Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?
Hyödynnetään sitten tuota otsikon LÄHINNÄä.. eli listalta ehdottomasti Picotto, muuten kiinnostaisi kuulla (uudestaan) Pascal F.E.O.S:ia, Oliver Liebiä ja Mistress Barbaraa.
Mauro Picotto ehdottomasti! *sydän*
[q]tomii, 11.2.2010 19:09:
---
Vteich, 11.2.2010 00:42:
---
Njoo, tota Beardymanin viimekesäistä keikkaa Suomen ihanassa kesässä (lämpötila about +10 C) oli katsomassa n. 15 ihmisen huikea yleisö, joten aika moni muukin sen taisi missata.
---
For real? No huh huh... itsen on kyllä vaan rehdisti myönnettävä, etten ollut tutustunut Beardymaniin vielä tuolloin. Harmi.
[/q]
Tuossa pari ottamaani kännykamerakuvaa noilta festareilta: http://tinyurl.com/ydmcmg3 ja http://tinyurl.com/ybh93tj. Ensimmäisestä nyt ei niin hyvin näy yleisön vähyys, mutta tuossa jälkimmäisessä vähän paremmin jo (esiintymässä siis Cicada, joka tuli vuoroon Beardymanin jälkeen ja yleisöä oli jo vähän enemmän paikalla). Huomatkaa jengi pipot päässä keskellä kesäkuuta Helsingissä. :) Toi nyt ei muutenkaan varsinaisesti kovin onnistunut tapahtuma koko Basso-festivaali ollut hyvästä lineupista huolimatta.
Joachim Garraud
kiitos jo etukäteen
Way Out West.
yoji biomehanika.... olis sellanen setä et olis kiva nähä livenä...
Showtek olis kyllä kova!
Brennan Heart
[q]DJ Rx, 10.2.2010 22:21:
---
Metz^^, 10.2.2010 22:13:
---
DJ Rx, 10.2.2010 21:47:
---
Metz^^, 10.2.2010 21:26:
Far Too Loud! Tahtoo Q_Q
---
Ei oo enää kasas :(
---
Aina mulle käy näin, mä löydän jotain mistä pidän niin joko ne lopettaa, hajoo tai on ruvennu tuottaa erilaista musiikkia. Great!
Edit jos joku edes soittas noiden musaa jossain kekkereissä niin kelpais!
---
Domi kyl jatkaa viel omaa musiikillista uraansa sooloprojektillaan
http://www.myspace.com/neurodriveruk
[/q]
Käväsin kuunteleen mut jostainsyystä ei napannu niin paljon, vaikutti varmasti paljon mieliala joka ei nyt ollu tohon musaan sopiva ja se että kuunteli läppärin kajareilla, kokeilen jossainkohden kunnonkajareilla. Tuntu vaa et FarTooLoud ois jotenki... menevämpää näin pikasella kuuntelulla..
[q]remotion:
Haistappa huilu! Tuo Signum mix on ainakin itselleni suht tärkeä biisi.
[/q]
no eipä sillä mulle kauheammin mitään merkitystä ole *hymy*. kuuntele toki vaikka güntheriä mutta ei se tarkota
et mun pitäs ko. biisistä sen enempää diggailla. kunhanpahan ilmaisin oman mielipiteeni tuosta biisistä,
ei ihan joka asiasta niitä herneitä kannata varmaan ottaa nenään.
[q]d0a, 2.5.2005 16:49:
sama juttu myös täällä. ton Koneistosta nauhotetun liven jälkeen tajusin, mitä menetin (löytyy -> hybridized.orgista
[/q]
[q]Kuisma, 3.6.2007 22:22:
Ja Justice tulee UMFiin!!!
[/q]
Tää on kyl helvetin hieno homma!
Kyllähän se Armin on.*super*
Kiinnostais kuulla: Solar Stone ja Ben Lost livenä! Juustooo! *joo**jiihaa*
Armin Van Buurenista voisin maksaa vaikka mitä
[q]tenkai:
---
remotion:
Sopiihan se vaikkei tollanen MTV ookkaan niin kovassa huudossa suomessa.
ATB - 9PM (Signum Mix) on edelleen the tune.
---
itseasias 9PM (till I come) oli pahinta skeidaa aikoihin silloin kun se tuli. Mut esim. uudempi Marrakech on ihan helvetin hyvä biisi kyllä, eikä niin pahasti poppia enää.
[/q]
[q]tenkai:
---
remotion:
---
no eipä sillä mulle kauheammin mitään merkitystä ole *hymy*. kuuntele toki vaikka güntheriä mutta ei se tarkota
et mun pitäs ko. biisistä sen enempää diggailla. kunhanpahan ilmaisin oman mielipiteeni tuosta biisistä,
ei ihan joka asiasta niitä herneitä kannata varmaan ottaa nenään.
[/q]
Enpä ottanutkaan herneitä, mut oman mielipiteen ilmaisemiseen ei sunkaan kannattais lytätä toisen mielipidettä.
Tein vaan saman sun postille mitä sä mun postille ekassa quotessa, joten nyt huomasit miten ei kannata tehdä.
Eipä tuo ATB enää kyllä niin säväytä mutta lähinnä kun siitä puhuttiin ni itselle toi signumin tuotos on tärkein ja sitä mielipidettä puolustelin, uusimpia en oo ees kuullut.
[q]DiamonDie, 15.7.2007 20:59:
Ei onneksi ole vielä kovin montaa kertaa käynyt. :-P
(Ja ehkä maailman yliarvostetuin DJ, mutta mitäs pienistä.)
[/q]
nii-i, onhan se kyllä yliarvostettu, mut ite oon missannu kaks viimestä keikkaa ja kun sitten sain aikaseks lähtee kattoon tiestoo ulkomaille, niin eiköhän se perunu koko keikan päivää enne :/ mutmut, pakko se on nähdä tääl viel!.. (joskus..:)
Paul Elstak
Rotterdam Terror Corps
Korsakoff
Outblast