotta aikaa, tjsp.
Mä haluisin ihan minkä vain jannun, joka soittaisi ihan sitä kunnon ehtaa tribaali-tesnoa ja -housea. :) (ps. siis koko helvetin illan tai edes koko setin verran prime-time-slotissa ;)
Uuden ja ensimmäisen albuminsa myötä Gareth Emery olisi kyllä mahtava saada Suomeen (uudestaan)...
http://www.youtube.com/watch?v=MMlVFa_754o
Sandy Warez
Nina Kravizin matskuun tykästyny ja näyttäis vetävän aika hyvii deejii keikkoja, joten tän mimmin haluisin kyllä nähä/kuulla Helsingissä.
Minun puolesta saisi vaikka koko Ruotsi tulla meillä käymään. Mm. Axwell, Ingrosso, Angello, John Dahlbäck, Avicii, Pryda jne. Kokoamalla kaikkien Pohjoismaitten parhaat DJ:t yhteen paikkaan, samaan aikaan, olisi aika vetovoimainen tapahtuma. Suomesta mukaan vaikka Joonas Hahmo jne.
Minun puolesta saisi vaikka koko Ruotsi tulla meillä käymään. Mm. Axwell, Ingrosso, Angello, John Dahlbäck, Avicii, Pryda jne. Kokoamalla kaikkien Pohjoismaitten parhaat DJ:t yhteen paikkaan, samaan aikaan, olisi aika vetovoimainen tapahtuma. Suomesta mukaan vaikka Joonas Hahmo jne.
buukkaas meille noi kaikki yhtaikaa ni saat JUMALAstatuksen*pihkassa*
Ei mut Joris Voorn ois aika kovaa kamaa taas. Tosi kovaa kamaa. Siis TOSI KOVAA KAMAA
EDIT voit dahlbackin tiputtaa lineupista, kaveri on menneen talven lumia
Lv.4 ja Betwixt & Between
Äläs nyt. Vaikka ikää ja mahaa on tullut, niin kyllä sitä kuuntelemaan voisi mennä :)
---
---
Tuodaan samalla Alabaster
No mikä jottei! Ja samalla kymmenkunta muutakin japsi artistia :D
Tuodaan samalla Alabaster
---
---
Äläs nyt. Vaikka ikää ja mahaa on tullut, niin kyllä sitä kuuntelemaan voisi mennä :)
Ikää tullu, mahaa tullu ja tuottamistaidot on kadonnu jonnekin siperian ja tukholman välille. Herran tuotanto on sellasta elektrosontaa tänä päivänä ettei uskos kaverin tuottaneen sellasia helmiä kun Blink, Pyramid & Hustle up..
---
---
---
---
Ikää tullu, mahaa tullu ja tuottamistaidot on kadonnu jonnekin siperian ja tukholman välille. Herran tuotanto on sellasta elektrosontaa tänä päivänä ettei uskos kaverin tuottaneen sellasia helmiä kun Blink, Pyramid & Hustle up..
No soitelkoon sitten vaan niitä, kun tulee sinne meikäläisen superfestareille :)
---
---
---
---
Mitä tekemistä tuottamistaidolla on DJ-taitojen kanssa? Nykyään on ihan perseestä että ihmiset jotka tuottaa hitin mut on huonoja soittaa levyjä saa keikkaa. Sen sijaan toisin päin harvinaisempi näky. Mieluummin meen kuuntelee hyvää diitseitä ku hyvää tuottajaa. Livet tietty sit eri asia.
James Ruskin on tuottajana alkanut tippumaan viime aikoina paljon, joten hänet saisi kyllä roudata Suomeen. Samalla uudistaisin toiveeni saada Terence Fixmer tänne. Kah, siinäpä omaperäistä soundia.
Nää sais tosiaan roudata tänne ja vähän vauhdilla:
Voi lätkii mun puolesta samaan tapahtumaan vaikka soittelee pääsalin puolelle.
Joris Voorn
Kaiserdisco
Maetrik
Ja technopuolelle:
Chris Liebing b2b Speedy J
---
---
---
---
---
---
Mitä tekemistä tuottamistaidolla on DJ-taitojen kanssa? Nykyään on ihan perseestä että ihmiset jotka tuottaa hitin mut on huonoja soittaa levyjä saa keikkaa. Sen sijaan toisin päin harvinaisempi näky. Mieluummin meen kuuntelee hyvää diitseitä ku hyvää tuottajaa. Livet tietty sit eri asia.
Yleensä ulkomailta raahataan niitä artisteja ketkä myös tuottaa. Eihän kenestäkään kuka soittaa täydellisesti mut ei tuota mitään, tuu mitään staraa eikä niitä kukaan lähe kattomaan vaikka ulkomailta tuliskin.
Mun mielestä dahlbackin tuotanto on ihan elektrokuraa tänä päivänä, tuskin se siis mitään progehypertechnosupermegasettiä soittas vaikka ois kuin hyvä soittotaidollisesti
Paul Elstak
Rotterdam Terror Corps
Korsakoff
Outblast