Drinkeistä ja muista juomista

Back to päihdekeskustelu O

Motherin mansikkamargarita yksittäinen ylivoimasesti paras drinkki.

Vodkafriikeille:
Hyviä drinksuja on Sea Breeze (vodka, greippi- ja karpalomehu, suhde 1/4) tai Bay Breeze (jossa greippi on korvattu ananaksella) ja Kelkka (Curant Vodka, Passoa, appelsiinimehu; ravintolamaailman legendan Karri Kelkan mukaan siis. Paras löytyy siis Sling Inn:istä koska Karri on siellä töissä)
TJEU!

*pahis*red devil*pahis*

Lachesis:[q]Motherin mansikkamargarita yksittäinen ylivoimasesti paras drinkki.[/q]
Aah, miten mä olin unohtanut ton?? Onneksi muistutit! Se maku...
*sydän*

Vince_Drache:[q]*pahis*red devil*pahis*[/q]
SVK:n Red Devil?

svk ? mitä sä meinaat ? en ees tiedä myydäks se red Devil suomes...*eiei*

vodka-battery.. ehdottomasti

Bisse - vodkabattery, vodkatuoremehulla joskus, wiski *hips*

Joskus menee viiniäkin - sekä puna- että valko...

Teetä, liptonin sun tea, makuna virhea tee ja minttu ja auringonkukka hunajaa Mmmmm.

*kädet vapisevat ajatuksesta höyryävää, hunajaista teetä* *ökkö*

viunaa, karpolomehuu ja sitruunaa!

Pitkään lasiin:

2cl Vodkaa
2cl Tequilaa

loput redbullia, nousee päähän

Vince_Drache:[q]svk ? mitä sä meinaat ? en ees tiedä myydäks se red Devil suomes...*eiei*[/q]


Ei kai vielä myydä. Aivan karsean makusta imo.

[muokattu 11.1.2003 03:04]

pullo punkkuu ennen kemuja saa fiiliksen sopivalle tasolle

Lounge_Lizard:[q]Teetä, liptonin sun tea, makuna virhea tee ja minttu ja auringonkukka hunajaa Mmmmm.

*kädet vapisevat ajatuksesta höyryävää, hunajaista teetä* *ökkö*[/q]
ah. mä olen kehittänyt pahimmanlaatuisen addiktion tuohon samaiseen makuun. pelkkä vihreä tee maistuu ihan tiskivedeltä mut mintulla terästetty, aijaijai!

Tänään kyl vedetty kaikkee shittii... swepesii ja danzka vodkaa ja se on aika sairaan taaki miksi!!!! Saunas ollaan oltu, juostu Käpyläs alasti lumihangis ja bisse maistuu hyvälle!!!!!!!!!!!! Witun jeees päivä .... Oon ehkä vähän känäs ja jotain!!!

Jeh aitoo shittii ja kohta lähetää halmarkkeihin bilee oikeen kunnolla!!!!!!*plur**vink*hyvät etkot juu sauna sessioo ja ja palkjon viinaa jeee!!!*nauraa**joo**sydän**piis*

kei:[q]ah. mä olen kehittänyt pahimmanlaatuisen addiktion tuohon samaiseen makuun. pelkkä vihreä tee maistuu ihan tiskivedeltä mut mintulla terästetty, aijaijai![/q]

Hienoa! En ole yksin tämän kamalan riippuvuuteni kanssa. Lähdetkö mukaan ryöstämään liptonin keskusvarastoa?*hymy*

Lounge_Lizard:[q]Teetä, liptonin sun tea, makuna virhea tee ja minttu ja auringonkukka hunajaa Mmmmm.

*kädet vapisevat ajatuksesta höyryävää, hunajaista teetä* *ökkö*[/q]

Kuulostaa kyllä aika herkulliselta, kait se on kokeiltava ja jäätävä koukkuun, niinkuin tekin.

Timce:[q]Pitkään lasiin:

2cl Vodkaa
2cl Tequilaa

loput redbullia, nousee päähän[/q]

oksennus

Mä teen välilä suomi viinasta drikkejä. Lisään siihen jotain hedelmämehua ja yritän saada uusia makuelämyksiä, mutta yleensä KOFFI maistuu parhaalle ja tienkin + sauna...
Ajatus ois et sais hyvii drinkki ehdotuksii sil niit ois kiva testailla. Vois aina tsekkaa viikonloppusin täst jotain uutta tai vaikka arkena... menis hyvään vatsaan.

O