Drinkeistä ja muista juomista

Back to päihdekeskustelu O

kun tässä tuli nyt selailtua (tupareita varten..) erilaisia booleja/drinkkejä, niin laitetaan tännekin oma "sekoitus" mitä on menestyksellä asiakkaille juotettu jo useampana iltana:

2cl bacardi razzberry
2cl sour apple
ihan pieni tippa mangosiirappia
sprite (jos ei halua niin makeaa, niin soodaa)

yllättävän hyvää ja raikasta.

[q]ipe, 25.9.2007 16:00:
kukaan ei oikeen lämmenny lauantaina mun drinksulle...
(jonka ph oli about 1)

1 osa Stolichnayaa
3 osaa Lidlin erittäin kirpeää greippimehua

[/q]
Jos tosta ton viinan vaihtais johonkin toiseen viunaan niin sit ehkä toi olis juotavaa. Ite en oikein pidä stolichnayan mausta kun sitä on joskus teininä juotu niin paljon :D

[q]Jutu, 16.10.2007 22:23:
---
ipe, 25.9.2007 16:00:
kukaan ei oikeen lämmenny lauantaina mun drinksulle...
(jonka ph oli about 1)

1 osa Stolichnayaa
3 osaa Lidlin erittäin kirpeää greippimehua

---

Jos tosta ton viinan vaihtais johonkin toiseen viunaan niin sit ehkä toi olis juotavaa. Ite en oikein pidä stolichnayan mausta kun sitä on joskus teininä juotu niin paljon :D
[/q]

No itekkin sitä tuli aikoinaan juotua lähes pelkästään ennen kuin luisuin kalja-linjalle, mutta täytyy tosin sanoa että jos ruvetaan vertailemaan vodkien makua niin kyllä Stolichnaya on ihan selkeästi parhaimmistoa.

[q]tuitui, 8.1.2003 01:59:
edelleen LIMEAPPLE! monessa paikassa ei niin tunnettu...mut esim. erottajan mempparissa! NAM NAM NAM!
[/q]

kerro heti lisää!!! kuulostaa hyvältä.

Tietääkö joku, mistä kuluttaja voi ostaa sitä pehmiksiin/softiksiin käytettävää raaka-ainetta?

[q]Roope Ankka, 16.10.2007 23:15:
Tietääkö joku, mistä kuluttaja voi ostaa sitä pehmiksiin/softiksiin käytettävää raaka-ainetta?
[/q]

Tukuista ja isoista marketeista ainakin.

kaikista parhaat drinkit saa mehukatilla. sillä voi helposti sekotella sellasia 50-50 viinoja siten, että 50% esim. kosania (huom: jopa kosanin paskamaku peittyy), 25% mehukattia ja loput vettä, eikä maistu nimittäin viina sitten ollenkaan. tunnissa pystyy veteleen sellaset jurrit, ettei aamulla muista enää edes sitä, kun on poistunut etkoilta:)

[q]Zapa, 14.7.2007 18:00:
Hitto kun De Kuyperin Butterscoth Carameli likööriä ei saa Suomen alkosta... Eikä löytyny Tallinnasta, Lontoosta

Jos joku myy mulle ko. tuotetta pullon-pari, maksan hyvin *känni*
[/q]

Saa nettikaupasta.

[q]MesMeRise, 19.10.2007 00:32:
---
Zapa, 14.7.2007 18:00:
Hitto kun De Kuyperin Butterscoth Carameli likööriä ei saa Suomen alkosta... Eikä löytyny Tallinnasta, Lontoosta

---

Saa nettikaupasta.
[/q]

Saa jo Alkostakin, tilattu on ja hyvää drinksua pukkaa tosta :)

[q]Zapa, 19.10.2007 11:04:
---
MesMeRise, 19.10.2007 00:32:
---
Zapa, 14.7.2007 18:00:

---

Saa nettikaupasta.

---

Saa jo Alkostakin, tilattu on ja hyvää drinksua pukkaa tosta :)
[/q]

Ahaa, no hyvä!

Omenamehu + Battery 50-50%

Jaloviinaa ja spriteä*slurps* ei ehkä uskois mut maistuu ihan inkiväärijuomalle:)

[q]katjastiina, 22.10.2007 18:04:
Jaloviinaa ja spriteä*slurps* [/q]
Tuo kyllä toimii! Tosin tiskillä kun sanoo "jalluspraitti", niin katsotaan pitkään ja kysytään uudestaan että mitä saisi olla. Kaveri tuota vinkkasi kokeilemaan, enpä olisi itsekään arvannut kuinka hyvää tuo on.

[q]oZq, 22.10.2007 18:24:
---
katjastiina, 22.10.2007 18:04:
Jaloviinaa ja spriteä*slurps*
---

Tuo kyllä toimii! Tosin tiskillä kun sanoo "jalluspraitti", niin katsotaan pitkään ja kysytään uudestaan että mitä saisi olla. Kaveri tuota vinkkasi kokeilemaan, enpä olisi itsekään arvannut kuinka hyvää tuo on.
[/q]

joo toi on ihan outoa mutta totta ja mimminä ei jatkoilla ikinä jallupullo innosta raakana mut pullo spriteä niin siitä tulee tyttöjenkin unelmajuomaa:))))

[q]pirpeli, 16.10.2007 23:35:
---
Roope Ankka, 16.10.2007 23:15:

---

Tukuista ja isoista marketeista ainakin.
[/q]

Hei,

tuli hirveitä déjà vu olotiloja vastattuasi ja kävin läpi jopa omat viestini olinko joskus kysynyt samaa asiaa, kun muistelin sinun vastanneen vielä ihan samaan kysymykseen ja käyneeni pettymässä Prismaan ja KKKK-marketissa.
No, en löytänyt ko. viestiä, mutta en kyllä löytänyt pehmistäkään KKKK-marketista ja Prismasta.
No ainakin santsasin sen pettymyksen...

Jos sinulla on omakohtaisia ostokokemuksia, niin otan mielelläni sen kauppaketjun nimen tai jopa yksittäisenkin kaupan nimen, niin pääsen minimivaivalla; tukkuliikkeetkin käyvät.

[q]Roope Ankka, 22.10.2007 19:33:
tukkuliikkeetkin käyvät.
[/q]

Heinon tukku Hesassa nyt ainakin myy, sekä K-tukku :) Vaatii tietty oman tai kaverin tukkukortin.
Mä en kyllä menis satasella vannomaan, mut mielestäni oon nähny noita tosiaan isoissa Prismoissa. Voin olla väärässäkin, useasti olenkin.

Mutta kyllä noista ihan ykköskesäjuomat tulee, tuoreella mansikalla/vadelmilla/mustikoilla/raparperilla...Ja sitte jotain likööriä ja viinaa...NAM.

frozen strawberry daiquiri. noita tuli taas lauantaina juotuu ihan liikaa, 8e/kpl mut on ne sen arvoisia <3

top 3 atm:

1) Long Island Ice Tea
2) Whisky & Bailey's
3) Gin & Tonic

battery + cocis. 50-50. On the rocks. pari lorausta sitruunaa ja siirappia pohjalle.

Minttukossua. Eikä tartte sekoitella mitään tai muuta,
suoraan pullosta vaan :P

O